Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брежнєва С. Реформа прусської освітньої системи та її вплив на етноконфесійну музичну освіту менонітів на південноукраїнських землях наприкінці XVIII – на початку XX століття. - C. 12-17.
  4. Бхіндер Н. Структура професійної підготовки фахівців прикордонних відомств у Республіці Індія. - C. 18-24.
  5. Денисенко Н. Філософсько-освітні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя нової генерації. - C. 25-29.
  6. Кравчун Н. Правова культура в освітньому середовищі за Я. Чепігою (Зеленкевичем). - C. 30-35.
  7. Рибалко Н. Дидактичний принцип системності в організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (кінець ХІХ–початок ХХ століття). - C. 36-46.
  8. Троїцька О. Методологічні орієнтири розвитку громадянської освіти студентської молоді: український контекст. - C. 47-51.
  9. Дубяга С. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в закладах вищої освіти. - C. 52-59.
  10. Журавльова Л. Термінологічне поле логопедичних досліджень: сутність понять, пов’язаних з мовленнєвим розвитком дітей. - C. 60-67.
  11. Лемешко Л. Роль електронних посібників у розвитку творчих здібностей і підвищенні рівня самостійності студентів на заняттях з мистецтвознавчих дисциплін. - C. 68-74.
  12. Маврін В. Перспективи інноваційного розвитку педагогіки життєтворчості особистості в освітньому просторі країни. - C. 75-81.
  13. Муртазієв Е., Бєльчев П. Виховання студентів вищих навчальних закладів у контексті сучасних вимог. - C. 82-87.
  14. Солонська А., Майгутяк Н. Формування патріотичних почуттів у старших дошкільників. - C. 88-92.
  15. Шевченко Ю. Духовна спрямованість полікультурної компетентності як складника професійної освіти майбутнього вчителя. - C. 93-99.
  16. Гуров С. Формування у студентів гуманітарних спеціальностей духовно-моральних цінностей засобами художньої літератури на заняттях з культурології, етики та естетики, філософії й релігієзнавства. - C. 100-104.
  17. Долинний Ю. Структурні компоненти підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 105-110.
  18. Єрмоленко С. Функціональний підхід у методиці навчання української мови (на рівні синтаксису). - C. 111-118.
  19. Куликова Л., Насалевич Т., Харченко Т. Особливості викладання курсу "Практика перекладу з англійської мови". - C. 119-124.
  20. Магрламова К. Психолого-педагогічні умови діяльності викладачів у вищих медичних навчальних закладах (на прикладі України й Великої Британії). - C. 125-131.
  21. Наумук І. Особливості використання методу case-study в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 132-136.
  22. Рябуха Т., Зіненко Н., Гостіщева Н. Формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів під час навчання усного послідовного перекладу. - C. 137-143.
  23. Черняк Є., Занкова С. Теоретичні та практичні аспекти формування виконавської техніки майбутнього інструменталіста. - C. 144-148.
  24. Шаров С., Шарова Т. Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента засобами інформаційної системи. - C. 149-154.
  25. Аніщенко О. Професійна підготовка андрагогів: обґрунтування доцільності в контексті професіоналізації освіти дорослих в Україні. - C. 155-163.
  26. Балута В. Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. - C. 164-169.
  27. Прийма С., Юань Д., Аніщенко О., Петрушенко Ю. Моніторинг освіти впродовж життя в реалізації регіональної освітньої політики в Україні. - C. 170-177.
  28. Рассказова О. Провайдери неформального навчання дорослих як суб’єкти освітньої діяльності. - C. 178-185.
  29. Сиско Н. Діагностика як засіб планування професійного розвитку викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 186-196.
  30. Георгадзе Т. Становлення системи цінностей сімейного життя в учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів: теоретико-методичні аспекти. - C. 197-202.
  31. Дем’яненко А. Умови формування правової свідомості в підлітків у процесі роботи громадського об’єднання. - C. 203-208.
  32. Ілясова Ю. Особливості формування деонтологічної компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 209-213.
  33. Колоніна Л. Актуалізація питання індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті цивілізаційних освітніх тенденцій і сучасної педагогіки вищої освіти. - C. 214-219.
  34. Пшеславська С. Методика створення педагогічних умов ефективного формування сімейних цінностей в учнів 9-11 класів у процесі вивчення української літератури. - C. 220-225.
  35. Федоренко О. Системний підхід до підвищення рівня національно-патріотичної вихованості учнів на уроках хімії. - C. 226-233.
  36. Шевчук Б. Деякі аспекти розробки та створення ЕНМК з інформатичних дисциплін. - C. 234-239.
  37. Відомості про авторів. - C. 240-248.
2017
№ 2 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського