Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Передмова. - C. 3.
- Максименко С. Д. Теоретико-методологічні проблеми психології особистості. - C. 4-7.
- Вірна Ж. П. Аксіологічний проект як чинник формування соціальної зрілості жінки. - C. 7-11.
- Гошовський Я. О., Гошовська Д. Т. Генетично-психологічна парадигма вивчення особистісної ідентичності педагога. - C. 11-13.
- Коваленко А. Б. Особливості застосування методів активного навчання у ВНЗ. - C. 13-16.
- Литвиненко С. А. Використання воркшопів у фаховій підготовці майбутніх психологів. - C. 16-18.
- Павелків Р. В. Аналіз проблеми ідентичності як психологічного феномену. - C. 18-21.
- Петренко О. Б. Специфіка формування професійної гендерної компетентності майбутнього вчителя. . - C. 21-24.
- Сергієнко В. П., Войтович І. П., Войтович О. П. Психолого-педагогічні особливості реалізації компетентісного підходу при комп’ютерній підтримці вивчення фахових дисциплін у ВНЗ. - C. 24-26.
- Ямницький В. М. Здатність до саморегуляції як основа професіоналізації спеціаліста. - C. 26-29.
- Артемова О. І. Розкриття креативного потенціалу студентів вищих навчальних закладів. - C. 29-32.
- Бабак К. В. Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів в умовах навчання у педагогічному коледжі. - C. 32-35.
- Безлюдна В. І. Готовність молоді до побудови конструктивних зв’язків з родиною. - C. 35-39.
- Бойчук В. М. Розвиток пізнавального інтересу у процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 39-41.
- Бричок С. Б. Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання. - C. 41-43.
- Бучко В. Б. Значення взаємозв’язку студента з групою в контексті свободи Е. Фромма. - C. 43-46.
- Главінська О. Д., Савуляк В. О. Емпатія як складова професійної компетентності педагога. - C. 46-49.
- Головань М. С. Компетентісний підхід як методологічна основа вищої професійної освіти. - C. 49-53.
- Грицюк І. М. Соціальні орієнтації як аксіологічне утворення професійного становлення майбутнього соціального працівника. - C. 53-56.
- Дарманська І. М. Розвиток управлінської компетентності майбутніх керівників навчальних закладів (професійно-функціональний компонент). - C. 56-58.
- Демянюк О. Б. Особливості становлення та типологія образу світу у студентів: теоретичний аналіз проблеми. - C. 58-61.
- Джеджера К. В. Професійно-педагогічне спілкування як проблема професіоналізації молодих викладачів вищих навчальних закладів. - C. 61-64.
- Дружиніна І. А. Професійна ідентичність майбутніх психологів як умова їх професійного зростання. - C. 64-66.
- Кириченко Н. А. Свідомий вибір як чинник формування професійної ідентичності у юнацькому віці. - C. 66-70.
- Корчакова Н. В. Прогностична функція особистісного само сприйняття як основа професійного розвитку студента. - C. 70-72.
- Кулаков Р. С. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності особистості. - C. 72-75.
- Лук’яник Л. В. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх учителів до формування лінгвоукраїнознавчої компетенції школярів. - C. 75-77.
- Маргітич К. Є. Формування національної самосвідомості угромовної студентської молоді в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці П. - C. 77-80.
- Михальчук Н. О. Смисл як відображення індивідуального образу світу студентів в діяльності з читання літературних творів. - C. 80-83.
- Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З. Психологічні умови ефективного засвоєння студентами іноземної мови. - C. 83-85.
- Михальчук Н. О., Хупавцева Н. О. Аргументативний дискурс як механізм оволодіння студентами іноземною мовою. - C. 86-88.
- Мудрик А. Б. Зміст професійної компетентності фахівця та психологічні особливості її формування у процесі вузівського навчання. - C. 89-91.
- Мушкевич М. І. Психологічний супровід сім’ї з проблемними дітьми. - C. 91-94.
- Ногачевська І. О. Інтерпретація художнього тексту як спосіб вдосконалення лінгвістичної освіти студента філолога. - C. 94-97.
- Остапйовський О. І. Взаємообумовленість професійної ідентичності та економічної свідомості студентської молоді. - C. 97-100.
- Пивоварчук Т. О. Модель комунікативних здібностей студента –філолога. - C. 101-103.
- Рудюк О. В. Феномен професійної ідентичності у детермінації переживання безробітними професійних криз. - C. 103-106.
- Самолюк А. В. Психологічне підґрунтя професійного становлення студентів-філологів. - C. 106-109.
- Созонюк О. С. Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи. - C. 109-112.
- Співак Л. М., Піонтковська Д. В. Стан вивчення проблеми національної ідентичності студентської молоді у вітчізняній психолгічній науці. - C. 112-114.
- Сторож О. В. Типологія творчої соціалізації особистості. - C. 114-118.
- Турчина Л. І. Психосоціальний аналіз професійного самовизначення обдарованої молоді. - C. 118-121.
- Федоренко Р. П. Диструктивний вплив алкоголезалежних сімей у становленні особистості сучасного студента. - C. 121-123.
- Філоненко М. М. Системний аналіз особистісного становлення майбутнього лікаря. - C. 123-126.
- Хлівна О. М. Психологічна специфіка формування професійно значущих якостей майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі. - C. 126-128.
- Шевчук Ю. С. Подружня сумісність сучасних сімейних пар:теоретичний аспект. - C. 128-131.
- Шкарлатюк К. І. Завдання та методи тренінгу професійного самофутурування студентської молоді. - C. 131-134.
- Яцюк Н. О. Роль студентського самоврядування у професійному становленні майбутніх психологів. - C. 134-136.
- Ящук І. П. Формування соціальної компетентності молоді в умовах вищого навчального закладу. - C. 136-138.
Доробки молодих науковців
- Бельська І. В. Особливості розуміння гендерної ідентифікації у підлітковому віці. - C. 139-141.
- Богдюк М. О. Роль Інтернету у навчальній діяльності студентів. - C. 141-144.
- Бурко Л. В. Психологічні аспекти діяльності фармацевта. - C. 144-146.
- Вовкодавець А. В. Вплив рівня емоційної стійкості особистості студентів на результативність їх навчальної діяльності. - C. 146-149.
- Вознюк А. В. Психологічні чинники емоційного вигорання вчителів початкових класів. - C. 149-150.
- Вознюк Ю. С. Психологічні механізми самоствердження юнаків. - C. 150-153.
- Волошин М. М., Назарець Л. М. Аналіз взаємозв’язку тривожності та навчальної успішності студентів. - C. 153-155.
- Герман І. П. Соціальний статус як чинник виникнення міжособистісних конфліктів у юнацькому віці. - C. 155-157.
- Дзюбак О. В., Назарець Л. М. Психологічний аналіз професійної самореалізації студентів. - C. 157-160.
- Клубок Ю. О. Самостійність як соціально-психологічний феномен. - C. 160-162.
- Корнійчук В. В. Розвиток міжособистісних відносин у молодшому шкільному віці. - C. 162-164.
- Кузьмік Т. О. Психологічні особливості ставлення жінок до своєї зовнішності. - C. 164-165.
- Курдибаха О. Особливості формування гендерної ідентичності підлітків у спілкуванні з однолітками. - C. 165-168.
- Луцик Г. О. Особливості підготовки майбутніх психологів до роботи з неповнолітніми правопорушниками. - C. 168-170.
- Мазурець В. Ю. Вплив стресу на розвиток психосоматичних захворювань у підлітків. - C. 170-173.
- Марчук В. С. Психологічні особливості життєвих домагань майбутніх психологів. - C. 173-175.
- Мороз Т. Т. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності. - C. 175-178.
- Навозняк Л. Л. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів засобами фольклору. - C. 179-181.
- Нестерук Л. В. Взаємозв’язок статусних характеристик підлітків та їх схильності до узалежнень. - C. 181-182.
- Окач В. М. Психологічний аналіз причин формування девіантної поведінки підлітків. - C. 182-185.
- Петренко С. В., Шахрайчук М. Й. Автоматична інформаційна система управління навчальним процесом і розвиток професійної компетентності магістрантів. - C. 185-187.
- Родзяк М. М. Психологічний аналіз емоційних переживань вагітних жінок. - C. 187-189.
- Солтис Г. М. Психологічні особливості мотивації студентів до навчальної діяльності. - C. 189-191.
- Талайчук Т. М. Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини. - C. 191-192.
- Усик В. С. Вплив партнерських пологів на особливості психологічного клімату сім’ї. - C. 192-193.
- Целюк Л. Т. Когнітивно-стильові особливості розуміння тексту студентами – філологами. - C. 193-196.
- Яблонська М. М. Сучасна реклама та її вплив на розвиток учнів початкової школи. - C. 196-198.
| 2013 | | Вип. 1
|
|
|
|