Бази даних

Наукова періодика України - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій

Пошуковий запит: (<.>I=Ж22205/2010/72/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Microbiological journal
: acad. j..- Kyiv
Mikrobiolohichnyi zhurnal

1. Титул, зміст.
  2. Пирог Т. П., Шевчук Т. А., Дугінець О. С. Особливості окиснення етанолу продуцентом поверхнево-активних речовин Acinetobacter calcoaceticus K-4. - C. 3-10.
  3. Рзаєва О. М., Варбанець Л. Д., Нагорна С. С. Скринінг дріжджів-продуцентів α-L-рамнозидаз. - C. 11-17.
  4. Іутинська Г. О., Ямборко Н. А., Піндрус А. А. Дослідження мутагенної активності гексахлорциклогексану та продуктів його мікробної деградації. - C. 18-22.
  5. Іутинська Г. О., Титова Л. В., Леонова Н. О., Бровко І. С. Активність основних ферментів асиміляції амонію у Bradyrhizobium japonicum за дії рослинних індукторів флавоноїдної природи. - C. 23-29.
  6. Мороз О. М. Регуляція рівня сірководню ацидофобними бактеріями роду Thiobacillus у техногенних водоймах сірковидобувних регіонів. - C. 30-36.
  7. Карпенко Ю. В. Вплив світла різного спектрального складу на показники росту мікроскопічних грибів. - C. 36-42.
  8. Ястребова О. В., Маліновська Л. П., Коробкова К. С. Вплив аглютиніну зародків пшениці на ахолеплазму – збудника фітомікоплазмозу. - C. 43-45.
  9. Голембіовська С. Л., Тимошенко С. Г., Мацелюх Б. П. Вплив джерел вуглецю і азоту на біосинтез лікопіну у Streptomyces globisporus 4LCP. - C. 46-51.
  10. Романюк Л. В., Товкач Ф. И., Иваница Т. В., Кушкина А. И, Остапчук А. Н., Горб Т. Е. Абортивная инфекция у Erwinia Carotovora как источник наночастиц фаговой природы. - C. 51-57.
  11. Гордейчик О. І., Щербатенко І. С. Контексти супресивних термінальних кодонів трансляції генів РНК‑вмісних вірусів рослин. - C. 58-65.
  12. Скрипаль І. Г. Вернадський Володимир Іванович. - C. 66-71.
  13. Подгорский В. С., Романовская В. А. Рецензия на книгу Ю. А. Троценко, Н. В. Дорониной, М. Л. Торгонской "Аэробные метилобактерии”. - C. 72-73.
  14. Алфавітний покажчик статей, опублікованих у 72-му томі "Мікробіологічного журналу". - C. 74-78.
2010