Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70822:Ек.н./2014/37(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету
.- Черкаси. Серія, Економічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Čerkasʹkogo deržavnogo tehnologìčnogo unìversitetu. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Качала Т. Інституційна модель модернізації суспільства. - C. 5-14.
  4. Миленький В., Мигаленко О., Ковтун В. Системний аналіз і типологізація соціально-економічного розвитку регіонів. - C. 15-19.
  5. Строкань О. Проблеми взаємовідносин етики та бізнесу. - C. 20-24.
  6. Пустовар В. Світовий досвід формування регіональної економічної політики. - C. 25-29.
  7. Гживна З., Катана А. Мoдeль eфeктивнoгo функцioнувaння pинку продовольства в peгioнi. - C. 30-39.
  8. Отенко I. Формування бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємства. - C. 40-45.
  9. Бондаренко В. Маркетингова спрямованість як основа підвищення ефективності задіяння ресурсної бази регіону в господарську практику. - C. 46-52.
  10. Черевань І. Результативність лізингу як нового напряму інноваційної діяльності в агропромисловому виробництві. - C. 53-57.
  11. Гарбар Ж. Обґрунтування вибору моделі розвитку фінансового ринку України. - C. 58-67.
  12. Яртим І. Особливості реалізації стратегічних змін на машинобудівних підприємствах України. - C. 68-78.
  13. Чернова Л. Інноваційні підходи до управління персоналом: стратегія для України. - C. 79-82.
  14. Богуславська С. Сутність та особливості регулювання інвестиційних процесів у регіоні. - C. 83-88.
  15. Крупенна І. Особливості формування витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. - C. 89-93.
  16. Яковлєва А. Прийняття стратегічних рішень у сфері маркетингу регіону. - C. 94-102.
  17. Yermachenko V. Methodical approach to the analysis of national strategies of tourism development. - C. 103-110.
  18. Григоренко Є. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку машинобудівних підприємств. - C. 111-118.
  19. Отенко І., Афанасьєва Л. Аналіз факторів впливу макросередовища на реалізацію державно-приватного партнерства в Україні. - C. 119-126.
  20. Азаренков Г., Дзьобко І. Формування системи інформаційного забезпечення логістико-орієнтованого управління промисловим підприємством. - C. 127-133.
  21. Гончарова Н. Вдoскoналeння мeханiзмiв мунiципальнoгo управлiння рoзвиткoм житлoвoї сфeри рeгioну. - C. 134-141.
  22. Проскура В. Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку. - C. 142-147.
2014
Вип. 37(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського