Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73735/2016/65<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 3-4.
  4. Теорія та практика навчання і виховання

  5. Бойко А. Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття "субєкт-субєктивні відносини у загальноосвітній і вищій школі". - C. 5-16.
  6. Семеновська Л. Освітній портал як засіб упровадження ідей політехнізму. - C. 17-25.
  7. Хоменко А. Полісемантичність поняття "парадигма" у теорії науково-педагогічного знання. - C. 26-35.
  8. Нищак І. Аналіз впливу інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій на успішність розв'язання проектно-технологічних задач. - C. 35-41.
  9. Кравченко І., Тур О. Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителя. - C. 42-46 .
  10. Лутфуллін В. Єдність морального і трудового виховання у цілісному педагогічному процесі. - C. 47-52.
  11. Кравченко А., Бартош О. Правове виховання - як складник формування громадянина України. - C. 52-56.
  12. Юрченко І. Основні психолого-педагогічні особливості неповних сімей в сучасній Україні. - C. 57-64.
  13. Остраус Ю. Ціннісні орієнтації як критерій сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 65-71.
  14. Іноземцев Т. Гуманістична спрямованість виховної роботи в підрозділах збройних сил України. - C. 71-78.
  15. Карпенко А. Упровадження суб'єкт-суб'єктивних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 78-82.
  16. Актуальні проблеми вищої школи

  17. Дем'яненко Н. Дискурс і практики університетської автономії від початку ХІХ ст. до сьогодення. - C. 83-94.
  18. Мокляк В. Аналіз автономії університетів України в літературних джерелах ХІХ - ХХІ ст.. - C. 95-101.
  19. Лаптінова Ю. Ситуаційна методика у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі театрального мистецтва. - C. 102-107.
  20. Істоміна К. Результати навчання фахівців-міжнародників в університетах Канади. - C. 108-115.
  21. Мельник О. Гуманізація змісту освіти в коледжах І-ІІ рівнів акредитації. - C. 116-122.
  22. Макеєва О. Структура професійної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 122-128.
  23. Кожуріна І. Вплив індивідуальної підготовки на функціональні якості та фізичний стан студентів вищого навчального закладу. - C. 128-134.
  24. Троценко Р. Формування професійної компетентності майбутніх фінансистів. - C. 135-140.
  25. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  26. Ільченко О. Княгиня Єлизавета Воронцова в організації благодійності в освіті України. - C. 141-148.
  27. Фазан В. Освітній процес в духовних навчальних закладах православних лавр України (ХVІІІ - поч. ХІХ ст.). - C. 148-156.
  28. Петренко Л. Науково-педагогічна діяльність вченого Г. Ващенка в умовах історичних особливостей епохи. - C. 156-164.
  29. Наші автори. - C. 165-166.
2016
Вип. 65
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського