Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологія
: укр.-пол. наук. журн..- Київ
Osvitolohiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Частина 1. Методологічні засади освітології

  4. Lewowicki T. Oświatologia – rozważania o tożsamości i społecznej przydatności dyscypliny naukowej. - C. 11-16.
  5. Сисоєва С. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології. - C. 17-23.
  6. Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті. - C. 23-29.
  7. Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології. - C. 29-33.
  8. Частина 2. Педагогічні витоки освітології

  9. Szczurek-Boruta A. Toz samos c i jej konstruowanie (sie) w toku uczenia sie – pytanie o funkcjonalnosc edukacji nauczycielskiej. - C. 34-40.
  10. Grabowska B. Ksztalcenie nauczycieli w krajach unii europejskiej. - C. 40-45.
  11. Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система. - C. 45-52.
  12. Suchodolska J. Potrzeba projektowania zmian w edukacji - wokol idei podmiotowej komunikacji. - C. 52-58.
  13. Частина 3. Освітня політика та освітнє право

  14. Огнев’юк В. Освітня політика як державний пріоритет. - C. 59-65.
  15. Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект. - C. 65-69.
  16. Частина 4. Економіка освіти та управління освітою

  17. Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти. - C. 70-75.
  18. Слюсаренко О. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу. - C. 75-81.
  19. Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття. - C. 81-88.
  20. Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект. - C. 88-93.
  21. Частина 5. Філософія та історія освіти

  22. Mieszalski S. Tozsamosc szkoly – szkola i relacje z pozaszkolna rzeczywistoscia. - C. 94-99.
  23. Купрій Т. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект. - C. 99-105.
  24. Urban J. Rok waznych jubileuszy – o czym przypominaja edukacji?. - C. 105-109.
  25. Кузьменко О. Лібералізація сучасної університетської освіти. - C. 109-114.
  26. Частина 6. Соціологія та культурологія освіти

  27. Bednarska N. Uczenie sie w dobie internetu. - C. 115-121.
  28. Чернуха Н., Саврасова-В’юн Т. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку. - C. 122-125.
  29. Juszczak K. Is it worth to take a closer look to a problem of teachers’ burnout?. - C. 126-130.
  30. Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії. - C. 130-135.
2014
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського