Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73685/2014/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Інституту розвитку дитини
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Філософія, педагогіка, психологія

  1. Титул, зміст.
  2. Філософія

  3. Андрущенко В. Демократична культура особистості: проблема формування. - C. 5-9.
  4. Бак М. Держава й інститути громадянського суспільства як суб’єкти модернізації та інноваційного розвитку. - C. 9-14.
  5. Зінченко В. Роль вальдорфської моделі для розвитку інтегративної системи суспільної творчої освіти і гуманістичного виховання. - C. 14-22.
  6. Отрешко В. Мовна політика в Україні: витоки, еволюція, сучасний стан. - C. 22-30.
  7. Петінова О. Метод моделювання як інструмент дослідження нової економічної людини. - C. 30-36.
  8. Старовойт О. Креативна природа інноваційної культури. - C. 36-42.
  9. Шелюк Л. Сутність освітньої політики в контексті Болонських декларацій. - C. 42-46.
  10. Педагогіка

  11. Біганська І. Комунікаційно-мовленнєві аспекти сучасної синонімії. - C. 46-51.
  12. Дем’яненко С. Оволодіння психолінгвістичними одиницями як основа метамовної компетенції старших дошкільників. - C. 51-56.
  13. Ільницька Л. Педагогічна інноватика: універсальність науково-образотворчого пошуку у втіленні естетичного досвіду заслуженого художника України Леоніда Давиденка. - C. 56-61.
  14. Козина Е. Специфика подготовки учителя к работе в условиях предшкольного естественнонаучного и обществоведческого образования. - C. 61-67.
  15. Короп О. Аналіз програмної літератури з проблеми розвитку у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання. - C. 67-73.
  16. Куркіна С. Аналіз соціокультурних, економічних передумов виникнення кризи традиційної системи навчання масової школи в країнах Західної Європи наприкінці ХІХ століття. - C. 73-80.
  17. Левченко Л. Особливості сімейного виховання у формуванні особистісних якостей дошкільників. - C. 80-84.
  18. Максимова В. Казка як метод гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 84-90.
  19. Поніманська Т., Павлюк Т. Умови застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. - C. 90-95.
  20. Рудківська Н. Формування у старших дошкільників синтаксичної будови мовлення засобами словосполучень. - C. 95-99.
  21. Харькова Є. Дошкільник у сучасному соціальному середовищі та особливості взаємодії. - C. 99-105.
  22. Чернякова О. Вплив білінгвізму на розвиток мовлення дитини. - C. 105-110.
  23. Чорнойван Я. Специфіка виховної роботи та освіти в підліткових групах віри багаї. - C. 110-117.
  24. Шендерук О. До питання про сутність професіоналізму. - C. 117-123.
  25. Психологія

  26. Калмиков Г. Психолого-педагогічні принципи формування у майбутніх психологів комунікативно-мовленнєвої діяльності. - C. 123-128.
  27. Каніболоцька М. Емоційна та вольова саморегуляція як передумова психологічного благополуччя молоді. - C. 128-134.
  28. Кононова М. Проблема ролі психічної травми у розвитку невротичної форми заїкання: теоретичний аналіз. - C. 134-140.
  29. Кучеренко Є. Субособистість як структурно-динамічний компонент несвідомого в практиці психосинтезу. - C. 140-144.
  30. Прокопенко О. Психологічні технології формування емоційно-вольової саморегуляції підлітків з розумовою відсталістю. - C. 144-152.
  31. Сірик І. Особливості психічного розвитку дитини, яка виховувалась в неповній сім’ї та інтернаті. - C. 152-158.
  32. Харченко Н. Проблема розуміння в контексті герменевтичного аналізу. - C. 1158-165.
  33. Якимчук О. Національний простір освіти як предмет філософського та психолого-педагогічного дискурсу. - C. 165-171.
2014
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського