Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Головня В. О. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків. - C. 8-14.
  5. Гуцан Л. А. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання. - C. 15-20.
  6. Ївженко Ю. В. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів. - C. 21-26.
  7. Козубовський Р. В. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 27-31.
  8. Козубцов И. Н. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия "методологическая культура”: обзор научных публикаций. - C. 32-38.
  9. Коргуник Ю. В. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні. - C. 39-42.
  10. Лісовець О. В. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості. - C. 43-47.
  11. Ніколаєску І. О. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін. - C. 48-58.
  12. Овчаренко О. В., Білуха Т. І. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості. - C. 53-58.
  13. Петрочко Ж. В. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі. - C. 59-63.
  14. Пєтушкова Л. А. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом. - C. 64-69.
  15. Розвадовська Т. В. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога. - C. 70-74.
  16. Савченко Т. О. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів. - C. 75-80.
  17. Сидорчук М. С. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам. - C. 81-84.
  18. Сойма Н. Д. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації. - C. 85-90.
  19. Хлєбік С. Р., Литвиненко В. В. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб). - C. 91-100.
  20. Методика навчання і виховання

  21. Атрощенко Т. О. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти. - C. 96-101.
  22. Бурнос Е. Ю., Пилипенко-Фрицак Н. А. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ. - C. 102-106.
  23. Бутурлим Т. І. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху. - C. 107-112.
  24. Ворона Н. А. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины. - C. 113-118.
  25. Жданович Ю. М. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців. - C. 119-123.
  26. Качалова Т. В. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі. - C. 124-127.
  27. Киричок І. І. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників. - C. 128-133.
  28. Коляденко С. М. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ. - C. 134-139.
  29. Кузів М. З. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні. - C. 140-146.
  30. Мисак Б. П. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни. - C. 147-151.
  31. Повідайчик О. С., Повідайчик М. М. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників. - C. 152-156.
  32. Шевчук М. О. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі. - C. 157-161.
  33. Професійна педагогіка

  34. Вєтрова О. Д. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку. - C. 162-166.
  35. Гуренко О. І. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. - C. 167-172.
  36. Денисюк О. М. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю. - C. 173-177.
  37. Зінченко Т. В. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі. - C. 178-182.
  38. Конончук А. І. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери. - C. 183-187.
  39. Костіна В. В. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді. - C. 188-194.
  40. Новгородська Ю. Г. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь. - C. 195-199.
  41. Носова К. В. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів. - C. 200-203.
  42. Останіна Н. С. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу. - C. 204-208.
  43. Падалка О. І. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу. - C. 209-213.
  44. Пахомова Л. В. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії. - C. 214-218.
  45. Сайко Н. О. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілі¬таційному процесі. - C. 219-223.
  46. Струтинська Т. Р. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури. - C. 224-229.
  47. Сурсаєва І. С. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах. - C. 230-234.
  48. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  49. Байбакова О. О. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США. - C. 235-239.
  50. Безлюдна В. В. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття). - C. 240-243.
  51. Белан В. Ю. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства. - C. 244-247.
  52. Борисюк С. О., Бейгер Г. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі. - C. 248-253.
  53. Кияниця З. П. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні. - C. 254-263.
  54. Павлик Н. П. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти. - C. 264-273.
  55. Попович І. Є. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії. - C. 274-279.
  56. Школяр Л. В. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції. - C. 280-285.
  57. Русовознавчі студії

  58. Березівська Л. Д. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу "Вільна українська школа” (1917–1920). - C. 286-290.
  59. Дяков І. В. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової. - C. 291-295.
  60. Коваленко Є. І. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності. - C. 296-300.
  61. Наші автори. - C. 301-303.
  62. Правила подання рукописів. - C. 304.
2016
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського