Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2016/20(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолінгвістика
: наук.-теорет. зб..- Переяслав-Хмельницький
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ахутина Т. Смысл, смысловое поле и модель ситуации текста. - C. 15-26.
  4. Богрова Х. Результати дослідження просодичного компоненту мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 26-35.
  5. Волженцева И. Теоретический анализ проблемы просодического компонента речи дошкольника и эмоциональности как основы его развития. - C. 35-49.
  6. Гордиєнко-Митрофанова И., Саута С. Игривость: влияние возрастных особенностей на вербальное поведение испытуемых. - C. 50-64.
  7. Засєкіна Л. Переживання подій та їх психолінгвістична репрезентація в автобіографічній пам’яті: репродукція чи реконструкція. - C. 65-77.
  8. Ivashkevych E. Z. Problem of Explication of Social Intellect of the Person. - C. 77-87.
  9. Ivashkevych E. E. Psycholinguistic Aspects of Narrative Discourse. - C. 87-97.
  10. Калмиков Г. Дискурсивні практики як компоненти професійно-мовленнєвої діяльності психологів. - C. 98-111.
  11. Карп’юк М. Універсалія "Душа" в контексті інноваційних (ченнелінгових) знань ХХІ століття. - C. 111-124.
  12. Кириченко Т. Психологічні особливості саморегуляції вчителя в комунікації у процесі мовленнєво-педагогічного спілкування. - C. 125-135.
  13. Крилова-Грек Ю. Психолінгвістичні аспекти впливу символічних образів у медіа просторі. - C. 136-145.
  14. Кючуков Х., Ушакова О., Яшина В. Изучение когнитивного аспекта в развитии речи дошкольников. - C. 146-154.
  15. Kyuchukov H. Bilingualism and Cross-Cultural Study of Language and Cognitive Development. - C. 154-161.
  16. Мачикова М. Ретроспективний аналіз дослідження феномену довіра психологічної наукою. - C. 162-173.
  17. Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction. - C. 174-193.
  18. Сериков В. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір. - C. 193-203.
  19. Stangaine I. Preschooler’s Dialogue Speech Development of the Play. - C. 203-217.
  20. Харченко Н. Суб’єктивність як істотна ознака аудіювання. - C. 217-230.
2016
Вип. 20(1)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter