Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2013/37/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні засади розбудови інноваційного навчального середовища: світові тенденції

  4. Биков В. Ю., Овчарук О. В. Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті. - C. 1-9.
  5. Богачков Ю. М., Ухань П. С. Виявлення і порівняння кваліфікацій на основі профілю компетенцій. - C. 10-19.
  6. Гриценчук О. О. Гендерний підхід у моніторингових дослідженнях ІК-компетентності учнів в освітній практиці країн Європи. - C. 20-28.
  7. Сороко Н. В. Проблема створення моделі комп’ютерно орієнтованого середовища розвитку ІК-компетентності вчителів (міжнародний досвід). - C. 29-42.
  8. Теоретико-методологічні та науково-методичні засади створення комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища

  9. Коцюба Р. Б. Використання віртуальних навчальних програм при вивченні іноземної мови професійного спрямування. - C. 43-52.
  10. Лаврентьєва Г. П. Пропедевтика формування інформаційної культури учнів початкової школи. - C. 53-65.
  11. Шишкіна М. П., Попель М. В. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень. - C. 66-80.
  12. Засоби навчання в сучасних педагогічних системах

  13. Глушак О. M. Застосування мережних технологій в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 81-88.
  14. Коваленко В. В. Проблеми підготовки вчителя і соціального педагога до застосування мультимедійних засобів для формування основ здоров’я молодших школярів. - C. 89-98.
  15. Черній М. М. Організація спілкування майбутніх учителів іноземних мов за допомогою соціальних сервісів. - C. 99-115.
  16. ІКТ орієнтовані педагогічні технології та інформаційні навчальні ресурси єдиного освітнього інформаційного простору

  17. Барладим В. М. Педагогічні технології: аналіз та перспективи їх використання. - C. 116-126.
  18. Коляда М. Г. Програмні пакети для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин. - C. 127-136.
  19. Панькевич С. Г. Використання web-ресурсів у навчальному курсі "Екологічне право України". - C. 137-146.
  20. Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів

  21. Тукало С. М. Організаційно-педагогічні засади впровадження електронного документообігу в наукових установах. - C. 147-165.
  22. ІКТ для підтримки проведення наукових досліджень

  23. Іванова С. М. Проектування інформаційно-комунікаційної підтримки наукової діяльності на базі системи EPrints. - C. 166-175.
  24. Луценко Г. В. Інновації в підготовці майбутніх фізиків-дослідників. - C. 176-182.
2013
Т. 37
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського