Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2009/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 9.
  4. Психологія

  5. Ахутина Т. В. Роль правого полушария в построении текста. - C. 10-28.
  6. Богуш А. М. Психолінгвістична концепція егоцентричного мовлення Жана Піаже. - C. 28-34.
  7. Василькевич Я. З. Семантичний диференціал як метод психологічного аналізу особистісного смислоутворення. - C. 34-40.
  8. Дьконов Г. В., Слободяник Т. В. Психологічні особливості діалогу проективної методики незавершених речень. - C. 40-47.
  9. Зачесова И. А., Калинкина Е. В. Интенциональная организация детского диалога и взаимоотношения собеседников. - C. 47-54.
  10. Калмикова Л. О. Психолінгвістичні принципи формування мовленнєвої діяльності в дітей старшого дошкільного віку. - C. 54-60.
  11. Корніяка О. М. Вивчення розвитку комунікативної компетентності студентів. - C. 60-69.
  12. Ніколайчук І. О. Читацька компетентність як фактор взаємодії з художнім текстом. - C. 69-76.
  13. Пилипчук С. В. Психологическая основа процесса обучения иностранным языкам через интеръязык в дошкольном возрасте. - C. 76-83.
  14. Роменкова В. А. Народная колыбельная песня как средство формирования образа мира ребенка. - C. 83-89.
  15. Харченко Н. В. Проблема моделювання мовленнєва-мислиннєвого процесу в психолінгвістичній науці. - C. 89-95.
  16. Шибаева С. Н. Учебное сотрудничество и его реализация в образовательной технологии скорочтения. - C. 95-102.
  17. Мовознавство

  18. Галунова Н. М. Формування мовної свідомості та мовленнєвої компетенції в онтогенезі (за результатами проведення вільного асоціативного експерименту з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку). - C. 103-108.
  19. Горошко Е. И. От психолингвистики 2.0 до психолингвистики 3.0: Quo Vadis?. - C. 108-124.
  20. Компанцева Л. Ф. Информационно-коммуникативные технологии: когнитивно-прагматический и социально-философский аспекты. - C. 125-130.
  21. Кузнєцова Т. В. Типологія аксіологічних моделей мас-медійної інформації. - C. 130-137.
  22. Навальна М. І. Перифрази в мові сучасної української періодики. - C. 138-144.
  23. Пальчевська О. С. Семіотична реконструкція образів у британських фольклорних текстах оказіональних примовок. - C. 144-151.
  24. Румянцева И. М. О психической сущности языка и речи. - C. 151-156.
  25. Тямерьян Т. Ю. Речевая способность как база формирования полилингвизма. - C. 156-164.
  26. Цейтлин С. Н. Реченок как конструктор собственной языковой системы. - C. 165-171.
  27. Шаяхмет А. К. Детское двуязычие в Казахстане: психолингвистичесий аспект. - C. 172-179.
  28. Щербакова Н. В. Псевдонім для віртуальної особистості. - C. 179-183.
  29. Соціальні комунікації

  30. Андрошук А. Г. Теоретичні засади психолінгвістичного виміру сучасної освіти: концептосфера мовних засобів впливу. - C. 184-190.
  31. Андрухович А. А. К обоснованию категории гендера в собственном научном дискурсе. - C. 190-195.
  32. Заболотна Т. В. Лексико-стилістичні особливості віртуальної реклами. - C. 196-202.
  33. Карп’юк М. Д. Психолого-педагогічні фактори становлення комунікативної компетентності учнів ПТНЗ. - C. 203-213.
  34. Кужільна Л. В. Образ "людського єства" як найвищої національної цінності у творах М. Вінграновського для дітей (образ мовної особистості). - C. 214-223.
  35. Осова О. О. Ділова гра в системі формування комунікативної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 224-228.
  36. Супрун Л. В. "Літературно-науковий вістник" на шляху європеїзації української мовної ментальності. - C. 229-235.
  37. Холод О. М. Чотири властивості інмутації як системи. - C. 235-244.
  38. Шевченко А. С. Засоби масової інформації як фактор ресоціалізації засуджених до позбавлення волі. - C. 244-253.
  39. Наші автори. - C. 254-256.
  40. Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - C. 257-258.
2009
Iss. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського