Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73735/2009/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та практика навчання і виховання

  4. Від редакційної колегії. - C. 3-4.
  5. Сухомлинська О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі. - C. 5-15.
  6. Лузік Е. В. Синергетична модель самостійної роботи у вищих навчальних закладах. - C. 15-21.
  7. Гончар О. В. Педагогічна взаємодія як визначальна складова гуманізації навчального процесу. - C. 22-28.
  8. Хоменко А. В. Виховальні ситуації у взаємодії вчителя й молодшого школяра. - C. 28-35.
  9. Жиров О. А. Актуалізація педагогічних ідей і досвіду К. Василенка в сучасних умовах. - C. 35-41.
  10. Чирікова Г. І. Підготовка дитини до школи в Німецьких родинах. - C. 41-47.
  11. Актуальні проблеми вищої школи

  12. Дем’яненко Н. М. Компетентнісно-професійний підхід у підготовці магістрів. - C. 48-54.
  13. Козлакова Г. О. Програмно-методичне забезпечення навчального процесу бакалаврів з компьютерних наук. - C. 54-59.
  14. Пусепліна Н. М. Конструювання передового педагогічного досвіду у процесі підготовки вчителя до музейно-педагогічної діяльності. - C. 60-65.
  15. Нізовцев А. В. Використання прийому доведення у дослідницькій роботі. - C. 66-71.
  16. Мокляк В. М. Обґрунтування поняття "Студентське самоврядування". - C. 72-76.
  17. Свєртнєв О. А. Самостійне навчання як компонент підготовки вчителя до спортивно-ігрової діяльності. - C. 77-82.
  18. Зімниця Є. А. Формування ергономічних компетенцій у вчителів початкових класів. - C. 82-87.
  19. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  20. Бойко А. М. Еволюція взаємин Г. Г. Ващенка і А. С. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність. - C. 88-98.
  21. Год Б. В. "Галатео, або про звичаї": забутий жанр педагогічної літератури XVI століття. - C. 98-105.
  22. Семеновська Л. А. Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної oсвіти школярів. - C. 106-113.
  23. Ільченко О. Ю. Меценатство в персоналіях: видатне жіноцтво України (ХІХ — початок ХХ ст.). - C. 114-120.
  24. Дудоладова О. В. Генеза поняття "емоційне виховання" у працях вітчизняних учених. - C. 120-124.
  25. Кобель Л. Ю. Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в Галичині. - C. 125-129.
  26. Петренко Л. М. Суспільно-політичні й культурно-освітні передумови становлення педагогічного світогляду І. П. Котляревського. - C. 130-134.
  27. Даниско О. В. Формування здорового способу життя в педагогічній спадщині О. Д. Бутовського. - C. 134-139.
  28. Хроніка. Рецензії

  29. Ільченко О. Ю. Засідання наукової школи доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України А. М. Бойко "Школа майбутнього – від теорії до практики". - C. 140-141.
  30. Бойко А. М. Менеджер освіти – креативна особистість і компетентний професіонал. - C. 141-143.
  31. Кравченко Л. М. Путівник храмом мистецтва виховання (про книгу А. М. Бойко "виховання людини: нове і вічне"). - C. 144-146.
  32. Наші автори. - C. 147-148.
2009
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського