Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психологія: реальність і перспективи
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 3.
  4. Максименко С. Д. Теоретико-методологічні проблеми психології особистості. - C. 4-7.
  5. Вірна Ж. П. Аксіологічний проект як чинник формування соціальної зрілості жінки. - C. 7-11.
  6. Гошовський Я. О., Гошовська Д. Т. Генетично-психологічна парадигма вивчення особистісної ідентичності педагога. - C. 11-13.
  7. Коваленко А. Б. Особливості застосування методів активного навчання у ВНЗ. - C. 13-16.
  8. Литвиненко С. А. Використання воркшопів у фаховій підготовці майбутніх психологів. - C. 16-18.
  9. Павелків Р. В. Аналіз проблеми ідентичності як психологічного феномену. - C. 18-21.
  10. Петренко О. Б. Специфіка формування професійної гендерної компетентності майбутнього вчителя. . - C. 21-24.
  11. Сергієнко В. П., Войтович І. П., Войтович О. П. Психолого-педагогічні особливості реалізації компетентісного підходу при комп’ютерній підтримці вивчення фахових дисциплін у ВНЗ. - C. 24-26.
  12. Ямницький В. М. Здатність до саморегуляції як основа професіоналізації спеціаліста. - C. 26-29.
  13. Артемова О. І. Розкриття креативного потенціалу студентів вищих навчальних закладів. - C. 29-32.
  14. Бабак К. В. Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів в умовах навчання у педагогічному коледжі. - C. 32-35.
  15. Безлюдна В. І. Готовність молоді до побудови конструктивних зв’язків з родиною. - C. 35-39.
  16. Бойчук В. М. Розвиток пізнавального інтересу у процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 39-41.
  17. Бричок С. Б. Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання. - C. 41-43.
  18. Бучко В. Б. Значення взаємозв’язку студента з групою в контексті свободи Е. Фромма. - C. 43-46.
  19. Главінська О. Д., Савуляк В. О. Емпатія як складова професійної компетентності педагога. - C. 46-49.
  20. Головань М. С. Компетентісний підхід як методологічна основа вищої професійної освіти. - C. 49-53.
  21. Грицюк І. М. Соціальні орієнтації як аксіологічне утворення професійного становлення майбутнього соціального працівника. - C. 53-56.
  22. Дарманська І. М. Розвиток управлінської компетентності майбутніх керівників навчальних закладів (професійно-функціональний компонент). - C. 56-58.
  23. Демянюк О. Б. Особливості становлення та типологія образу світу у студентів: теоретичний аналіз проблеми. - C. 58-61.
  24. Джеджера К. В. Професійно-педагогічне спілкування як проблема професіоналізації молодих викладачів вищих навчальних закладів. - C. 61-64.
  25. Дружиніна І. А. Професійна ідентичність майбутніх психологів як умова їх професійного зростання. - C. 64-66.
  26. Кириченко Н. А. Свідомий вибір як чинник формування професійної ідентичності у юнацькому віці. - C. 66-70.
  27. Корчакова Н. В. Прогностична функція особистісного само сприйняття як основа професійного розвитку студента. - C. 70-72.
  28. Кулаков Р. С. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності особистості. - C. 72-75.
  29. Лук’яник Л. В. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх учителів до формування лінгвоукраїнознавчої компетенції школярів. - C. 75-77.
  30. Маргітич К. Є. Формування національної самосвідомості угромовної студентської молоді в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці П. - C. 77-80.
  31. Михальчук Н. О. Смисл як відображення індивідуального образу світу студентів в діяльності з читання літературних творів. - C. 80-83.
  32. Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З. Психологічні умови ефективного засвоєння студентами іноземної мови. - C. 83-85.
  33. Михальчук Н. О., Хупавцева Н. О. Аргументативний дискурс як механізм оволодіння студентами іноземною мовою. - C. 86-88.
  34. Мудрик А. Б. Зміст професійної компетентності фахівця та психологічні особливості її формування у процесі вузівського навчання. - C. 89-91.
  35. Мушкевич М. І. Психологічний супровід сім’ї з проблемними дітьми. - C. 91-94.
  36. Ногачевська І. О. Інтерпретація художнього тексту як спосіб вдосконалення лінгвістичної освіти студента філолога. - C. 94-97.
  37. Остапйовський О. І. Взаємообумовленість професійної ідентичності та економічної свідомості студентської молоді. - C. 97-100.
  38. Пивоварчук Т. О. Модель комунікативних здібностей студента –філолога. - C. 101-103.
  39. Рудюк О. В. Феномен професійної ідентичності у детермінації переживання безробітними професійних криз. - C. 103-106.
  40. Самолюк А. В. Психологічне підґрунтя професійного становлення студентів-філологів. - C. 106-109.
  41. Созонюк О. С. Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи. - C. 109-112.
  42. Співак Л. М., Піонтковська Д. В. Стан вивчення проблеми національної ідентичності студентської молоді у вітчізняній психолгічній науці. - C. 112-114.
  43. Сторож О. В. Типологія творчої соціалізації особистості. - C. 114-118.
  44. Турчина Л. І. Психосоціальний аналіз професійного самовизначення обдарованої молоді. - C. 118-121.
  45. Федоренко Р. П. Диструктивний вплив алкоголезалежних сімей у становленні особистості сучасного студента. - C. 121-123.
  46. Філоненко М. М. Системний аналіз особистісного становлення майбутнього лікаря. - C. 123-126.
  47. Хлівна О. М. Психологічна специфіка формування професійно значущих якостей майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі. - C. 126-128.
  48. Шевчук Ю. С. Подружня сумісність сучасних сімейних пар:теоретичний аспект. - C. 128-131.
  49. Шкарлатюк К. І. Завдання та методи тренінгу професійного самофутурування студентської молоді. - C. 131-134.
  50. Яцюк Н. О. Роль студентського самоврядування у професійному становленні майбутніх психологів. - C. 134-136.
  51. Ящук І. П. Формування соціальної компетентності молоді в умовах вищого навчального закладу. - C. 136-138.
  52. Доробки молодих науковців

  53. Бельська І. В. Особливості розуміння гендерної ідентифікації у підлітковому віці. - C. 139-141.
  54. Богдюк М. О. Роль Інтернету у навчальній діяльності студентів. - C. 141-144.
  55. Бурко Л. В. Психологічні аспекти діяльності фармацевта. - C. 144-146.
  56. Вовкодавець А. В. Вплив рівня емоційної стійкості особистості студентів на результативність їх навчальної діяльності. - C. 146-149.
  57. Вознюк А. В. Психологічні чинники емоційного вигорання вчителів початкових класів. - C. 149-150.
  58. Вознюк Ю. С. Психологічні механізми самоствердження юнаків. - C. 150-153.
  59. Волошин М. М., Назарець Л. М. Аналіз взаємозв’язку тривожності та навчальної успішності студентів. - C. 153-155.
  60. Герман І. П. Соціальний статус як чинник виникнення міжособистісних конфліктів у юнацькому віці. - C. 155-157.
  61. Дзюбак О. В., Назарець Л. М. Психологічний аналіз професійної самореалізації студентів. - C. 157-160.
  62. Клубок Ю. О. Самостійність як соціально-психологічний феномен. - C. 160-162.
  63. Корнійчук В. В. Розвиток міжособистісних відносин у молодшому шкільному віці. - C. 162-164.
  64. Кузьмік Т. О. Психологічні особливості ставлення жінок до своєї зовнішності. - C. 164-165.
  65. Курдибаха О. Особливості формування гендерної ідентичності підлітків у спілкуванні з однолітками. - C. 165-168.
  66. Луцик Г. О. Особливості підготовки майбутніх психологів до роботи з неповнолітніми правопорушниками. - C. 168-170.
  67. Мазурець В. Ю. Вплив стресу на розвиток психосоматичних захворювань у підлітків. - C. 170-173.
  68. Марчук В. С. Психологічні особливості життєвих домагань майбутніх психологів. - C. 173-175.
  69. Мороз Т. Т. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності. - C. 175-178.
  70. Навозняк Л. Л. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів засобами фольклору. - C. 179-181.
  71. Нестерук Л. В. Взаємозв’язок статусних характеристик підлітків та їх схильності до узалежнень. - C. 181-182.
  72. Окач В. М. Психологічний аналіз причин формування девіантної поведінки підлітків. - C. 182-185.
  73. Петренко С. В., Шахрайчук М. Й. Автоматична інформаційна система управління навчальним процесом і розвиток професійної компетентності магістрантів. - C. 185-187.
  74. Родзяк М. М. Психологічний аналіз емоційних переживань вагітних жінок. - C. 187-189.
  75. Солтис Г. М. Психологічні особливості мотивації студентів до навчальної діяльності. - C. 189-191.
  76. Талайчук Т. М. Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини. - C. 191-192.
  77. Усик В. С. Вплив партнерських пологів на особливості психологічного клімату сім’ї. - C. 192-193.
  78. Целюк Л. Т. Когнітивно-стильові особливості розуміння тексту студентами – філологами. - C. 193-196.
  79. Яблонська М. М. Сучасна реклама та її вплив на розвиток учнів початкової школи. - C. 196-198.
2013
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського