Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000054/2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України
: електрон. наук. фах. вид..- Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Балашова Ю. В. Творча активність викладачів у процесі формування корпоративної культури майбутніх офіцерів-прикордонників.
  5. Безсмолий Є. Б. Значення педагогічних складових професіограми у формуванні викладача правознавчих дисциплін.
  6. Білий Л. Г. Особливості розвитку вищої професійної освіти в Україні та сучасні тенденції в управлінні освітою.
  7. Воротняк Л. І. Вивчення онімів у складі англійських фразеологізмів як чинник формування навичок міжкультурної взаємодії у магістрів вищих педагогічних навчальних закладів.
  8. Грязнов І. О., Юрченко Ю. А. Розвиток якостей творчої самореалізації офіцерів-прикордонників.
  9. Захарчук Е. А. Характеристика категориально-понятийной модели терминосферы предпринимательства в контексте формирования полилингвальной профессиональной терминологической компетентности.
  10. Кондрацька Л. А. Методика естетичної самокорекції підлітка: постмодерністський дискурс реалізації.
  11. Коса Т. Г. Проектування стратегії управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах коледжу.
  12. Крук С. Л. Правова культура у контексті вищої професійної освіти.
  13. Луцький О. Л. Історико-педагогічний аналіз проблеми підготовки керівних кадрів Державної прикордонної служби України до управлінської діяльності.
  14. Максимчук Л. В. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці майбутніх економістів-міжнародників.
  15. Поперечна Л. Ю. Комунікативні здібності вчителя як одна з важливих складових його професіограми.
  16. Рабійчук С. О. Місце ціннісних орієнтацій в цілісній системі виховання сучасних старшокласників.
  17. Романовська Л. І. Системний підхід як методологічна основа соціально-педагогічної підтримки діяльності дитячих громадських об’єднань.
  18. Селиванова О. П. Диалог как средство формирования коммуникативной культуры.
  19. Сєргєєва О. В. Практична підготовка перекладачів в університетах Великої Британії.
  20. Сиротенко С. Б., Хміляр О. Ф. Психолого-педагогічні погляди на систему підготовки магістрів військово-соціального управління.
  21. Удовіченко Г. М. Діагностика ефективності реалізації технології формування предметних компетентностей студентів.
  22. Федоренко О. І. Види комунікативних вмінь та їх роль у професійній діяльності працівників правоохоронних органів.
  23. Фурман Т. Ю. Аналіз результатів дослідження формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі економіки та підприємництва.
  24. Якібчук М. І. Педагогічна модель послідовного формування толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
  25. Яремчук І. А. Особливості навчання усному реферативному перекладу іноземною мовою професійно-спрямованих текстів майбутніх офіцерів-прикордонників.
  26. Психологічні науки

  27. Венгер О. П. Пізнавальна діяльність студентів у різних моделях навчання та її психологічна характеристика.
  28. Вітомський Ю. Л. Основні напрямки підвищення ефективності професійної діяльності охоронника приватного охоронного підприємства.
  29. Волинець Н. В. Філософсько-психологічні аспекти феномену наміру.
  30. Добрянський О. А. Сутність та структура психологічної готовності слідчих до професійної діяльності в екстремальних умовах.
  31. Драб Я. М. Результати емпіричного дослідження впливу аутогенного тренування на розвиток психологічної готовності оперативного персоналу електроенергетичного підприємства до роботи в аварійних умовах.
  32. Журавель А. В. Чотирьохмодусна модель компетенцій психолога-консультанта системи освіти.
  33. Засєкін А. А. Особливості емоційної, мотиваційної та пізнавальної сфер особистості в умовах віртуального спілкування.
  34. Засєкіна Л. В. Психолінгвістична реорганізація травматичної пам’яті з перспективи психічного здоров’я особистості.
  35. Кірєєва Л. Р. Щодо основних результатів апробації програми психопрофілактики синдрому емоційного вигоряння молодих вчителів сільської школи.
  36. Колісник О. Л. Гендерні розбіжності у прояві брехливості: кореляційний аналіз та його результати.
  37. Кульчицька А. В. Структурно-функціональний підхід до соціальної перцепції в системі підготовки фахівців.
  38. Мілорадова Н. Е. Використання тренінгу з метою розвитку навичок застосування методів психологічного впливу у професійній діяльності правоохоронців.
  39. Оніщенко Н. В. Вплив засобів масової інформації на постраждалих в умовах надзвичайної ситуації.
  40. Побідаш А. Ю. Психологічні особливості основних фаз піратського полону.
  41. Приліпко О. Ф. Теоретичний аналіз сутності поняття "авторитет військовослужбовців Військової служби правопорядку”.
  42. Савчин М. В. Особливості міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання.
  43. Савчин М. В. Психологічний супровід розвитку особистості студента з обмеженими можливостями.
  44. Сургунд Н. А. Психологічна профілактика психічного здоров’я фахівця соціономічного профілю.
  45. Тітаренко Д. С. Створення місця скорботи й опредметнення горя в надзвичайній ситуації як необхідність для продуктивного відбування механізмів психологічного захисту та нормального переживання стану втрати.
  46. Якубівський М. Р. Щодо результатів апробації програми створення позитивного іміджу директора загальноосвітньої середньої школи та перевірки її ефективності.
  47. Ярема Р. Т. Психотехнологія роботи з кадровим резервом на заміщення керівних посад в органах виконавчої влади.
2012
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського