Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70437/2012/24/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України
.- Київ. Проблеми загальної та педагогічної психології

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєва О. І Особливості розвитку психологічної культури конкуренції управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності. - C. 7-15.
  4. Амінєва Я. Р. Деякі індивідуально-психологічні детермінанти поведінки, спрямованої на подолання складних життєвих ситуацій. - C. 15-23.
  5. Балашов Е. М. Вплив участі у міжнародній волонтерській молодіжній програмі на самореалізацію студентської молоді. - C. 24-33.
  6. Білоус О. В. Психолого-педагогічні моделі навчання у розвитку теоретичного мислення особистості. - C. 34-43.
  7. Бохонкова Ю. О. Вплив соціокультурного середовища на формування випереджальної стратегії поведінки особистості. - C. 43-50.
  8. Бунас А. А. Схильність до ризику в системі особистісних детермінант. - C. 51-59.
  9. Бушай І. М. Образ світу та особистісний розвиток старшокласників. - C. 59-67.
  10. Веремчук А. М. Конфлікти у спілкуванні та шляхи їх розв’язання. - C. 67-74.
  11. Вознюк О. Стан сформованості фахової готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності. - C. 74-82.
  12. Гаврилкова К. В. Історико-психологічні витоки екологічної свідомості та еколого-орієнтованої поведінки. - C. 83-88.
  13. Гончаренко Н. В. Навчальний стрес як чинник психічного здоров’я студентської молоді. - C. 89-96.
  14. Горбачова Ю. В. Психологічні особливості готовності першокласників до навчання в школі які відвідували і не відвідували дитячий садок. - C. 96-103.
  15. Горбенко С. Л. Соціальні ролі школярів: класифікація, суть та шляхи корекції їх виконання. - C. 104-111.
  16. Гошовська О. Первинні механізми психологічного захисту та вікова динаміка їхнього застосування: теоретико-емпіричний ракурс. - C. 112-119.
  17. Дембицька Н. М. Атрибутивні ознаки економічної суб’єктності особистості. - C. 120-126.
  18. Дем’яненко А. В. Особистість підлітка у системі ісламізованої іранської сім’ї. - C. 127-133.
  19. Доброскок А. С. Мотиваційний аспект розвитку професіоналізму менеджера. - C. 133-139.
  20. Драгола Л. В. Когнітивний зміст метафори у глибинному пізнанні. - C. 140-145.
  21. Дробот О. В. "Ситуації прийняття управлінських рішень" - нова методика дослідження управлінської свідомості. - C. 145-154.
  22. Жмайло І. М. Вплив соціально – економічного статусу сім’ї на положення підлітка в класному колективі. - C. 154-163.
  23. Заболотний С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України. - C. 163-168.
  24. Заграй Л. Д. Рефлексивно-депресивний стиль життя готів. - C. 168-175.
  25. Кирпенко Т. М. Взаємозв’язок особистісних якостей та стратегій психологічного самозахисту у підлітків. - C. 176-183.
  26. Клочек Л. В. Формування уявлень про справедливість в онтогенетичному розвитку індивіда. - C. 183-192.
  27. Кононенко А. О. Провідні категорії побудови моделі самопрезентації особистості. - C. 192-200.
  28. Корсун С. І. Психолого-правові засади професійно-психологічного відбору працівників до органів внутрішніх справ. - C. 200-207.
  29. Корх В. М. Особливості розвитку та групової психокорекції соціально-перцептивних механізмів у підлітків та юнаків. - C. 207-216.
  30. Курганська Л. О. Внесок Еріха Фромма у становлення поняття ідентичність в психологічній науці. - C. 216-223.
  31. Куренна Т. В. Самоактуалізація як інтегральна характеристика розвитку особистості педагога. - C. 224-232.
  32. Кущ О. С. Конструктність багатовимірної характеристики творчого мислення. - C. 233-239.
  33. Ловка О. Визначення ефективності групової проектної діяльності студентів. - C. 240-249.
  34. Льошенко О. А. Особливості динаміки емоційної компетентності особистості. - C. 249-257.
  35. Любчук О. К. Проблема становлення навчально-професійної мотивації майбутніх управлінців як психологічного чинника підвищення якості фахової підготовки для постіндустріального виробництва. - C. 258-264.
  36. Маковєєва С. В. Систематизація методів групової консультативної роботи з розвитку відповідальності підлітків з неповних родин. - C. 265-273.
  37. Малишева К. О. Нейроанатомічні кореляти мозкових функцій програмування, регуляції та контролю поведінки. - C. 274-281.
  38. Михальська Ю. А. Психологічний захист особистості: панорама теоретико-методологічних постулатів. - C. 281-289.
  39. Набочук О. Ю. Психологічна характеристика екологічної свідомості особистості. - C. 289-298.
  40. Науменко Н. О. Позитивні ілюзорні викривлення в самооцінці дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. - C. 299-306.
  41. Носенко Е. Л., Новицька І. В. Установка на правду як вихідна особистісна умова розпізнавання прихованих мисленнєвих образів. - C. 307-317.
  42. Носенко Е. Л., Петренко Т. М. Методологічне обґрунтування підходу до інтегрованої імпліцитної діагностики особистісних диспозицій за ознаками невербального компоненту спілкування. - C. 317-326.
  43. Оверчук В. В. Психолого-педагогічні засади розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів. - C. 326-334.
  44. Олефір В. П. Застосування тренінгу у підготовці вчителів музики. - C. 334-342.
  45. Орос В. Психологічна специфіка агресивності у важковиховуваних акцентуйованих підлітків. - C. 342-350.
  46. Островська К. О., Качмарик Х. В. Особливості інтелекту дітей з спектром аутистичних порушень. - C. 350-357.
  47. Паламарчук О. М. Еколого-психологічні детермінанти соціальної якості життя. - C. 358-366.
  48. Помиткіна Л. В. Особистісні детермінанти прийняття студентами стратегічних життєвих рішень. - C. 366-374.
  49. Ржевська-Штефан З. О. Вплив "професійного вигорання" особистості педагога на особистісний розвиток та професійне становлення майбутніх вчителів. - C. 374-381.
  50. Рудюк О. В. Смислодіяльнісна детермінація переживання криз професійного виключення у безробітних. - C. 381-390.
  51. Рябчич Я. Є. Дисгармонійна родина як чинник формування девіантної та суїцидальної поведінки підлітків. - C. 390-398.
  52. Сайко Х. Я. Особливості емоційного інтелекту корекційних педагогів. - C. 398-405.
  53. Семенів Н. М. Особливості формування поліетнічного середовища в Україні: історико-психологічні аспекти. - C. 406-413.
  54. Семиліт М. В. Полярні міфологеми у дослідженні життєвого шляху українців. - C. 413-419.
  55. Сергеєва А. В. Особливості трансформації інтегральної ідентичності особистості в процесі професійної перепідготовки. - C. 419-427.
  56. Сімко Р. Т. Індивідуально-типологогічні властивості нервової системи працівників патрульно-постової служби міліції та ефективність їх професійної діяльності. - C. 427-435.
  57. Сторож О. В. Соціальний статус як складова творчої соціалізації старшокласників. - C. 435-441.
  58. Ткач Б. М. Теоретико-методологічні засади нейропсихологічної корекції особистості соціально дезадаптованих неповнолітніх. - C. 442-455.
  59. Федотова Т. В. Розвиток мотивів навчально-професійної діяльності в процесі підготовки вчителів початкових класів. - C. 456-463.
  60. Фурман В. В. Психодіагностична основа дослідження особистісної рефлексії студентів. - C. 463-469.
  61. Черкаський А. В. Деякі аспекти взаємовпливу ціннісних орієнтацій та структури міжособистістних відносин у сучасному колективі. - C. 469-476.
  62. Шикуленко А. В. Підходи до ресоціалізації підлітків, які перебувають у виховних колоніях. - C. 476-483.
  63. Шипелік Т. В. Гармонізація особистісного становлення у підлітковий період. - C. 483-490.
  64. Щербина Л. Ф. Завдання, принципи та стадії технології розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта. - C. 490-497.
  65. Вимоги до оформлення статей. - C. 498-499.
  66. Вимоги до оформлення рефератів. - C. 499.
2012
Т. 24
ч. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського