Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73708/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна"
.- Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Басс Л. Ю., Волинець Н. В. Гуманістична спрямованість як складова професійної діяльності психолога. - C. 5-10.
  4. Галімов А. В. Дидактичні основи формування професійних компетентностей у водолазів-підривників. - C. 11-16.
  5. Гнатюк Н. І., Василенко О. М. Проблема насильства в сучасній сім’ї: теоретичні аспекти. - C. 17-19.
  6. Григоренко О. П. Науково-педагогічна та організаторська діяльність заслуженого працівника фізичної культури і спорту України професора Є. М. Свіргунця. - C. 20-22.
  7. Дзюба П. М. Методика реалізації принципу наочності в процесі навчання курсантів-прикордонників засобам захисту від зброї масового ураження. - C. 23-26.
  8. Долинський Є. В., Петраш А. І. Можливості використання освітніх інтернет-ресурсів для побудови змісту елективних курсів з іноземної мови. - C. 27-30.
  9. Дутчак Ю. В., Матвійчук В. М. Особливості маркетингу фізкультурно-реабілітаційних послуг. - C. 31-33.
  10. Єгорова В. В. Аналіз, сучасний стан та перспективи розвитку системи методичної роботи ВНЗ як осередку підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. - C. 34-40.
  11. Заблоцька-Сєннікова Н. В. Навчальна дисципліна "Психологічні аспекти управління соціальним закладом" як важлива складова підготовки магістрантів спеціальності "Управління соціальним закладом". - C. 41-43.
  12. Заблоцька-Сєннікова Н. В. Навчальна дисципліна "Психолого-педагогічні засади діяльності вищої школи" як важлива складова підготовки магістрантів спеціальності "Управління навчальним закладом". - C. 44-46.
  13. Кіш Н. В. Інтеграція комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів як педагогічна умова формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 47-51.
  14. Клімчук В. А., Чайковський М. Є. Впровадження інклюзивного навчання в Україні. - C. 52-55.
  15. Кравець І. Л. Стан діяльності альтернативної освіти у Польщі. - C. 56-61.
  16. Кравчина Т. В. Інтерпретація та розуміння іншомовного наукового тексту. - C. 62-67.
  17. Кравчук Л. С. Реалізація принципу наступності під час вивчення біології. - C. 68-72.
  18. Лєонова Ю. В., Василенко О. М. Сімейні конфлікти як чинник впливу на соціалізацію дитини дошкільного віку. - C. 73-78.
  19. Матвійчук В. М. Результати дослідження мотиваційного компоненту професійної готовності майбутніх фізичних реабілітологів до діяльності з особами з інвалідністю. - C. 79-81.
  20. Матвійчук Т. В. Особливості професійної підготовки соціальних працівників: регіональний аспект. - C. 82-86.
  21. Мешко Г. М. Готовність до збереження і зміцнення професійного здоров’я як узагальнений результат здоров’яформувальної педагогічної освіти. - C. 87-93.
  22. Мозолев О. М. Теоретичний аналіз проблеми формування потреби до фізичного самовдосконалення. - C. 94-98.
  23. Пасічник О. О. Комунікативна складова навчального тренінгу як засобу професійної підготовки студентів соціальної сфери. - C. 99-103.
  24. Полюк В. С. Рівні інтеграційних процесів у системі вищої військової освіти. - C. 104-108.
  25. Попелюшко Р. П. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в інклюзивному навчанні. - C. 109-113.
  26. Синюк Н. В. Профілактика адиктивної поведінки як сфера професійної діяльності майбутнього соціального педагога. - C. 114-118.
  27. Собко В. Г. Результати експериментального дослідження розвитку професійної компетентності офіцерів із застосуванням ділових ігор. - C. 119-124.
  28. Фрадинська А. П. Психологічні особливості розвитку особистості молодшого школяра. - C. 125-128.
  29. Чайковський М. Є. Можливості стимуляції інклюзивного розвитку ВНЗ з використанням матеріалів "Індексу інклюзії". - C. 129-132.
  30. Чередніченко О. В., Деркач М. В. Соціально-психологічна єдність малої групи з зовнішнім статусом. - C. 133-135.
  31. Шаваріна О. П., Кондратюк С. М. Засоби запобігання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. - C. 136-141.
  32. Інформація для авторів. - C. 142-143.
2014
№ 1 (9)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського