Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000123/2015/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Іванюк Г. Тенденції розвитку сільської школи України (1972–1984 рр.). - C. 7-14.
  4. Крамар В. Просвітницько-педагогічна спадщина П. Чубинського. - C. 14-19.
  5. Олійник М. Особливості змісту і форм організації професійної підготовки майбутніх вихователів у вишах України та країн Східної Європи. - C. 19-26.
  6. Скоморовська І. Внесок Михайла Галущинського в організацію культурно-освітньої роботи в Галичині. - C. 26-31.
  7. Фаненштель Н. Філософські та психологічні основи педагогічної концепції Степана Балея (1885–1952 рр.). - C. 31-37.
  8. Бойчук А. Професійна підготовка фахівців туризму у ПТНЗ в контексті регіональних вимог і потреб. - C. 37-43.
  9. Борин Г. Формування професійної культури студента у процесі фахової підготовки. - C. 43-48.
  10. Кафарська О. Вплив засобів масової інформації на формування громадянської культури студентської молоді. - C. 48-54.
  11. Кириченко І. Методична система формування творчих умінь майбутніх педагогів-художників із основ образотворчої грамоти. - C. 54-62.
  12. Колісник-Гуменюк Ю., Гуменюк В. Професійно-етична культура фахівця медичного профілю: взаємозалежність між професійною культурою та етикою. - C. 62-70.
  13. Лазарович Н. Нові підходи до підготовки фахівців дошкільної освіти в умовах переходу на дистанційне навчання. - C. 70-74 .
  14. Липа І. Позакласна музично-просвітницька діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 74-78.
  15. Лісунова Л. Структура і зміст естетичного сприйняття майбутніми вчителями образотворчого мистецтва творів образотворчого та декоративноприкладного мистецтва. - C. 78-84.
  16. Париляк Л., Воробець О. Курс "Діалектна лексикографія” у системі професійної підготовки студентів-філологів. - C. 84-88.
  17. Титунь О. Когнітивно-інформаційна складова готовності студентів до виховної роботи в початковій школі. - C. 88-93.
  18. Чернявський Б. Комп’ютерні технології навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва як предмет наукових психолого-педагогічних досліджень. - C. 93-97.
  19. Кулик І. Особливості педагогічної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей: чоловік – батько. - C. 98-103.
  20. Лисенко О. Людина – суб’єкт, носій і творець цінностей: вітальночуттєві цінності. - C. 103-110.
  21. Матішак М. Формування соціальної компетентності: напрями співпраці педагога з батьками молодших школярів. - C. 110-115.
  22. Мацук Л. Вплив сюжетно-рольових ігор на міжособистісне спілкування 4–5-річних дітей. - C. 115-120.
  23. Парфанович І. Методологічні підходи до профілактики девіантної поведінки учениць сучасної загальноосвітньої школи. - C. 120-127.
  24. Чупахіна С. Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект діяльності педагога в ДНЗ. - C. 127-134.
  25. Вдовченко В. Теоретико-методичні підходи до розробки спеціалізацій "Художньо-проектна творчість”, "Декоративно-прикладне мистецтво”, "Основи дизайну” на профільному рівні підготовки учнів 10–11 класів у системі неперервної художньо-проектної освіти. - C. 134-141.
  26. Кирста Н., Демків Т. Ґендерна освіта: теоретичний аспект проблеми. - C. 140-145.
  27. Когут Н. Проблеми раннього навчання іноземних мов у німецькомовних країнах: сучасні педагогічні погляди. - C. 146-150.
  28. Кравець Н. Системний підхід до формування пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку у пошуково-дослідницькій діяльності. - C. 150-156.
  29. Лисенко Н. Тенденції розвитку дошкільної освіти у сучасних європейських країнах: перспективи для творчих запозичень. - C. 156-161.
  30. Марчій-Дмитраш Т. Особливості організації навчальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 161-166.
  31. Мельник М. Особливості педагогічного пошуку обдарованих старшокласників. - C. 166-173.
  32. Сливка Л. Спрямованість навчально-виховного процесу школи на збереження і зміцнення здоров’я учнів: досвід педагогів республіки Польща. - C. 173-178.
  33. Сліпчишин Л. Метафоричне мислення як засіб смислового наповнення результату творчості майбутніх фахівців народних художніх промислів. - C. 178-183.
  34. Шимків І. Теоретичні засади внутрішнього моніторингу в освітній системі Німеччини. - C. 183-192.
2015
Вип. 5
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter