Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/56/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Корицька Г. Р. Веб-майданчик як навчальне середовище відкритого освітнього простору. - C. 1-9.
- Нечипуренко П. П., Семеріков С. О., Селіванова Т. В., Шенаєва Т. О. Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. - C. 10-29.
- Слободяник О. В. Реалізація методу проектів засобами соціальних мереж. - C. 30-39.
- Bato J. A. P., Marcial D. E. Students’ attitudes towards the development of an online guidance counseling system. - C. 40-50.
- Berezytskyi M. M., Oleksyuk V. P. Massive open online coursesas a stage in the development of e-learning. - C. 51-63.
- Вакалюк Т. А. Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. - C. 64-76.
- Кривонос О. М., Кузьменко Є. В., Кузьменко С. В. Огляд та перспективи використання платформи Arduino Nano 3.0 у вищій школі. - C. 77-87.
- Ленчук І. Г., Франовський А. Ц. Комп’ютерне моделювання задач планіметрії: метод інверсії. - C. 88-106.
- Дегтярьова Г. А. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін. - C. 107-120.
- Осадчий В. В., Єремєєв В. С., Шаров С. В., Осадча К. П., Конюхов С. Л. Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. - C. 121-136.
- Тичук Р. Б., Петрович С. Д. Використання програм-емуляторів у навчанні фізики майбутніх техніків програмістів. - C. 137-150.
- Білоусова Л. І., Олефіренко Н. В. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів. - C. 151-163.
- Малицька І. Д. Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід Великої Британії). - C. 164-175.
- Sulisworo D., Rahayu T., Akhsan R. N. The students’ academic writing skill after implementing blended learning using Facebook. - C. 176-191.
- Новицька Т. Л., Марченко О. О. Інтеграція ідентифікаторів ORCID з інституційними системами підтримки науково-дослідної діяльності. - C. 192-203.
- Cпірін О. М., Одуд О. А. Модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії на основі використання хмарних сервісів Google Scholar. - C. 204-218.
- Cпірін О. М., Носенко Ю. Г., Яцишин А. В. Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 219-239.
| 2016 | Т. 56 | № 6
|
|
|
|