Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2014/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Механізми розвитку особистості. - C. 7-21.
  4. Алексєєва Т. В. Відповідальність як компонента часової перспективи життєвих планів майбутнього фахівця. - C. 22-39.
  5. Алєксєєва Ю. А. Психологічний аналіз семантичного простору концепту "віра". - C. 40-54.
  6. Брецко І. І. Порівняльна характеристика особливостей психоемоційного вигорання підлітків зі школи-інтернату та загальноосвітньої школи: результати факторного аналізу. - C. 55-68.
  7. Булах І. С. Значущість цілісної психологічної теорії в консультуванні. - C. 69-77.
  8. Wyczawski Bronisław Cechy osobowości pracownika w efektywnym funkcjonowaniu. - C. 78-87.
  9. Гончаренко Н. В. Результати дослідження психологічних чинників особливості збереження психічного здоров’я майбутніх лікарів. - C. 88-98.
  10. Гончарова Л. А. Внутрішні психологічні чинники розвитку творчої активності особистості людей похилого віку. - C. 99-108.
  11. Данчук Ю. П. Теоретичні та експериментальні підходи до вивчення психічної регуляції. - C. 109-118.
  12. Дідик Н. М. Вивчення проблеми формування здорового способу життя серед молоді. - C. 119-128.
  13. Дідух М. М. Стан розвитку компонентів конструктивної копінг-поведінки у працівників органів внутрішніх справ. - C. 129-143.
  14. Дмитренко О. Ю. Корекційна програма тренінгової форми: "Гендерна ідентичність як чинник психологічного благополуччя студентської молоді". - C. 143-160.
  15. Дробот О. В. Професійна установка як структурна складова професійної свідомості. - C. 160-174.
  16. Дроздова Ю. В. Порівняльний аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення особистості. - C. 174-185.
  17. Єгорова О. Б., Кизим Г. С., Ільїнська Н. І. Прояв девіантної поведінки студентів-психологів із вираженою функціональною асиметрією головного мозку. - C. 186-198.
  18. Єременко Т. Б. Особливості фрустраційної толерантності в юнацькому віці. - C. 199-211.
  19. Заржицкая О. А. Возможности оценки социального влияния на представление о теле у девушек в юношеском возрасте. - C. 212-231.
  20. Zięba Beata A. Edukacja w zapobieganiu zjawisku bezdomności dzieci i dorosłych (Education in the prevention of homelessness of children and adults). - C. 232-244.
  21. Коваль І. В. Сучасний стан проблеми навчання іноземної мови студентів вищого технічного навчального закладу: психологічний аспект. - C. 244-254.
  22. Коган О. В., Рудзевич І. Л. Психолого-педагогічне забезпечення формування здорового способу життя у старшокласників із вадами інтелекту. - C. 255-263.
  23. Колесникова В. І., Круглова В. В. Особенности чувствующих типов личности в парадигме аналитической психологии К.Г.Юнга. - C. 264-277.
  24. Колісник Л. О. Проблема діагностики емоційного інтелекту. - C. 278-295.
  25. Кочубей О. С. Особливості становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів. - C. 295-307.
  26. Кравчук C. Л. Психологічні особливості емоційної лабільності та емоційної стійкості особистості юнацького віку. - C. 308-325.
  27. Кулакова Л. М. Почуття власної гідності як конструкт самосвідомості особистості. - C. 326-339.
  28. Кулаков Р. С. Психологічні особливості становлення готовності старшокласників до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. - C. 340-352.
  29. Куриця А. І., Куриця Д. І. Психолого-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів. - C. 353-363.
  30. Кушніренко К. О. Аналіз результатів дослідження емоційно-вольової та мотиваційної сфер спеціалістів банківської сфери. - C. 363-374.
  31. Левшунова К. В. Емпірична модель дослідження рухової активності дитини дошкільного віку як чинника її психічного благополуччя. - C. 375-390.
  32. Максименко К. С. Проблема каузации в понимании психологических детерминант психических нарушений, связанных с болезненными состояниями организма. - C. 390-407.
  33. Malikowski Radosław Ogólne orientacje wartościujące młodzieży akademickiej i ich hierarchizacja (na przykładzie zbiorowości studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego). - C. 407-413.
  34. Матяш І. М. Розвиток чуйності майбутнього вчителя методами активного соціально-психологічного навчання. - C. 414-427.
  35. Михайлюк І. В. Феномен діалогу: теоретичний аналіз традиційних і сучасних тенденцій дослідження. - C. 428-441.
  36. Немеш О. М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка. - C. 442-456.
  37. Onufriieva L. A. Professional self-appraisal at the professional formation of future socionomic specialists’ personality. - C. 456-467.
  38. Підбуцька Н. В. Особливості креативності майбутнього інженера як складової його професіоналізму. - C. 468-477.
  39. Поздишев С. О. Психологічний аналіз професіограми офіцера оперативно-тактичної підготовки до управлінської діяльності. - C. 478-493.
  40. Сімко А. В. Особливості проведення фізичної реабілітації з дітьми, які мають порушення в інтелектуальній сфері. - C. 493-502.
  41. Сімко Р. Т. Особливості формування спроможності суб’єктів до прояву психомоторики в екстремальних умовах. - C. 502-512.
  42. Тимофієнко Н. В. Формування професійного спілкування у майбутніх сурдопедагогів. - C. 513-526.
  43. Толков О. С. Психологічні аспекти емоційної спрямованості студентів ВНЗ. - C. 526-535.
  44. Федько О. О. Діагностика креативного мислення майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 536-546.
  45. Філенко І. О. Образ світу, ідентичність та особливості адаптації особистості в контексті її професійного становлення. - C. 547-561.
  46. Філоненко М. М. Моделювання як традуктивна процедура дослідження психології особистісного становлення майбутнього лікаря. - C. 562-572.
  47. Фоменко К. І. Трансгресивне "Я" у структурі самосвідомості особистості. - C. 573-584.
  48. Фролова О. В. Інтент-аналіз як засіб дослідження модальнісних особливостей конструкту організаційної ідентичності. - C. 585-595.
  49. Хомуленко Т. Б., Доцевич Т. І. Педагогічна рефлективність як детермінанта розвитку метапам’яті викладача вищої школи. - C. 595-606.
  50. Цихоня В. С. Принципи та напрями психологічної корекції дисфункційних уявлень про сексуальні стосунки у жінок з істероїдним розладом особистості. - C. 606-620.
  51. Чеканська О. А. Особливості соціально-перцептивного аспекту образу "Я" користувачів соціальних мереж. - C. 621-630.
  52. Чемеринська Д. І. Теоретико-методологічні основи самоствердження особистості керівника у вітчизняній та зарубіжній психології. - C. 631-646.
  53. Шевченко Н. Ф. Особливості функціонування професійної свідомості психолога в процесі психотерапії. - C. 647-661.
  54. Шинкарюк В. А. Психологічні особливості формування моторно-силових навичок старшокласників на заняттях з фізичної культури. - C. 661-675.
  55. Відомості про авторів. - C. 676-689.
  56. Про збірник. - C. 700-708.
2014
Iss. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського