Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000123/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Бондар В. Теорія і практика едукації педагогічних кадрів: традиційна та інноваційна парадигма. - C. 4-10.
  5. Kokiel A. Education to values of the students of pedagogy in the Uniting Europe. - C. 11-16.
  6. Кузенко П., Кузенко О. Місце етнопедагогічної культури сучасного вчителя в умовах цивілізаційної глобалізації. - C. 17-20.
  7. Орбан-Лембрик Л. Вплив явища глобалізації на освіту: етнопсихологічна складова інтеграційного простору. - C. 21-26.
  8. Червінська І. Проблеми та перспективи розвитку етновиховного середовища гірської школи. - C. 27-32.
  9. Вища школа

  10. Васянович Г. Гуманітарна освіта майбутнього учителя: проблеми якості. - C. 33-37.
  11. Гуменюк І. Формування термінологічної компетенції студентів у контексті викладання дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)”. - C. 38-42.
  12. Кононенко В. Теоретико-методологічні засади оновлення змісту мовної освіти. - C. 43-48.
  13. Лисенко Н. Підготовка майбутніх педагогів до використання етнопедагогіки в сучасному інтеркультурному просторі. - C. 49-57.
  14. Maciąg J. Modern concepts of cultural integration of school’s social environment. - C. 58-70.
  15. Stelmasiak I. The past, the present and the future of the Comprehensive Secondary School Complex no 2 in Biały Bór in the common educational space. - C. 71-82.
  16. Juszczak K. Teachers’ education in the context of changing expectations in a contemporary society. - C. 83-89.
  17. Теорія виховання

  18. Будник О. Інноваційна парадигма формування етновиховного середовища початкової школи. - C. 90-100.
  19. Лисенко О. Літературне краєзнавство як один із чинників організації туристичної діяльності. - C. 101-106.
  20. Лисенко-Гелемб’юк К. Саморегуляція як засіб розв’язування міжособистісних конфліктів у професійній діяльності педагога. - C. 107-113.
  21. Новосьолов О. Соціокультурні чинники формування етновиховного середовища студентської молоді Прикарпаття. - C. 114-126.
  22. Чупахіна С. Етновиховний простір сучасної початкової школи в контексті підготовки майбутнього вчителя до роботи з батьками першокласників. - C. 127-131.
  23. Шоробура І. Вплив етновиховного простору на формування майбутніх учителів музики. - C. 132-136.
  24. Теорія навчання

  25. Дмитрів Р. Фізичний розвиток учнів різних соціальних груп: стан і перспективи дослідження в умовах полікультурного середовища. - C. 137-145.
  26. Костів В. Полікультурний вимір соціалізації дітей у західноукраїнському регіоні. - C. 146-150.
  27. Лазарович Н. Розвиток обдарованості у пошуково-дослідницькій діяльності дошкільників. - C. 151-154.
  28. Лисенко Н. Пріоритети етнопедагогічної діяльності педагога ДНЗ у сучасному інформаційно-креативному просторі. - C. 155-160.
  29. Лисенко О. Впровадження літературного краєзнавства в систему підготовки організаторів туристичної діяльності. - C. 161-167.
  30. Матішак М. Етнокультурне виховання молодших школярів: психолого-педагогічні аспекти. - C. 168-176.
  31. Нижникевич З. Формування духовно-моральної особистості школяра народно-педагогічними засобами. - C. 177-182.
  32. Довідковий матеріал. - C. 183.
2014
Вип. 2

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter