Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/54/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія та історія використання ІКТ в освіті

  4. Бугайчук К. Л. Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. - C. 1-18.
  5. Воронкін О. С. Наукова та навчальна діяльність обчислювального центру Львівського національного університету імені Івана Франка (1970–1977 роки). - C. 19-31.
  6. Коневщинська О. Е. Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства. - C. 32-41.
  7. ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освіті

  8. Бутко О. В. Особливості розроблення віртуальних зошитів з навчального предмета "Економіка" для профільної школи. - C. 42-52.
  9. Лещенко М. П., Ястребов М. М. Теорія і практика використання веб-орієнтованих технологій у здоров'язбережувальному навчанні учнів початкових класів. - C. 53-71.
  10. Нетьосов С. І. Використання програмно-апаратного забезпечення в процесі корекції вад слуху та мовлення у дітей. - C. 72-82.
  11. Pinchuk O. P. Perspective analysis of use of social networks as learning tools in learning environment. - C. 83-98.
  12. Скрипка Г. В. Формування в учнів навичок XXI століття засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 99-107.
  13. ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах

  14. Балалаєва О. Ю. Структурно-організаційні і процесуально-організаційні характеристики проектування електронних освітніх ресурсів. - C. 108-118.
  15. Богданов А. В., Чеповой І. В., Ухань П. С., Юрчук Л. Ю. Система інформаційного забезпечення процесу формування індивідуальної освітньої траєкторії. - C. 119-138.
  16. Бочевар А. Г. Мультимедійні технології як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів. - C. 139-152.
  17. Олексюк В. П. Проектування моделі хмарної інфраструктури ВНЗ на основі платформи Apache Cloudstack. - C. 153-164.
  18. Флегантов Л. О., Овсієнко Ю. І. Диференційований підхід у навчанні студентів аграрних ВНЗ основ математичного моделювання з використанням MS Excel. - C. 165-182.
  19. ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти

  20. Колос К. Р., Спірін О. М. Констатувальний етап експерименту з розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 183-205.
  21. Підготовка педагогічних працівників загальноосвітніх та професійних навчальних закладів з використання ІКТ

  22. Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. - C. 206-216.
2016
Т. 54
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського