Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2015/48/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія та історія використання ІКТ в освіті

  4. Биков В. Ю., Сороко Н. В. Ризики впровадження електронних бібліометричних систем оцінювання ефективності діяльності наукових працівників. - C. 1-13.
  5. Пінчук О. П. Історико-аналітичний огляд розвитку соціальних мережних технологій і перспектив їх використання у навчанні. - C. 14-34.
  6. Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Програми динамічної математики: кількісний аналіз у контексті підготовки вчителя математики. - C. 35-46.
  7. Осадчий В. В., Осадча К. П. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 47-57.
  8. ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освіті

  9. Мерзликін О. В., Мерзликін П. В. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій підтримки навчальних досліджень у профільному навчанні фізики. - C. 58-87.
  10. Олексюк Н. В., Лебеденко Л. В. Використання електронних соціальних мереж у соціально-педагогічній роботі зі школярами. - C. 88-102.
  11. ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах

  12. Аврамчук А. М. Огляд додатків системи Moodle для проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін. - C. 103-121.
  13. Бодненко Д. М. Хмаро орієнтовані технології як чинник реалізації дослідницького навчання. - C. 122-139.
  14. Застело О. В. Інтегрований підхід до оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності за допомогою штучних нейронних мереж. - C. 140-157.
  15. Огнівчук Л. М. Використання flash-технологій і Java-аплетів в електронному навчальному курсі з елементарної математики. - C. 158-165.
  16. Словінська О. Д. Головні аспекти і завдання впровадження веб-конференцій у процес навчально-наукової діяльності. - C. 166-175.
  17. ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти

  18. Скрипка Г. В. Внутрішня оптимізація учительського блогу, створеного на blogspot.com. - C. 176-184.
  19. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень

  20. Демида Є. Ф. Формування бази даних "Періодика" електронного каталогу Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: здобутки і можливості модернізації. - C. 185-198.
  21. Marcial D. E. What’s on your mind? Measuring self-promotional and anti-social behaviors on Facebook among tertiary students. - C. 199-208.
2015
Т. 48
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського