Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2017/58/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ahmed W., Anto B. An automatic web-based question answering system for e-learning. - C. 1-10.
  4. Осадчий В. В., Крашеніннік І. В. Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці. - C. 11-25.
  5. Гаврілова Л. Г. Специфіка розроблення дистанційних курсів з музично-історичних дисциплін. - C. 28-37.
  6. Осадчий В. В., Симоненко С. В. Іноземна мова як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. - C. 38-48.
  7. Блощинський І. Г. Використання спеціалізованого програмного додатку Anki під час самостійної професійної іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до складання державних екзаменів. - C. 49-58.
  8. Бобрицька В. І., Процька С. М. Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. - C. 59-66.
  9. Глинський Я. М., Федасюк Д. В., Ряжська В. А. Розроблення і використання електронних відеоресурсів навчального призначення. - C. 67-78.
  10. Дишко О. Л. Використання віртуальних спільнот для підготовки баклаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг. - C. 79-87.
  11. Коноваленко С. М. Хмарні сервіси в освітньому процесі студентів технологічних коледжів. - C. 88-97.
  12. Корносенко О. К., Даниско О. В. Упровадження крокового тренажера-симулятора у процес професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 98-107.
  13. Moukali K. H. K., Saeed M. N. An overview of the interactive learning management system of Jazan University, Saudi Arabia. - C. 108-117.
  14. Souzanzan R., Bagheri M. S. Hybrid learning: the impact of interacting through Skype on Iranian learners’ speaking ability. - C. 118-128.
  15. Çetin G., Özkaraca O., Sakal M., Güvenç E. A usability assessment of an EPUB 3.0 based EBook developed for algorithms and programming course. - C. 129-140.
  16. Шахіна І. Ю. Організація освітнього процесу з використанням електронних навчально-методичних комплексів для підготовки фахівців з комп’ютерних технологій. - C. 141-154.
  17. Шульська Н. М., Матвійчук Н. М. Соціальні мережі як ефективне середовище викладацько-студентської комунікації в навчальному процесі. - C. 155-168.
  18. Вдовичин Т. Я. Навчання бакалаврів інформатики з використанням мережних технологій відкритих систем у педагогічному університеті. - C. 169-181.
2017
Т. 58
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського