Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брежнєва С. Розвиток етноконфесійної музичної освіти менонітів засобами духовного піснеспіву. - C. 12-17.
  4. Вакалюк Т. Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених. - C. 18-25.
  5. Волік Н. До проблеми соціалізації дітей дошкільного віку з вадами мовлення. - C. 26-31.
  6. Воровка М. Генеза гендерних досліджень у модерній науці (17 – початок 19 століття). - C. 32-36.
  7. Журавльова Л. Лінгвістичний та психологічний аспекти розмежування понять "мова" й "мовлення". - C. 37-41.
  8. Куликова Л., Тарасенко Т. Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практиці викладання іноземних мов. - C. 42-46.
  9. Навольська Г. Інституціювання культурно-освітньої діяльності ордену єзуїтів у ранньомодерному українському суспільстві: концептуальні акценти історико-педагогічної феноменології. - C. 47-53.
  10. Чернишова Н. Перспективи використання в сучасній українській школі прогресивних ідей вітчизняних педагогів другої половини 20-го ст. щодо виховання милосердя в молоді. - C. 54-59.
  11. Білецька М. Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. - C. 60-67.
  12. Волкова В., Мерц О. Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. - C. 68-72.
  13. Гуров С. Закони, закономірності, принципи, форми та методи виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами літературного мистецтва. - C. 73-80.
  14. Жейнова С., Мельникова Н. Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності. - C. 81-85.
  15. Іваненко В. Особливості розуміння психологічної сутності мотивації досягнення в спортивній діяльності. - C. 86-90.
  16. Канарова О., Опалатенко К. Особливості організації індивідуального підходу до виховання гуманних взаємин старших дошкільників з однолітками. - C. 91-95.
  17. Черняк Є., Данченко С. До проблеми формування музично-слухових уявлень в учнів підліткового віку дитячої музичної школи. - C. 96-100.
  18. Шевченко Ю., Коваленко В. Подолання духовно-моральних порушеннь учнів початкових класів і шляхи запобігання їм. - C. 101-105.
  19. Безлюдна В. Організація педагогічної практики у вищій школі як фактор розвитку професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 106-111.
  20. Ємець А. Використання фізреабілітаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутнього сімейного лікаря. - C. 112-116.
  21. Єрмоленко С. Проекти з ноосферної освіти на заняттях зі спецкурсу з методики навчання української мови. - C. 117-125.
  22. Клочко О. Порівняльний аналіз результатів упровадження методичної системи професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 126-132.
  23. Кристопчук Т. Сучасні інформаційні технології в системі вищої освіти: теорія і практика. - C. 133-137.
  24. Круглик В. Аналіз сучасного стану професійної підготовки інженерів-програмістів в Україні. - C. 138-145.
  25. Логвіна-Бик Т., Бик Н., Дубяга В. Упровадження компетентнісного підхіду в процес навчання біології. - C. 146-150.
  26. Максимов О., Шевчук Т. Основні напрями організації тьюторської діяльності в середньому навчальному закладі. - C. 151-156.
  27. Меняйленко О., Захожай О. Організація перевірки студентських і наукових робіт на плагіат. - C. 157-162.
  28. Мисліцька Н. Формування у студентів методичних умінь використовувати електронні освітні ресурси в навчальному процесі з фізики. - C. 163-168.
  29. Новіцька І. Використання комп’ютерного тестування в процесі розв’язання педагогічних задач. - C. 169-176.
  30. Осадча К. Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. - C. 177-182.
  31. Проценко А. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 183-189.
  32. Стотика І., Власенко Е., Стотика О. Компетентнісний контент самостійної роботи в інструментально-виконавській підготовці майбутніх педагогів-музикантів. - C. 190-198.
  33. Шаров С., Постильна О. Інформатизація освіти і виховання як вектор розвитку сучасного суспільства. - C. 199-204.
  34. Кучина К. Соціальне залучення дорослих людей з інвалідністю через освітню інклюзію. - C. 205-211.
  35. Ткаченко О. Психолого-педагогічні особливості навчання людей поважного віку. - C. 212-219.
  36. Білоус С. Навчання майбутніх філологів англійського монологічного персуазивного мовлення: підходи, методи та засоби. - C. 220-226.
  37. Жданюк А. Конфліктологічний характер професійної діяльності юриста. - C. 227-232.
  38. Іванова Н. Формування проектної компетентності у майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної й архівної справи. - C. 233-237.
  39. Концедайло В. Класифікація нетехнічних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. - C. 238-250.
  40. Красюкова М. Розвиток шкільництва на початку ХХ століття в культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я. - C. 251-256.
  41. Лущинська О. Перспективи використання інтернет-технологій у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 257-266.
  42. Подпльота С. Тьюторство в моральній культурі особистості. - C. 267-271.
  43. Сеник А. Критерії, показники та рівні державницької вихованості учнівської молоді: діагностичний інструментарій для виховної роботи в позашкільних навчальних закладах. - C. 272-277.
  44. Федоренко О. Сутність і основні характеристики національно-патріотичної вихованості особистості: філософський аспект. - C. 278-284.
  45. Відомості про авторів. - C. 285-293.
2017
№ 1 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського