Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2015/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н. О. Менчинської. - C. 7-18.
  4. Алєксєєва О. І. Психологічні інструменти розвитку конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій. - C. 19-32.
  5. Ананова І. В. Методика діагностики неконструктивного переживання почуття вини. - C. 33-50.
  6. Атаманчук Н. М. Інтернет-залежність і механізми психологічного захисту підлітків. - C. 51-60.
  7. Бантишева О. О. Особливості та чинники емоційного інтелекту осіб юнацького віку. - C. 61-78.
  8. Боднар Д. М. Генеза поглядів на питання морального виховання української молоді у педагогічній спадщині О. Р. Мазуркевича. - C. 78-89.
  9. Брюховецька О. В. Психологічні особливості власне управлінської толерантності як одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 90-99.
  10. Василькевич Я. З. Прояв гендерних відмінностей у структурі креативності школярів. - C. 100-109.
  11. Венгер Г. С. Порівняльний аналіз особливостей якості сімейного життя в традиційних і дистантних сім’ях. - C. 110-125.
  12. Волошко Н. І. Психосоматичні хвороби як результат впливу негативних психологічних факторів. - C. 126-135.
  13. Гулько Г. О. Профілактика невротизації особистості в ситуації досягнення. - C. 136-144.
  14. Данильченко Т. В. Емпірична структура суб’єктивного соціального благополуччя. - C. 145-162.
  15. Дметерко Н. В. Бар’єри рефлексивного мислення та їх нівелювання засобами глибинної психокорекції. - C. 163-173.
  16. Дубовик М. О. Фактори, що пов’язані з поведінковими проявами сексуальності осіб із розладами аутистичного спектра. - C. 173-186.
  17. Дуднік О. О. Ціннісний аспект професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів. - C. 187-198.
  18. Заболотна Н. М. Когнітивний стиль "гнучкість–ригідність пізнавального контролю" в структурі стильової організації інтелектуальної діяльності студентів. - C. 199-209.
  19. Завязкіна Н. В. Формування поняття "обмежена осудність" в історичному контексті. - C. 210-219.
  20. Зоріна В. І. Розвиваюча програма особистісного розвитку підлітка, обумовлена впливом ідеального образу дорослого. - C. 220-233.
  21. Иванченко А. А. Преимущества жизнесозидающей креативности в психосоматическом и биоэнергетическом аспектах. - C. 234-243.
  22. Камінська І. П. Якісні показники динаміки рівня сформованості деонтологічної культури в умовах англомовного навчання. - C. 244-256.
  23. Кахно І. В. Особистісне становлення майбутнього лікаря в умовах вищого медичного навчального закладу. - C. 257-267.
  24. Кобильнік Л. М., Каткова Т. А. Психологічний супровід процесу самоактуалізації особистості майбутніх фахівців. - C. 268-278.
  25. Ковальчук Ю. В. Психолого-організаційна технологія розвитку професійної Я-концепції офіцерів оперативно-розшукових підрозділів Державної прикордонної служби України. - C. 279-291.
  26. Козова І. Л. Мотивація до навчального процесу студентів-стоматологів у різних системах сучасної освіти. - C. 292-304.
  27. Корчакова Н. В. Когнітивні основи розвитку просоціальної поведінки. - C. 305-315.
  28. Кресан О. Д. Психологічні аспекти дослідження усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою психосемантичних методів. - C. 316-325.
  29. Кривоконь Н. І. Волонтерська діяльність як чинник розвитку життєстійкості українців. - C. 326-336.
  30. Кузьо Л. І. Теоретико-методичні засади дослідження параметрів часової перспективи та рівнів мотивації вивчення студентами англійської мови. - C. 337-348.
  31. Лахтадир О. В. Психологічна структура комунікативної компетентності студента-майбутнього фахівця з фізичного виховання. - C. 349-359.
  32. Максименко К. С. Общая характеристика психологической специфики непсихотических личностных расстройств (по МКБ-10). - C. 360-371.
  33. Мальцева М. В. Економічна реальність дітей молодшого шкільного віку. - C. 372-381.
  34. Марценюк М. О. Особливості переживання криз і методи надання психологічної допомоги дітям у кризових ситуаціях. - C. 381-397.
  35. Михайленко О. Ю. Особливості компетентнісного підходу до підготовки практичних психологів. - C. 398-406.
  36. Михайлишин У. Б. Соціально-психологічні особливості динамічних основ функціонування цінностей у групі. - C. 407-416.
  37. Михальська Ю. А., Ренке С. О. Особливості механізмів психологічного захисту особистості. - C. 417-427.
  38. Новік Л. О. Психологічний аналіз змістових компонентів позитивного іміджу психолога. - C. 427-436.
  39. Огороднійчук З. В., Дубовик О. М. Вивчення професійно-особистісних якостей майбутніх спеціальних психологів. - C. 437-447.
  40. Onufriieva L. A. The psychological potential of socionomic specialists’ personal progress in the light of family education. - C. 448-457.
  41. Орап М. О. Параметри індивідуального стилю мовленнєвого досвіду особистості. - C. 458-467.
  42. Орішко Н. К. Емпіричне дослідження структурних компонентів самовдосконалення особистості в юнацькому віці. - C. 467-482.
  43. Павелків В. Р. Специфіка прояву агресії та деструктивної поведінки в підлітковому віці. - C. 483-494.
  44. Пастух Л. В. Модель і програма розвитку сензитивності практичних психологів системи освіти. - C. 495-511.
  45. Підбуцька Н. В. Розробка опитувальника "Базовий професіоналізм особистості майбутнього інженера". - C. 512-524.
  46. Пілецька Л. С. Модельне уявлення про професійну мобільність особистості. - C. 525-539.
  47. Поворозник К. О. Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді. - C. 540-550.
  48. Подкоритова Л. О. Самопізнання фахівців соціономічної сфери за допомогою дихальних технік: теоретичний аналіз досліджень. - C. 551-563.
  49. Посвістак О. А. Становлення психології сім’ї як науки. - C. 564-573.
  50. Сингаївська І. В. Психологічні особливості узгодження особистісних та суспільних вимог до професійної успішності викладача. - C. 574-588.
  51. Сіпко Л. О. Особливості використання методів психокорекції у роботі з психічною травмою. - C. 588-599.
  52. Solińska Urszula Sposoby spędzania czasu preferowane przez młodzież gimnazjalną a ich środowisko rodzinne. - C. 600-611.
  53. Співак Л. М. Вікова динаміка національної афіліації особистості в юності. - C. 612-621.
  54. Токарева Н. М. Розвиток перцептивно-інтерактивної компетентності підлітків: психологічний дискурс. - C. 622-633.
  55. Уварова С. Г. До питання про механізми появи психічних наслідків суспільних криз. - C. 634-646.
  56. Халік О. О., Дерипаска Т. О. Можливості використання психомоторних ігор та ігрових дій для розвитку дрібної моторики дошкільників. - C. 647-657.
  57. Царькова О. В. Феномен почуття провини як глибинний аспект особистості батьків, які мають дітей з обмеженими можливостями. - C. 658-668.
  58. Циганчук Т. В. Стрес у професійній діяльності. - C. 669-678.
  59. Чепішко О. І. Ефективність впровадження програми розвитку професійної свідомості майбутніх учителів. - C. 678-688.
  60. Шевченко Н. Ф. Тривожність як чинник дитячого неврозу: теоретичне обґрунтування. - C. 689-701.
  61. Шевченко С. В. Емоційний компонент розумової працездатності першокурсників як предмет психологічного дослідження. - C. 702-710.
  62. Штепа О. С. Характеристика особистісного досвіду психологічно ресурсних осіб. - C. 711-726.
  63. Щербак Т. І. Психологія народної іграшки. - C. 727-739.
  64. Щербина В. Л. Соціалізаційні орієнтації сучасної студентської молоді: культурно-типологічний підхід. - C. 740-753.
  65. Яланська С. П., Оніпко В. В. Стимулювання творчої активності студентів педагогічних ВНЗ. - C. 754-763.
  66. Яцина О. Ф. Самореферентність дискурсивної ідентичності. - C. 764-775.
  67. Відомості про авторів. - C. 776-789.
  68. Про збірник. - C. 804-812.
2015
Iss. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського