Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій




 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні засади розбудови інноваційного навчального середовища: світові тенденції

  4. Ващенко Л. С. Уміння вчитися — ключова компетентність учнівської молоді сучасного інформаційного суспільства. - C. 1-14.
  5. Малицька І. Д. Формування та оцінювання ІК-компетентності у школах Великої Британії: освітня реформа. - C. 15-26.
  6. Морзе Н. В., Кочарян А. Б. Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти. - C. 27-39.
  7. Khalid Said Rabayah Information technology use and academic achievements of students in primary schools. - C. 40-55.
  8. Рацул О. А. Аналіз зарубіжного досвіду системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 56-67.
  9. Кіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Семеріков С. О. Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки. - C. 68-83.
  10. Теоретико-методологічні та науково-методичні засади створення комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища

  11. Гринько В. О. Розвиток ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів у контексті формування вмінь здійснювати профілактику комп’ютерної залежності в учнів. - C. 84-93.
  12. Пічугіна І. С. Особливості використання вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей у неформальній освіті доросли. - C. 94-103.
  13. Хижняк І. А Філософсько-методологічні засади електронної лінгвометодики в підготовці вчителів початкової школи. - C. 104-117.
  14. Федорчук А. Л. Організація навчання старшокласників предмету "Інформатика" у класах фізико-математичного профілю. - C. 118-127.
  15. Засоби навчання в сучасних педагогічних системах

  16. Олексюк Н. В. Актуальність використання мультимедійних засобів у попередженні агресивної поведінки молодших школярів. - C. 128-139.
  17. Дистанційне навчання в сучасних освітніх системах

  18. Бессарабов В. І. Організація інтуїтивно зрозумілого входу в електронні навчально-методичні комплекси підвищення кваліфікації працівників освіти на базі хмаро орієнтованої системи управління навчальними ресурсами. - C. 140-149.
  19. Богачков Ю. Н., Ухань П. С. Типовая модель ресурсного центра дистанционного образования для общеобразовательных учебных заведений. - C. 150-163.
  20. Коневщинська О. Е. Електронні освітні ресурси у межах інформаційного забезпечення діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти. - C. 164-173.
  21. Проблеми створення єдиного інформаційного освітнього простору

  22. Глазунова О. Г. Принципи формування "Академічної хмари" сучасного університету на основі відкритих програмних платформ. - C. 174-188.
  23. Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів

  24. Петков А. А., Петкова М. А. Тестовый контроль выполнения расчетных заданий на алгоритмическом уровне учебной деятельности. - C. 189-200.
2014
Т. 43
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського