Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73735/2011/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 3.
  4. Теорія та практика навчання і виховання

  5. Бойко А. Упровадження педагогічної інноватики в масову практику виховної діяльності. - C. 5-16.
  6. Ігнатюк О. Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача. - C. 17-21.
  7. Ільченко О. Гендерний підхід як нова методологія наукових досліджень в галузі педагогіки: генеза розвитку. - C. 22-30.
  8. Пусепліна Н. Музейно-педагогічна діяльність у системі освіти дорослих. - C. 30-34.
  9. Степаненко Л. Лінгвістичний аналіз художнього твору на уроках літератури як методична проблема: діахронний аспект. - C. 35-41.
  10. Актуальні проблеми вищої школи

  11. Дем'яненко Н. Самостійна робота магістрантів у системі модульного навчання: організаційно-управлінські засади. - C. 42-46.
  12. Пелих Ю. Проблемно-пошуковий підхід до визначення структури формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. - C. 47-52.
  13. Хоменко А. Особистісна фасцинація як компонент підготовки викладача-тьютора. - C. 53-58.
  14. Кравченко А. Педагогічно-правові засади забезпечення комунікативної взаємодії у вищих військових навчальних закладах. - C. 59-63.
  15. Твердохліб А. Особливості підготовки фахівця з викладання навчального курсу "Християнська етика". - C. 64-67.
  16. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  17. Год Б. Дитячі ігри та їх педагогічна інтерпретація (ХVI - XVII ст. ). - C. 68-75.
  18. Семеновська Л. Політехнічна освіта школярів: закономірності,суперечності й тенденції розвитку (XX століття). - C. 76-83.
  19. Цебрій І. Спільне і відмінне в духовно-моральній парадигмі ранньохристиянських наставників. - C. 84-90.
  20. Даниско О. Основні етапи науково-педагогічної діяльності Бутовського О. Д. . - C. 91-97.
  21. Кречетов О. Витоки ідеї формування здорового способу життя (друга половина XIX - початок ХХ ст. ). - C. 97-102.
  22. Кітова О. Організація продуктивної праці старшокласників у школах Донеччини. - C. 103-108.
  23. Петренко Л. Проблема виховання дорослої людини у літературній творчості Котляревського І. . - C. 109-112.
  24. Фазан В. Передумови вивчення педагогіки як навчального предмета в духовних академіях України (перша половина XX ст. ). - C. 113-117.
  25. Лаврик-Слісенко Л. Культурно-просвітницька діяльність кооперативного руху в розвитку аграрної освіти України(20-30рр. XX ст. ). - C. 117-122.
  26. Науковий проект

  27. Шиян Н. Модель профільного навчання в школі сільської місцевості. - C. 123-131.
  28. Хроніка

  29. Бойко А., Лутфуллін В. Із міжнародного методологічного семінару "Андрагогіка в системі педагогічних наук: методологія, теорія,практика" (підсумковий документ). - C. 132-133.
  30. Наші автори. - C. 134.
2011
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського