Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Аносов І. П. Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти. - C. 12-19.
- Бродацька-Адамович Є. Аспірації в житті людини: теоретичний підхід. - C. 20-25.
- Бунчук О. В. Проблеми підготовки вчителя в контексті розвитку українського шкільництва в 1917-1920 рр.. - C. 26-30.
- Бялик О. В. Особливості становлення системи статевого виховання учнівської молоді у країнах Євросоюзу. - C. 31-36.
- Волкова В. А., Глушкова К. І. Соціально-педагогічна робота з сім’ями, що опинилися у складних життєвих обставинах. - C. 37-42.
- Воровка М. І., Петрученя Г. Г. Філософське осмислення гендерного підходу в педагогіці. - C. 43-52.
- Гузій Н. В. Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно орієнтованої освіти. - C. 53-59.
- Елькін М. В., Окса М. М. Консеквенти становлення і розвитку кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (1922-2014 рр.). - C. 60-69.
- Прийма С. М. Розробка теоретико-методологічних засад відкритої освіти як стратегії реалізації ідей і принципів людиномірності. - C. 70-83.
- Семікін М. О. Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. - C. 84-91.
- Федоров М., Маркова В. Християнські морально-етичні цінності у філософській спадщині П.Д. Юркевича. - C. 92-95.
- Шевченко Ю. В. Ідеї диференціації навчання в основній школі: історико-педагогічний аналіз спадщини вітчизняних педагогів (П. Блонський, М. Чехов, В. Шульгін, М. Крупеніна). - C. 96-99.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Бєлих О. С. Розвиток діалогу студентської молоді у процесі університетської освіти. - C. 100-103.
- Бєльчева Т., Ізбаш С. С. Культура цілепокладання вчителя як чинник розвитку його професіоналізму у процесі реалізації педагогічних завдань. - C. 104-109.
- Гуров С. Ю. Методичні основи виховання духовно-моральних цінностей особистості. - C. 110-116.
- Гурова Т. Ю. Значення використання інноваційної технології "мовного портфоліо" для становлення професіоналізму майбутнього вчителя англійської мови. - C. 117-121.
- Жейнова С. С. Погляди вчених на проблему формування творчих якостей особистості педагога. - C. 122-126.
- Коваль Т. І. Проблема формування педагогічного професіоналізму викладачів в інформаційно-освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 127-132.
- Рашидов С. Ф. Ціннісна свідомість сучасного студентства та її трансформація. - C. 133-137.
- Ревнюк Н. І. Оптимізація національної спрямованості навчально-виховного процесу у ВНЗ засобами педагогічного краєзнавства. - C. 138-141.
- Сегеда Н. А. Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця ХХ–початку ХХІ століття. - C. 142-147.
- Червонська Л. М. Проблема залучення школярів до музикування у сфері популярних жанрів у теорії і практиці музичного виховання. - C. 148-152.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Багрій Т. Є. Творчість Ганни Гаврилець: від витоків до світового визнання. - C. 153-156.
- Єрьоміна Л. Є. Теоретико-методологічні проблеми підготовки вихованців шкіл інтернатного типу до майбутнього сімейного життя. - C. 157-160.
- Журавльова Л. С., Червоненко К. С. Профорієнтаційна робота з підлітками як умова їх успішної соціалізації. - C. 161-165.
- Заболоцька Л. А. Формування патріотичного компонента національної духовності молоді. - C. 166-170.
- Коробченко А. А. З історії становлення та розвитку дослідницького методу. - C. 171-178.
- Ляпунова В. А. Система професійної підготовки майбутнього вихователя до формування у дітей основ етнічної толерантності. - C. 179-186.
- Москальова Л. Ю. Соціально-педагогічне проектування культурно-освітнього простору дітей та молоді в освітніх закладах: загальні положення. - C. 187-190.
- Туровцева Н. М., Солоненко А. М., Ковальчук О. В. Професійне становлення майбутнього вчителя біології та екології у процесі викладання "ґрунтознавства" у педагогічному ВНЗ. - C. 191-195.
- Федорова О. В., Долженко Є. Ю. Проблеми адаптації дитини у прийомній сім’ї. - C. 196-199.
- Шевчук О. Б. Основні підходи до підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму в Україні. - C. 200-207.
Аспірантські студії
- Баль А. М. Соціально-виховна робота з учнівською молоддю за місцем проживання. - C. 208-212.
- Волкова Ю. Н. Ідеї гуманістичної психології як елемент антрополого-педагогічних основ гуманізації освіти. - C. 213-218.
- Горват М. В. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з виховання толерантності у молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування. - C. 219-223.
- Єрмак Г. В. Особливості духовно-морального виховання учнівської молоді в навчальних закладах Православної Церкви Півдня України (ХІХ–поч. ХХ ст.). - C. 224-228.
- Ідрісова Н. О. Історична ретроспектива та сучасні підходи до вивчення проблеми збереження здоров’я учнів середньої школи. - C. 229-233 .
- Меркулова Н. В. Дослідження рівня готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційного управаління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 234-241.
- Наумук О. В. Організація самостійної роботи інженерів-програмістів засобами дистанційних технологій із дисципліни "Адміністрування комп’ютерних мереж". - C. 242-245.
- Рацлав Н. І. Методична підготовка вчителів математики у Слов’янському державному учительському інституті наприкінці 40-х–на початку 50-х років ХХ ст.. - C. 246-252.
- Ускова А. Л. Аксіологічний підхід до проблеми формування в учнів основних засад піклування про іншу людину в системі наукового соціогуманітарного знання. - C. 253-256.
- Федоренко Д. О. Аналіз сучасних наукових джерел щодо проблеми виховання екологічної культури старшокласників. - C. 257-262.
- Яковенко І. О. Проблеми християнсько-етичного вдосконалення людини в курсах етики діячів Києво-Могилянської академії першої половини XVIII століття. - C. 263-266.
| 2013 | | № 2 (11)
|
|
|
|