Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2015/22<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Архипова Т. Л., Осипова Н. В., Львов М. С. Социальные сети как средство организации учебного процесса. - C. 7-18.
- Белецкий А. Я. Табличные криптографические примитивы нелинейной подстановки. - C. 19-34.
- Мазур М. П., Яновський М. Л. Розроблення системи of-line проміжного (модульного) тестування з фото-відео фіксацією, яка стимулює студента до виконання вимог і правил проведення контрольних заходів. - C. 35-43.
- Співаковський О. В., Вінник М. О., Тарасіч Ю. Г., Кутецька В. В., Кучма О. В., Панасюк О. В. Діагностика рівня задоволеності студентів від використання сервісу "KSU Feedback" у Херсонському державному університеті. - C. 44-56.
- Воронкін О. С. Інформаційно-комунікаційні технології у вищій освіті як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (друга половина XX – початок XXI століття). - C. 57-79.
- Колос К. Р. Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 80-92.
- Олійник Л. М. Застосування базових сервісів Google у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 93-102.
- Саган О. В. Медіасвіт як середовище соціалізації молодшого школяра. - C. 103-108.
- Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Програми динамічної математики у контексті роботи сучасного вчителя: результати педагогічного експерименту. - C. 109-119.
- Шишкіна М. П. Моделі організації доступу до програмного забезпечення у хмаро орієнтованому освітньому середовищі. - C. 120-129.
- Григор'єва В. Б. Формування математичної компетентності у майбутніх програмістів засобами ІКТ. - C. 130-140.
- Мукій Т. В. Застосування сучасних ІКТ з метою формування індивідуальної навчальної рефлексивно-гуманістичної траєкторії розвитку учня середньої школи. - C. 141-157.
- Петренко О. О. Підготовка кадрів для індустрії сервісів. - C. 158-165.
- Филатова Т. В. Технология определения соответствия образовательных уровней как инновационный подход в системе образования. - C. 166-174.
- Асанова А. Е. Інформаційна компетенція як компонент лінгводидактичніої підготовки майбутніх учителів української мови у кримськотатарській початковій школі. - C. 175-180.
| 2015 | | Вип. 22
|
|
|
|