Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73685/2014/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Інституту розвитку дитини
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Філософія, педагогіка, психологія

  1. Титул, зміст.
  2. Філософія

  3. Доній Н. Девіталізація як негативна позитивність: критичне осмислення дійсності. - C. 5-10.
  4. Морозов В. Дослідницька діяльність педагога: напрями реалізації. - C. 10-14.
  5. Москалик Г. Комунікаційна природа освіти. - C. 14-21.
  6. Отрешко В. Формування моралі українського суспільства в умовах сучасної глобалізації. - C. 21-25.
  7. Петінова О. Глобалізація в історико-філософській ретроспективі. - C. 25-30.
  8. Свиридов К. Ефективність державної молодіжної політики: реалізація у співпраці. - C. 30-34.
  9. Ханжи В. Детерминанты истории. Аттрактор жизни: криогенное замораживание и нанотехнологии. - C. 34-40.
  10. Шелюк Л. Наукоцентризм та інформаційна забезпеченість модернізаційних процесів в освіті. - C. 40-46.
  11. Педагогіка

  12. Абдульманова Л. Технологии формирования основ здорового образа жизни у детей дошкольного возраста. - C. 46-50.
  13. Бабій С. Поняття "модернізації освіти" в контексті сучасного дискурсу про освіту. - C. 50-54.
  14. Бегунова Е. Культура слушания как компонент профессиональной компетентности педагога в проекции трансформации дошкольного образования. - C. 54-57.
  15. Бояринцев О. Історія та освіта як поле взаємодії школи і громадських організацій у справі патріотичного виховання молоді. - C. 57-63.
  16. Добрицкая И. Воспитание языковой личности ребенка в процессе ознакомления с современной поэзией. - C. 63-67.
  17. Жмієвська Е. Виклики для початкової педагогіки у багатокультурному суспільстві. - C. 67-73.
  18. Куликовская И. Архитектоника мироотношения ребёнка-дошкольника. - C. 73-78.
  19. Лапот-Джєрва К. Художня освіта і підтримка розвитку дитини. - C. 78-84.
  20. Митрош О., Рейт Е. Модель формирования у детей старшего дошкольного возраста интереса к культуре родного края в процессе проектной деятельности. - C. 84-89.
  21. Поляновська О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи: теоретичний аспект. - C. 89-94.
  22. Репетій С. Розвиток духовності дитини засобами мистецтва. - C. 94-99.
  23. Рибалко О. Флеш-технології як засіб створення комп’ютерних дидактичних ігор для дітей. - C. 99-103.
  24. Татаринцева Н. Проектирование культуросообразной технологии полоролевого воспитания детей дошкольного возраста. - C. 103-108.
  25. Тукач В. Традиции и инновации в повышении квалификации педагогов дошкольных учреждений в Республике Беларусь. - C. 108-113.
  26. Чернишова М. Історія розвитку сімейних відносин в Україні та США. - C. 113-118.
  27. Психологія

  28. Дьоміна Г. Психологічні особливості розвитку вольових якостей майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 113-124.
  29. Камінська О. Результати емпіричного дослідження інтернет-залежності за допомогою авторської проективної методики "Я в Інтернеті". - C. 124-129.
  30. Карабаєва І. Сучасні підходи до понятійно-термінологічного забезпечення процесу створення розвивального освітнього середовища ДНЗ. - C. 129-134.
  31. Мельник М. Теоретичні аспекти побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих. - C. 134-138.
  32. Омельченко І. Структура та психологічні функції просторового компонента хронотопу комунікативної діяльності дошкільника. - C. 138-144.
  33. Павлик Н. Психологічні особливості гармонійності характеру майбутнього педагога. - C. 144-152.
  34. Руденко І. Вплив стилю сімейного спілкування на розвиток особистості дитини. - C. 152-156.
  35. Семенова Р. Теоретико-методологический аспект формирования психологической готовности педагогов к роботе с одаренными детьми и молодежью. - C. 156-163.
  36. Терещенко М. Самодопомога у вирішенні сімейних конфліктів. - C. 163-169.
2014
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського