Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2015/1(33)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Людинознавчі студії
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ашиток Н. Проблеми інклюзивної освіти в Україні. - C. 4-11.
  4. Глушаченко О. Перспективи впровадження дистанційних методів навчання для студентів заочної форми навчання фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. - C. 12-18.
  5. Дуля А. Дидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілю. - C. 19-30.
  6. Іваненко Л. Методи розв’язання важливих сучасних проблем виховання милосердя у школярів. - C. 31-38.
  7. Иванова О. Факторы интеграции вузов Беларуси в европейское образовательное пространство: теория и опыт. - C. 39-47.
  8. Kalinowska-Witek Barbara Institutional and Family Forms of Foster Care of Children and Youth in Poland. - C. 48-57.
  9. Kanios Anna Problems of Education and Professional Training of Social Workers in Poland. - C. 58-67.
  10. Корж О. Теоретичні засади формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів. - C. 68-75.
  11. Кохановська О. Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти. - C. 76-82.
  12. Кузьменко Ю. Розвиток трудового потенціалу фахівців із трудової підготовки УРСР у 1985 – 1991 рр.. - C. 83-90.
  13. Кучерган Є. Сучасні педагогічні розвідки з проблем здоров’язбереження: аналіз дисертаційної тематики. - C. 91-100.
  14. Мисько В. Соціально-правовий захист дитини як основа педагогічної діяльності Януша Корчака. - C. 101-109.
  15. Михальчук М. Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога. - C. 110-120.
  16. Павлішак О., Гутиряк О. Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії. - C. 121-129.
  17. Парфанович І. Синергетичний підхід у системі профілактики девіантної поведінки дівчат. - C. 130-138.
  18. Petrechko M. Tracing and Assessing the Students’ Progress Using the Teaching Method-Dalton Plan. - C. 139-147.
  19. Петришин Л. Упровадження педагогічної системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вишах. - C. 148-155.
  20. Пилипів О. Діяльність приватних ЗОШ І ступеня в Україні: історія і сучасність. - C. 156-162.
  21. Рева Т. Основні етапи модернізації хімічної освіти в системі підготовки провізорів у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця при вивченні курсу неорганічної хімії. - C. 163-168.
  22. Ревть А. Інноваційний досвід соціально-реабілітаційної роботи з дітьми-інвалідами та їх батьками в Україні. - C. 169-175.
  23. Самойленко О. Вплив аудіовізуальних навчальних матеріалів веб-ресурсу на якість підготовки вчителя математики. - C. 176-182.
  24. Селивоник С. Развитие познавательного интереса школьников средствами математических задач олимпиадного характера. - C. 183-193.
  25. Слюсаренко Н., Кульбацька М. Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу. - C. 194-201.
  26. Стеченко О. Євроінтеграційні зміни у вищій медичній та фармацевтичній освіті: найближчі перспективи. - C. 202-211.
  27. Султанова Н. Сім’я як суспільна інституція соціалізації дитини (ХХ – початок ХХІ століття). - C. 212-219.
  28. Федорова О. Розвиток аудитивних умінь у процесі вивчення української мови на підготовчому відділенні для іноземних громадян. - C. 220-226.
  29. Чайковський М. Вітчизняний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання у системі вищої освіти. - C. 227-232.
  30. Шийка Ю. Порівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (Нунавут, Північно-західні території, Юкон). - C. 233-241.
  31. Шиманчик М., Ковальчук Т. Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура. - C. 242-251.
  32. Ярушак М. Зміст виховання дівчинки засобами української етнопедагогіки. - C. 252-259.
  33. Abstracts. - C. 260-285.
  34. Наші автори. - C. 286-291.
  35. Вимоги. - C. 298-299.
2015
Вип. 1(33)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського