Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/56/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корицька Г. Р. Веб-майданчик як навчальне середовище відкритого освітнього простору. - C. 1-9.
  4. Нечипуренко П. П., Семеріков С. О., Селіванова Т. В., Шенаєва Т. О. Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. - C. 10-29.
  5. Слободяник О. В. Реалізація методу проектів засобами соціальних мереж. - C. 30-39.
  6. Bato J. A. P., Marcial D. E. Students’ attitudes towards the development of an online guidance counseling system. - C. 40-50.
  7. Berezytskyi M. M., Oleksyuk V. P. Massive open online coursesas a stage in the development of e-learning. - C. 51-63.
  8. Вакалюк Т. А. Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. - C. 64-76.
  9. Кривонос О. М., Кузьменко Є. В., Кузьменко С. В. Огляд та перспективи використання платформи Arduino Nano 3.0 у вищій школі. - C. 77-87.
  10. Ленчук І. Г., Франовський А. Ц. Комп’ютерне моделювання задач планіметрії: метод інверсії. - C. 88-106.
  11. Дегтярьова Г. А. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін. - C. 107-120.
  12. Осадчий В. В., Єремєєв В. С., Шаров С. В., Осадча К. П., Конюхов С. Л. Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. - C. 121-136.
  13. Тичук Р. Б., Петрович С. Д. Використання програм-емуляторів у навчанні фізики майбутніх техніків програмістів. - C. 137-150.
  14. Білоусова Л. І., Олефіренко Н. В. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів. - C. 151-163.
  15. Малицька І. Д. Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід Великої Британії). - C. 164-175.
  16. Sulisworo D., Rahayu T., Akhsan R. N. The students’ academic writing skill after implementing blended learning using Facebook. - C. 176-191.
  17. Новицька Т. Л., Марченко О. О. Інтеграція ідентифікаторів ORCID з інституційними системами підтримки науково-дослідної діяльності. - C. 192-203.
  18. Cпірін О. М., Одуд О. А. Модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії на основі використання хмарних сервісів Google Scholar. - C. 204-218.
  19. Cпірін О. М., Носенко Ю. Г., Яцишин А. В. Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 219-239.
2016
Т. 56
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського