Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2014/39/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні засади розбудови інноваційного навчального середовища: світові тенденції

  4. Лещенко М. П., Яцишин А. В. Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених. - C. 1-16.
  5. Теоретико-методологічні та науково-методичні засади створення комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища

  6. Воронкін О. С. Розвиток комп’ютерних технологій підтримки навчання студентів вищих навчальних закладів України (друга половина 50-х – початок 90-х років ХХ ст.). - C. 17-45.
  7. Гончарова О. А. Методичні умови реалізації ціннісно-діяльнісного підходу при вивченні нової історії в школі при використанні ІКТ. - C. 46-59.
  8. Данилюк С. С. Формування професійної компетентності сучасних фахівців у процесі проведення електронних конференцій. - C. 60-65.
  9. Камишин В. В. Системно-інформаційна технологія встановлення основних домінант у мотивації студентів для закритої задачі прийняття рішень щодо пропусків занять. - C. 66-74.
  10. Коляда М. Г. Використання закону Бредфорда для визначення кількості засвоєних на занятті навчальних понять. - C. 75-81.
  11. Покришень Д. А. Методико-технологічні вимоги до інформаційного ресурсу закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 82-89.
  12. Співаковська Є. О. Суб’єктно-інтерактивний, когнітивний та компетентнісно-діяльнісний компоненти готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності в полісуб’єктному навчальному середовищі. - C. 90-98.
  13. Співаковський О. В., Вінник М. О., Тарасіч Ю. Г. Побудова ІКТ інфраструктури ВНЗ: проблеми та шляхи вирішення. - C. 99-116.
  14. Засоби навчання в сучасних педагогічних системах

  15. Бабенко М. І. Використання алгоритму Ейлера-Кромера для аналізу фізичних процесів. - C. 117-124.
  16. Ленчук І. Г., Франовський А. Ц. Типізація і комп’ютерне моделювання конструктивних задач планіметрії: метод кіл. - C. 125-140.
  17. Науменко О. М. Методика пошуку Інтернет-ресурсів для демонстрації технологічних процесів під час вивчення хімії. - C. 141-148.
  18. Кришмарел В. Ю. Використання мультимедійних презентацій на уроках з предметів духовно-морального спрямування. - C. 149-159.
  19. Дистанційне навчання в сучасних освітніх системах

  20. Іваницька Н. А., Стрижак О. Є. Особливості онтології як засобу організації самостійної роботи старшокласників, здібних до дослідницької діяльності. - C. 160-169.
  21. Семенець А. В. Проблема підтримки версій системи дистанційної освіти Moodle в медичному ВНЗ. - C. 170-181.
  22. Проблеми створення єдиного інформаційного простору

  23. Зоріна Н. Є. База даних авторитетного файлу "Предметні заголовки” – важливий елемент інтеграції освітянських бібліотек. - C. 182-192.
  24. Кропочева Н. М. Електронні фахові видання з педагогіки в системі наукової періодики: стан і перспективи. - C. 193-208.
  25. Новицька Т. Л., Левченко Я. С. Модель управління інформаційними ресурсами електронної бібліотеки наукової установи. - C. 209-221.
  26. ІКТ орієнтовані педагогічні технології та інформаційні навчальні ресурси єдиного освітнього інформаційного простору

  27. Єфименко В. В. Організація самостійної роботи студентів у процесі навчання комп’ютерної математики у педагогічному університеті. - C. 222-229.
  28. Марціал Д. І., Фортіч М. С., Рендал Д. Б. Навчання з розвитку навичок з ІКТ в сфері педагогічної освіти: Центральна Вісая, Філіппіни . - C. 230-239.
  29. Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів

  30. Горелик С. Г., Ільницький А. М., Прощаєв К. І., Богат С. В., Бессарабов В. І. Використання оригінальної комп'ютерної програми скринінгу синдрому старечої астенії в до- та післядипломній медичній освіті. - C. 240-249.
  31. Гриценко В. Г., Подолян О. М. Використання системи управління версіями GIT для організації командної роботи над ІТ проектом. - C. 250-263.
  32. Мелешко М. А., Сліпухіна І. А., Чернецький І. С., Кубай Ю. В. Особливості технології створення інтерактивного електронного документа для супроводу лабораторного практикуму з фізики. - C. 264-274.
  33. Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів

  34. Задорожна Н. Т., Кузнецова Т. В., Лупаренко Л. А. Проектування моделі типового сайту наукової установи. - C. 275-296.
2014
Т. 39
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського