Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Брежнєва С. Розвиток етноконфесійної музичної освіти менонітів засобами духовного піснеспіву. - C. 12-17.
- Вакалюк Т. Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. - C. 18-25.
- Волік Н. До проблеми соціалізації дітей дошкільного віку з вадами мовлення. - C. 26-31.
- Воровка М. Генеза гендерних досліджень у модерній науці (17 – початок 19 століття). - C. 32-36.
- Журавльова Л. Лінгвістичний та психологічний аспекти розмежування понять "мова" й "мовлення". - C. 37-41.
- Куликова Л., Тарасенко Т. Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практиці викладання іноземних мов. - C. 42-46.
- Навольська Г. Інституціювання культурно-освітньої діяльності ордену єзуїтів у ранньомодерному українському суспільстві: концептуальні акценти історико-педагогічної феноменології. - C. 47-53.
- Чернишова Н. Перспективи використання в сучасній українській школі прогресивних ідей вітчизняних педагогів другої половини 20-го ст. щодо виховання милосердя в молоді. - C. 54-59.
- Білецька М. Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. - C. 60-67.
- Волкова В., Мерц О. Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. - C. 68-72.
- Гуров С. Закони, закономірності, принципи, форми та методи виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами літературного мистецтва. - C. 73-80.
- Жейнова С., Мельникова Н. Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності. - C. 81-85.
- Іваненко В. Особливості розуміння психологічної сутності мотивації досягнення в спортивній діяльності. - C. 86-90.
- Канарова О., Опалатенко К. Особливості організації індивідуального підходу до виховання гуманних взаємин старших дошкільників з однолітками. - C. 91-95.
- Черняк Є., Данченко С. До проблеми формування музично-слухових уявлень в учнів підліткового віку дитячої музичної школи. - C. 96-100.
- Шевченко Ю., Коваленко В. Подолання духовно-моральних порушеннь учнів початкових класів і шляхи запобігання їм. - C. 101-105.
- Безлюдна В. Організація педагогічної практики у вищій школі як фактор розвитку професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 106-111.
- Ємець А. Використання фізреабілітаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутнього сімейного лікаря. - C. 112-116.
- Єрмоленко С. Проекти з ноосферної освіти на заняттях зі спецкурсу з методики навчання української мови. - C. 117-125.
- Клочко О. Порівняльний аналіз результатів упровадження методичної системи професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 126-132.
- Кристопчук Т. Сучасні інформаційні технології в системі вищої освіти: теорія і практика. - C. 133-137.
- Круглик В. Аналіз сучасного стану професійної підготовки інженерів-програмістів в Україні. - C. 138-145.
- Логвіна-Бик Т., Бик Н., Дубяга В. Упровадження компетентнісного підхіду в процес навчання біології. - C. 146-150.
- Максимов О., Шевчук Т. Основні напрями організації тьюторської діяльності в середньому навчальному закладі. - C. 151-156.
- Меняйленко О., Захожай О. Організація перевірки студентських і наукових робіт на плагіат. - C. 157-162.
- Мисліцька Н. Формування у студентів методичних умінь використовувати електронні освітні ресурси в навчальному процесі з фізики. - C. 163-168.
- Новіцька І. Використання комп’ютерного тестування в процесі розв’язання педагогічних задач. - C. 169-176.
- Осадча К. Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. - C. 177-182.
- Проценко А. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 183-189.
- Стотика І., Власенко Е., Стотика О. Компетентнісний контент самостійної роботи в інструментально-виконавській підготовці майбутніх педагогів-музикантів. - C. 190-198.
- Шаров С., Постильна О. Інформатизація освіти і виховання як вектор розвитку сучасного суспільства. - C. 199-204.
- Кучина К. Соціальне залучення дорослих людей з інвалідністю через освітню інклюзію. - C. 205-211.
- Ткаченко О. Психолого-педагогічні особливості навчання людей поважного віку. - C. 212-219.
- Білоус С. Навчання майбутніх філологів англійського монологічного персуазивного мовлення: підходи, методи та засоби. - C. 220-226.
- Жданюк А. Конфліктологічний характер професійної діяльності юриста. - C. 227-232.
- Іванова Н. Формування проектної компетентності у майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної й архівної справи. - C. 233-237.
- Концедайло В. Класифікація нетехнічних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. - C. 238-250.
- Красюкова М. Розвиток шкільництва на початку ХХ століття в культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я. - C. 251-256.
- Лущинська О. Перспективи використання інтернет-технологій у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 257-266.
- Подпльота С. Тьюторство в моральній культурі особистості. - C. 267-271.
- Сеник А. Критерії, показники та рівні державницької вихованості учнівської молоді: діагностичний інструментарій для виховної роботи в позашкільних навчальних закладах. - C. 272-277.
- Федоренко О. Сутність і основні характеристики національно-патріотичної вихованості особистості: філософський аспект. - C. 278-284.
- Відомості про авторів. - C. 285-293.
| 2017 | | № 1 (18)
|
|
|
|