Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/78(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєловецька Л. Е. Особливості поняття "сирота" в українській та американській педагогічній науці й практиці. - C. 9-12.
  4. Гораш К. В., Кузьменко А. Ю. Проблеми теорії та практики навчання в педагогічній спадщині С. Х. Чавдарова. - C. 13-17.
  5. Зузяк Т. П. Сутнісний зміст психопедагогічної підготовки у вінницькому вчительському інституті (початок XX століття). - C. 17-21.
  6. Кравчук О. В. Удосконалення уроку як основний напрям педагогічних новаторських пошуків у другій половині ХХ ст.. - C. 22-26.
  7. Максимова К. В., Мулик К. В. Роль педагогічних принципів у формуванні фітнес-культури студенток і курсів ВНЗ. - C. 26-31.
  8. Папушина В. А. Зміст естетичної культури особистості. - C. 31-37.
  9. Якименко С. І., Селятенко О. В. Передумови розвитку фельдшерської освіти в Херсонській Губернії (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 37-42.
  10. Стремецька В. О. Взаємодія суб’єктів патронату звільнених із пенітенціарних закладів у ХІХ — на початку ХХ ст.. - C. 42-47.
  11. Ткаченко О. М. Історична ретроспектива формування етнопедагогічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти. - C. 48-55.
  12. Фізеші О. Й. Особливості управління діяльністю початкових шкіл Закарпаття (друга половина ХІХ – початок ХХІ століття). - C. 55-60.
  13. Черкашин С. В. Використання іноземного досвіду реформування вишів з урахуванням національної академічної культури як передумова успішності реформ у Німеччині. - C. 61-65.
  14. Яцула Т. В. Управлінська діяльність класного керівника на основі аксіологічного підходу. - C. 66-69.
  15. Акімова О. В. Стан сформованості творчого мислення майбутнього вчителя. - C. 70-76.
  16. Акімова О. М. Суть, роль, зміст соціального та освітнього середовища в інклюзивному оствітньому просторі початкової школи. - C. 77-80.
  17. Гусейнова Н. З. Информационно-коммуникационные технологии в образовании. - C. 81-85.
  18. Мілевська О. П. Дослідження лексико-семантичних умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 86-90.
  19. Semenchenko T. O. International English Language exam preparation. - C. 91-95.
  20. Суворова А. Ю. Роль ЗМІ в процесі ґендерної соціалізації дітей дошкільного віку. - C. 96-100.
  21. Андрєєв А. М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів у навчальному процесі. - C. 101-107.
  22. Богдановський І. В. Теоретико-методичні засади застосування спортивних ігор як ефективного засобу виховання в дітей дошкільного віку позитивного ставлення до спорту. - C. 107-111.
  23. Буянов П. Г. Особистість викладача-андрагога в сучасному освітньому просторі (з досвіду Російської Федерації). - C. 112-116.
  24. Демченко О. П. Типологія соціальної обдарованості в контексті підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з обдарованими дітьми. - C. 117-123.
  25. Дубровіна І. В. Збагачення практичного самоосвітнього досвіду вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 123-128.
  26. Задорожна-Княгницька Л. В. Теоретико-методологічні засади формування змісту деонтологічної підготовки менеджерів освіти у вищих навчальних закладах. - C. 129-135.
  27. Каплинский В. В. Роль ситуативного метода в формировании коммуникативной составляющей системы профессионального становления будущего учителя. - C. 136-141.
  28. Козубенко К. В. Об’єктивні педагогічні умови формування комунікативної компетентності фахівців туристичної галузі. - C. 142-146.
  29. Коняшина І. Б. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-фармацевтів. - C. 146-149.
  30. Лілік О. О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів української літератури в умовах міждисциплінарної інтеграції. - C. 150-154.
  31. Мамедова И. О. Особенности подготовки будущих учителей начальных классов к инновационной деятельности. - C. 155-158.
  32. Моренко О. М. Теоретичні підходи до проблеми професійного самовдосконалення майбутніх соціальних працівників. - C. 158-162.
  33. Пермінова Л. А. Дидактична підготовка майбутніх учителів початкової школи в інформаційному дидактичному середовищі. - C. 162-168.
  34. Приймак С. Г. Функціональне забезпечення спеціальної фізичної працездатності студентів, що займаються в групі спортивно-педагогічного удосконалення з боксу. - C. 169-175.
  35. Русіна Н. Г. Модель системи професійної підготовки фахівців за напрямом "землевпорядкування" в Республіці Польща. - C. 176-181.
  36. Самусь Т. В. Структура здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання у професійній підготовці. - C. 181-185.
  37. Толмачова І. М., Мастерна О. Ю. Дефініція "педагогічна імпровізація" в контексті вдосконалення підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 186-189.
  38. Фогель Т. М. Професійно-педагогічна структураособистості майбутнього викладача технологічної і професійної освіти. - C. 190-194.
  39. Бриндіков Ю. Л. Зарубіжний досвід реабілітації військовослужбовців – учасників бойових дій. - C. 195-200.
  40. Моргай Л. А. Професійно-етична діяльність соціального працівника. - C. 200-203.
  41. Слозанська Г. І. Чому варто спиратися на теорії соціальної роботи під час планування інтервенцій у практиці соціальної роботи в територіальній громаді: критичний аналіз. - C. 204-209.
  42. Драновська С. В. Використання сучасних технологій навчання на практичних заняттях з історії. - C. 210-214.
  43. Каганцова Т. М. Використання тренінгових технологій у підготовці керівників гуртків фізико-математичного напряму позашкільних закладів освіти. - C. 215-221.
2017
Вип. 78(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського