Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2018/66/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Попечителев Е. П., Буров А. Ю. Синтетическая обучающая среда: особенности проектирования. - C. 1-13.
  4. Товканець О. С. Стратегічні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у вищій європейській школі на початку XXI століття. - C. 14-23.
  5. Семчук С. І., Гаврилюк С. М., Бутенко О. Г. Методологічні підходи формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 24-41.
  6. Mukoviz O. P., Kolos K. R., Kolomiiets N. A. Distance learning of future primary school teachers as a prerequisite of their professional development throughout life. - C. 42-53.
  7. Семеніхіна О. В., Руденко Ю. О. Проблеми навчання програмувати учнів старших класів та шляхи їх подолання. - C. 54-64.
  8. Сорокіна Н. В., Смовженко Л. Г. Створення професійно спрямованого навчального іншомовного інформаційно-комунікативного середовища для майбутніх учителів-філологів. - C. 65-77.
  9. Тичук Р. Б., Петрович С. Д. Створення "Smart" кабінету фізики у технічному коледжі. - C. 78-92.
  10. Балахтар В. В. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування професійної компетентності особистості фахівця соціальної роботи. - C. 93-104.
  11. Блощинський І. Г., Галус О. М., Почекалін І. М., Таушан Д. В. Використання електронних навчально-методичних комплексів для вдосконалення підготовки майбутніх бакалаврів філології. - C. 105-121.
  12. Glazunova O. G., Voloshyna T. V., Starychenko Y. M. Formation of self-educational competence of future it specialists. - C. 122-138.
  13. Derkach T. M. Effectiveness of e-learning resources in physical chemistry teaching. - C. 139-148.
  14. Мовчан А. В. Модель підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій для органів Національної поліції України. - C. 149-161.
  15. Олійник В. В., Самойленко О. М., Ручинська Н. С. Методика автоматизованого оцінювання результатів виконання лабораторних робіт з прикладної математики здобувачами вищої освіти. - C. 162-172.
  16. Fučeková M., Metruk R. Developing English skills by means of mobile applications. - C. 173-185.
  17. Shalatska H. M. The efficiency of moocs implementation in teaching English for professional purposes. - C. 186-196.
  18. Shevchenko L. S., Kryzhanovskyi A. I. Experimental verification of the efficiency of formation of trainee teachers’ professional competence with the use of web technologies. - C. 197-206.
  19. Шевяков Ю. І., Токарєва І. А., Файнер А. І., Івашина О. В. Організація процесу авіаційної підготовки іноземних студентів з використанням мультимедійних технологій. - C. 207-216.
  20. Яцишин А. В., Попов О. О., Ковач В. О., Артемчук В. О. Методика навчання майбутніх фахівців у галузі екології методам і засобам екологічного моніторингу приземного шару атмосфери. - C. 217-230.
  21. Воротникова І. П., Заєркова Н. В. Е-навчання асистентів учителів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 231-244.
  22. Havrilova L. H., Topolnik Y. V., Kuhar L. O., Matviychuk L. A. Content and structure of the course "Information and communication technologies in pedagogical studies”. - C. 245-259.
  23. Степашко В. О. Програмні засоби для відбору і формування викладацького персоналу закладу вищої освіти. - C. 260-271.
  24. Жуковська В. В., Мосіюк О. О., Комаренко В. В. Застосування програмного пакету r у наукових дослідженнях майбутніх філологів. - C. 272-285.
  25. Куліченко А. К., Сотник Т. В., Стадниченко К. В. Електронне портфоліо як засіб розвитку креативності викладача іноземної мови. - C. 286-304.
2018
Т. 66
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського