Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/53/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія та історія використання ІКТ в освіті

  4. Bykov V. Y., Leshchenko M. P. Digital humanistic pedagogy: relevant problems of scientific research in the field of using ICT in education. - C. 1-17.
  5. ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освітІ

  6. Кузьменко А. В. Передумови впровадження системи Moodle в технічному ліцеї. - C. 18-27.
  7. Мельник О. М. Модель електронного освітнього ресурсу для учнів початкової школи. - C. 28-37.
  8. Рибалко О. О. Створення та застосування інтерактивних електронних таблиць на уроках математики в початкових класах. - C. 38-48.
  9. ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах

  10. Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів в аспекті підготовки до здійснення процесів локалізації програмних продуктів. - C. 49-60.
  11. Грищенко С. М. Використання засобів геоінформаційних технологій у процесі формування екологічної компетентності майбутніх інженерів гірничого профілю. - C. 61-73.
  12. Козіброда С. В. Створення онтології предметної галузі майбутнім інженером-педагогом комп’ютерного профілю. - C. 74-87.
  13. Манюк Л. В. Використання електронних соціальних мереж у процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності та фахової комунікації. - C. 88-97.
  14. Панченко Т. Д., Тузова І. А., Челабчі В. В., Челабчі В. М. Вибір чисельних методів для моделювання динаміки систем. - C. 98-108.
  15. Сугоняк І. І., Ковальчук А. М., Данильченко А. О. Професійна сертифікація як засіб підвищення рівня практичної підготовки студентів ІТ-спеціальностей. - C. 109-122.
  16. Ткачук В. В. Проектування професійних ІКТ-компетентностеймайбутніх інженерів-педагогів. - C. 123-141.
  17. Щеглова А. О. Місце проектного методу для формування і розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів в умовах змішаного навчання. - C. 142-149.
  18. Щербина О. А. Experience API – новий стандарт програмних засобів для е-навчання та приклади його практичного використання. - C. 150-163.
  19. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  20. Іванова С. М. Інформаційно-аналітична підтримка науково-педагогічних досліджень (зарубіжний та вітчизняний досвід). - C. 164-177.
  21. Відкритий інформаційно-освітній простір та захист інформації

  22. Коваленко О. М. Особливості використання цифрових аудіо робочих станцій, призначених для створення електронної музики в умовах неформальної освіти дорослих. - C. 178-196.
2016
Т. 53
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського