Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2014/39/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Теоретико-методологічні засади розбудови інноваційного навчального середовища: світові тенденції
- Лещенко М. П., Яцишин А. В. Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених. - C. 1-16.
Теоретико-методологічні та науково-методичні засади створення комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища
- Воронкін О. С. Розвиток комп’ютерних технологій підтримки навчання студентів вищих навчальних закладів України (друга половина 50-х – початок 90-х років ХХ ст.). - C. 17-45.
- Гончарова О. А. Методичні умови реалізації ціннісно-діяльнісного підходу при вивченні нової історії в школі при використанні ІКТ. - C. 46-59.
- Данилюк С. С. Формування професійної компетентності сучасних фахівців у процесі проведення електронних конференцій. - C. 60-65.
- Камишин В. В. Системно-інформаційна технологія встановлення основних домінант у мотивації студентів для закритої задачі прийняття рішень щодо пропусків занять. - C. 66-74.
- Коляда М. Г. Використання закону Бредфорда для визначення кількості засвоєних на занятті навчальних понять. - C. 75-81.
- Покришень Д. А. Методико-технологічні вимоги до інформаційного ресурсу закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 82-89.
- Співаковська Є. О. Суб’єктно-інтерактивний, когнітивний та компетентнісно-діяльнісний компоненти готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності в полісуб’єктному навчальному середовищі. - C. 90-98.
- Співаковський О. В., Вінник М. О., Тарасіч Ю. Г. Побудова ІКТ інфраструктури ВНЗ: проблеми та шляхи вирішення. - C. 99-116.
Засоби навчання в сучасних педагогічних системах
- Бабенко М. І. Використання алгоритму Ейлера-Кромера для аналізу фізичних процесів. - C. 117-124.
- Ленчук І. Г., Франовський А. Ц. Типізація і комп’ютерне моделювання конструктивних задач планіметрії: метод кіл. - C. 125-140.
- Науменко О. М. Методика пошуку Інтернет-ресурсів для демонстрації технологічних процесів під час вивчення хімії. - C. 141-148.
- Кришмарел В. Ю. Використання мультимедійних презентацій на уроках з предметів духовно-морального спрямування. - C. 149-159.
Дистанційне навчання в сучасних освітніх системах
- Іваницька Н. А., Стрижак О. Є. Особливості онтології як засобу організації самостійної роботи старшокласників, здібних до дослідницької діяльності. - C. 160-169.
- Семенець А. В. Проблема підтримки версій системи дистанційної освіти Moodle в медичному ВНЗ. - C. 170-181.
Проблеми створення єдиного інформаційного простору
- Зоріна Н. Є. База даних авторитетного файлу "Предметні заголовки” – важливий елемент інтеграції освітянських бібліотек. - C. 182-192.
- Кропочева Н. М. Електронні фахові видання з педагогіки в системі наукової періодики: стан і перспективи. - C. 193-208.
- Новицька Т. Л., Левченко Я. С. Модель управління інформаційними ресурсами електронної бібліотеки наукової установи. - C. 209-221.
ІКТ орієнтовані педагогічні технології та інформаційні навчальні ресурси єдиного освітнього інформаційного простору
- Єфименко В. В. Організація самостійної роботи студентів у процесі навчання комп’ютерної математики у педагогічному університеті. - C. 222-229.
- Марціал Д. І., Фортіч М. С., Рендал Д. Б. Навчання з розвитку навичок з ІКТ в сфері педагогічної освіти: Центральна Вісая, Філіппіни . - C. 230-239.
Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів
- Горелик С. Г., Ільницький А. М., Прощаєв К. І., Богат С. В., Бессарабов В. І. Використання оригінальної комп'ютерної програми скринінгу синдрому старечої астенії в до- та післядипломній медичній освіті. - C. 240-249.
- Гриценко В. Г., Подолян О. М. Використання системи управління версіями GIT для організації командної роботи над ІТ проектом. - C. 250-263.
- Мелешко М. А., Сліпухіна І. А., Чернецький І. С., Кубай Ю. В. Особливості технології створення інтерактивного електронного документа для супроводу лабораторного практикуму з фізики. - C. 264-274.
Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів
- Задорожна Н. Т., Кузнецова Т. В., Лупаренко Л. А. Проектування моделі типового сайту наукової установи. - C. 275-296.
| 2014 | Т. 39 | № 1
|
|
|
|