Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2016/52/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освітІ

  4. Melnyk O. M. The factor-criteria model of assessment of electronic educational game resources in mathematics for primary school students. - C. 1-9.
  5. Ящик О. Б. Машина Тюрінга як універсальний виконавець алгоритмів та її застосування в процесі поглибленого вивчення алгоритмізації і основ програмування старшокласниками. - C. 10-17.
  6. ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах

  7. Величко В. Є. Вільне програмне забезпечення в електронному навчанні майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. - C. 18-26.
  8. Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України. - C. 27-35.
  9. Когут У. П. Фундаментальні поняття як інтегративний компонент організації навчання дослідження операцій майбутніх бакалаврів інформатики. - C. 36-51.
  10. Диховичний О. О., Дудко А. Ф. Оцінювання змістової валідності тестів з вищої математики з використанням Google Docs додатку. - C. 52-61.
  11. Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О. Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету. - C. 62-80.
  12. Солошич І. О., Почтовюк С. І. Комплексний підхід у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі наукової діяльності майбутніх екологів. - C. 81-92.
  13. Систук В. А., Богачевский А. А., Шумский В. Ю. Возможности использования программы имитационного моделирования PTV VISSIM для подготовки специалистов по направлениям "Транспортные технологии" и "Автомобильный транспорт". - C. 93-107.
  14. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  15. Cпірін О. М., Одуд О. А. Зміст навчального матеріалу спецкурсу "Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі". - C. 108-120.
  16. ІКТ управління освітою

  17. Кузьмінська О. Г., Нанаєва Т. В. Освітня політика та інформаційні технології: як досягти системного ефекту?. - C. 121-132.
  18. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ

  19. Овчарук О. В., Сороко Н. В. Використання інструментів оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у країнах Європи. - C. 133-143.
  20. Відкритий інформаційно-освітній простір та захист інформації

  21. Burov O. Y. Educational networking: human view to cyber defense. - C. 144-156.
2016
Т. 52
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського