Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73685/2013/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Інституту розвитку дитини
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Філософія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Адаменко Н. Світові практики методики викладання філософії: історія та сучасний стан. - C. 5-11.
  5. Гайналь Т. Образ та рух у філософії кіно Ж. Дельоза. - C. 11-16.
  6. Добровольська О. Естетичне виховання та самовиховання в системі підготовки майбутніх педагогів. - C. 16-21.
  7. Доній Н. Проект життя в філософському доробку Хосе Ортегі-і-Гаммета. - C. 21-26.
  8. Дребницька К. Аналітика сучасних мовних стратегій освіти України. - C. 26-31.
  9. Захаріна М. Ціннісні пріоритети соціального виховання дитини у творчій спадщині В. В. Зеньковського. - C. 31-36.
  10. Малишева А. Полікультурність як принцип реалізації мовних стратегій в освіті. - C. 36-40.
  11. Морозов В. Збільшення наукового потенціалу педагогічного процесу як соціальна потреба періоду інформаційної революції. - C. 40-45.
  12. Невмержицька Н. Свідомість сучасної студентської молоді України як фактор втілення соціального ідеалу українського суспільства. - C. 45-51.
  13. Париш Н. Практична спрямованість екологічного компоненту педагогічного процесу в інженерно-педагогічних закладах. - C. 51-57.
  14. Петінова О. Філософське осмислення неолібералізму: чиказька та австрійська школи. - C. 57-63.
  15. Стеценко К. Ліберальні реформи кінця XX століття у освітній системі Великобританії, як продовження традицій англійської філософської думки в парадигмі ідей сучасної педагогіки. - C. 63-67.
  16. Шевченко Г. Поняття "відчуження" та "привласнення" в українському інтелектуальному дискурсі. - C. 67-72.
  17. Шелюк Л. Модернізації та інновація освіти як теоретична і практична проблема. - C. 72-77.
  18. Ягубов Я. Влияние религии на формирование национальной идентичности. - C. 77-80.
  19. Педагогіка

  20. Амиралиева И. Формирование у студенческой молодежи толерантного сознания и мышления, практики толерантного поведения. - C. 80-84.
  21. Бойченко Т. Підвищення рівня здоров’язбережувальної компетентності як чинник розвитку творчого потенціалу керівних кадрів освіти. - C. 84-89.
  22. Бондар Л. Дидаткичні засади інтеграції навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів у професійній підготовці. - C. 89-93.
  23. Бояринцев О. Молодь і студенти у громадянському житті суспільства: участь та патріотичне виховання. - C. 93-100.
  24. Вачкова С. Организационно-педагогические условия управления формированием уклада школы. - C. 100-105.
  25. Воронецкая Л. Нормативное и интерпретативное понимание социальных компетентностей детей дошкольного возраста. - C. 105-113.
  26. Дзундза А., Лосєва Н. Формування гуманістично орієнтованої інформаційної культури майбутніх фахівців. - C. 113-118.
  27. Дудка Т. Організаційні умови підготовки фахівців до раціонального природокористування в умовах вищої школи. - C. 118-123.
  28. Іваненко О. Методика діагностування сформованості здатності дітей дошкільного віку до художньо-творчої самореалізації на музичних заняттях в школах мистецтв. - C. 123-128.
  29. Северіна Т. Педагогічна практика в системі особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя. - C. 128-133.
  30. Хован І. Організація роботи на уроках з фізики інтерактивними методами. - C. 133-138.
  31. Яременко Л. Методологічна сутність розвитку обдарованих дітей у позашкільній освіті. - C. 138-142.
  32. Ярчук Ю. Проблема формування "здорового способу життя" як соціальне завдання. - C. 142-149.
  33. Психологія

  34. Гальченко В. Компоненти життєтворчого потенціалу особистості майбутнього педагога. - C. 149-153.
  35. Губеладзе І. Формування почуття власності у дошкільників в процесі економічної соціалізації. - C. 153-158.
  36. Лисакова І. Індивідуально-психологічні передумови підготовки менеджера соціокультурної діяльності. - C. 158-162.
  37. Сущинська Т. Особливості образу "Я" дітей дошкільного віку. - C. 162-168.
2013
Вип. 28
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського