Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2015/46/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія, теорія та історія використання ікт в освіті

  4. Балалаєва О. Ю. Функціональна детермінованість і комплементарність як принципи розробки електронних посібників. - C. 1-10.
  5. Дегтяренко Т. М. Поширення ідей упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему спеціальної освіти. - C. 11-21.
  6. Ivanytska N., Kern M. Features of on-line learning in Austria. - C. 22-28.
  7. Маркова О. М., Семеріков С. О., Стрюк А. М. Хмарні технології навчання: витоки. - C. 29-44.
  8. ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах

  9. Гаврілова Л. Г. Принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій. - C. 45-55.
  10. Гиря Н. П. Ефективність застосування моделі змішаного навчання в курсі теорії функцій комплексної змінної. - C. 56-63.
  11. Павлишина Н. Б. Аналіз сучасного стану застосування інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 64-70.
  12. Петков А. А. Самообучаемость компьютерных программ контроля выполнения тестовых заданий расчетного типа. - C. 71-80.
  13. Саварин П. В. Особистісно-орієнтована система підготовки фахівців технічного профілю з використанням медіатехнологій. - C. 81-90.
  14. Стрюк А. М., Семеріков С. О., Тарасов І. В. Компетентність бакалавра інформатики з програмування. - C. 91-108.
  15. Федонюк В. В., Іванців В. В., Федонюк М. А., Панькевич С. Г. Приклади використання Інтернет-ресурсів у практичному курсі дисципліни "Заповідна справа". - C. 109-123.
  16. ІКТ управління освітою

  17. Коновальчук І. І. Інформаційно-комунікаційні технології у сучасних моделях інноваційних освітніх процесів. - C. 124-131.
  18. Підготовка педагогічних працівників загальноосвітніх та професійних навчальних закладів з використання ІКТ

  19. Нетьосов С. І. Інформаційно-комунікаційні технології – засіб соціалізації осіб із глибокими вадами зору. - C. 132-138.
  20. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ

  21. Cеменова А. В. Професійна підготовка інтерактивного міні-заняття з використанням мультимедійної презентації для викладачів — слухачів семінару "Педагогічна майстерність" на основі практичних навичок і ціннісного досвіду. - C. 139-152.
2015
Т. 46
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського