Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Дороніна Т. О. Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик. - C. 15-20.
- Захарчук М. Є., Закаулова Ю. В. Аналіз системи підготовки педагогів інклюзивної школи у США. - C. 21-28.
- Канарова О. В. Культурно-освітній простір дитини в сучасному навчальному закладі. - C. 29-33.
- Кочубей Т. Д. Відображення культури українського бароко у філософських поглядах професорів Києво-Могилянської академії. - C. 34-38.
- Литвинова С. Г. Розвиток навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу як наукова проблема. - C. 39-47.
- Максимов А. С., Арабаджи Л. И. Проблема выбора образовательных систем. - C. 48-52.
- Мачинська Н. І. Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу. - C. 53-58.
- Молчко У. Б. Культурно-освітній потенціал інструментальних творів Богдана Весоловського. - C. 59-65.
- Паршук С. М. Формування духовної культури майбутніх педагогів в освітньому просторі вищої школи. - C. 66-69.
- Прийма С. М., Вороненко О. В. Основні положення синергетичної методології відкритої освіти. - C. 70-80.
- Регейло І. Ю. Підготовка фахівців вищої кваліфікації в Україні в 1930-1939 роках. - C. 81-90.
- Сизоненко І. Г. Правова соціалізація особистості дитини як суб’єкта педагогічної взаємодії у соціально-культурному середовищі освітнього закладу. - C. 91-96.
- Скриль О. І. Милосердя як основоположна категорія християнської етики. - C. 97-102.
- Солодка А. К. Крос-культурний тренінг: фасилітація взаємодії. - C. 103-109.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Везиров Т. Г. Подготовка будущих магистров в системе интеграции вузов на основе виртуальной информационно-образовательной среды. - C. 110-114.
- Давиденко Л. Ф. Засоби художньої виразності у книжковій графіці: традиції та інновації. - C. 115-118.
- Маковецька Н. В. Особливості впровадження інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. - C. 119-123.
- Овсянникова К. Ю. Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми. - C. 124-127.
- Осадчий В. В., Осадча К. П. Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. - C. 128-133.
- Пшенична Н. С. Формування професійної компетентності вчителя фізики шляхом встановлення міжпредметних зв’язків із хімією. - C. 134-139.
- Ревнюк Н. І. Розвиток індивідуальних здібностей студентів засобами сценарної роботи: інтегративний підхід до викладання. - C. 140-143.
- Тітова О. А., Жукова Т. В. Навчання слухачів магістратури роботи з інформацією у процесі підготовки постер-презентації іноземною мовою. - C. 144-148.
- Шаповалова Т. Г. Гармонізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів через здоров’язбережувальні технології. - C. 149-153.
- Шишкіна М. П. Інноваційні технології модернізації освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 154-160.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Аджігеряєва С. Е. Формування культури педагогічної взаємодії майбутніх викладачів іноземної мови в умовах магістратури: обґрунтування актуальності. - C. 161-164.
- Євсюков О. Ф. Змістовні аспекти організації факультативів у магістратурі "Педагогіка вищої школи". - C. 165-169.
- Журавльова Л. С., Кисличенко В. А. До проблеми навчання і виховання дітей із особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. - C. 170-174.
- Колесниченко Н. Ю. Організація самостійної роботи бакалаврів романо-германської філології щодо набуття ними іншомовної компетенції у процесі професійної підготовки. - C. 175-179.
- Конох А. П. Професіонально-педагогічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і туризму. - C. 180-183.
- Конох О. Є. Практична підготовка майбутніх фахівців із туризму у вищому навчальному закладі. - C. 184-188.
- Кулінка Ю. С. Педагогічний концепт використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технології. - C. 189-194.
- Марущак В. С. Про деякі особливості духовного виховання майбутнього вчителя при вивченні українознавства. - C. 195-198.
- Нечипоренко К. С. Дослідження самооцінки депривованих підлітків із психофізичними вадами в умовах інтернатного закладу. - C. 199-204.
- Омельяненко Г. А. Модель формування науково-дослідницьких умінь у бакалаврів фізичного виховання і спорту засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 205-210.
- Позднякова О. Л. Моделювання структури професійної компетентності соціального педагога-вихователя навчально-реабілітаційного центру. - C. 211-216.
- Сватьєв А. В. Організація та зміст процесу підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах України. - C. 217-220.
- Семчук С. І. Морально-духовне становлення особистості в контексті впливу комп’ютерних технологій. - C. 221-225.
- Стручаева Т. М., Олексенко Т. Д. Направления методической поддержки учителя начальных классов у последипломный период. - C. 226-230.
- Тарасова А. П., Садовски М. В., Шаталова Е. В. Культурологический подход к обучению детей, испытывающих трудности в обучении математики. - C. 231-234.
- Шевченко Ю. М., Дубяга С. М. Професійна пiдготовка майбутнього вчитeля початкових класів до фоpмувaння ecтeтичної компeтeнтноcтi учня. - C. 235-239.
- Шлєіна Л. І. Розвиток навчальної самостійності майбутніх економістів у процесі вивчення дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 240-244.
Аспірантські студії
- Білюнас А. В. Реалізація системи формування математичної культури учнів старшої школи. - C. 245-249.
- Волікова М. М. Позиція А. С. Макаренка щодо морально-етичної складової статевого виховання: контекстний підхід. - C. 250-255.
- Душечкіна Н. Ю. Інтеграція економічної та екологічної освіти у вимірах сталого розвитку. - C. 256-260.
- Єрмак Г. В. Аналіз морального виховання у працях радянських і сучасних дослідників: історичний аспект. - C. 261-265.
- Ковач А. Й. Цілі та зміст історичної освіти в народних школах Підкарпатської Русі (1919-1938 рр.). - C. 266-271.
- Корж О. О. Формування релігійно-національної ідентичності як педагогічна проблема. - C. 272-276.
- Кунінець О. О. Діагностика глухих дітей молодшого шкільного віку залежно від діапазону сприйманих частот за медико-педагогічною класифікацією Л. В. Неймана. - C. 277-281.
- Кучина К. О. Трансформація ідей морального виховання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХХ–початку ХХІ століття. - C. 282-287.
- Литвиненко С. Г. Самостійна робота в малих групах як одна з форм роботи у ВНЗ англомовних країн. - C. 288-292.
- Майструк О. М. Боротьба В. Н. Каразіна за відкриття Харківського університету (початок ХІХ століття). - C. 293-298.
- Нетребіна О. Ю. Моделювання мультимедійної педагогічної технології формування професійної культури майбутнього менеджера з туризму. - C. 299-304.
- Оверко Н. Я. Концептуальні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів професійно-технічних навчальних закладів у контексті модернізації освіти. - C. 305-310.
- Петрович О. Б. Створення творчого освітнього середовища на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та майбутніх учителів-словесників. - C. 311-315.
- Постильна О. О. Проблема виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів: теоретико-методичні аспекти. - C. 316-321.
- Притула О. Л. Теоретико-методичні засади професійної підготовки фахівців з українського рукопашу "Спас" у вищих навчальних закладах. - C. 322-326.
- Столбов Д. В. Особливості Інтернет-діяльності сучасного підлітка. - C. 327-331.
- Яковенко І. О. Соціально-виховна система Києво-Могилянської академії (XVII–XVIII століття). - C. 332-338.
| 2014 | | № 1 (12)
|
|
|
|