Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2011/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології в освіті
: зб. наук. пр..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ-підрозділів навчальних закладів і наукових установ. - C. 8-23.
  4. Yordzhev K., Kostadinova H. On Some Entertaining Applications Of The Concept Of Set In Computer Science Course. - C. 24-29.
  5. Кобозєва А. А. Особливості викладання математичного аналізу для студентів напряму підготовки – інформатика. - C. 30-33.
  6. Федоров А. В., Шарко В. Д. Комп’ютерна гра "Перший мільйон" як елемент навчального середовища "Атомна фізика". - C. 34-40.
  7. Шарко В. Д., Куриленко Н. В. Використання інформаційних технологій у процесі формування екологічної компетентності учнів на уроках фізики. - C. 41-49.
  8. Вейцбліт О. Й. Метод кратного перерахунку для диференціальних рівнянь. - C. 50-57.
  9. Головін М. Б., Сомик О. І. Автоматизація навчання програмуванню в контексті конструювання ієрархічних програмних структур. - C. 58-63.
  10. Гудирева О. Впровадження ІКТ при викладанні математики у морському вузі. - C. 64-72.
  11. Зайцева Т. В. Шляхи впровадження в шкільну практику проектної діяльності. - C. 73-79.
  12. Кінаш І. А. Інформаційні технології в економічній освіті. - C. 80-87.
  13. Кобець В. М. Дослідження засобами пакету символьних перетворень Maple нелінійної функції попиту і рівноважних показників ланцюгів поставок при інформаційній асиметрії. - C. 88-93.
  14. Кравцов Г. М. Структура системы управления качеством электронных ресурсов обучения университета. - C. 94-101.
  15. Козловский Е. О., Кравцов Г. М. Виртуальная лаборатория в структуре системы дистанционного обучения. - C. 102-109.
  16. Меджитова Л. М., Фазылова Р. Т., Аблялимова Э. И. Мультимедийные интерактивные средства в преподавании программирования. - C. 110-116.
  17. Семакова Т. Інформаційно-навчальне середовище з фізики як засіб формування самоосвітніх умінь студентів технічних коледжів. - C. 117-121.
  18. Сінько Ю. І. Гуманізація і гуманітаризація математичної освіти та роль математичної логіки в цих процесах. - C. 122-127.
  19. Шаров С. В. Забезпечення самостійної роботи студентів зі шкільного курсу української літератури з методикою її викладання засобами електронного підручника. - C. 128-131.
  20. Шишкіна М. Перспективні технології розвитку систем електронного навчання. - C. 132-139.
  21. Шишко Л. С., Черненко І. Є. Вивчення алгебри у 7-9 класах з використанням програмного засобу "бібліотека електронних наочностей”. - C. 140-147.
  22. Alferov E. The Code Editor In The Architectural And Technical Design Strategy Of The Interacting Components Of The Program Demonstration Environment While Conducting Computational Experiments. - C. 148-153.
  23. Lavrik A. Peculiarities Of Creating Programming Environment With Universal SUpport Of Interpreters Of Programming Languages Subsets. - C. 154-158.
  24. Maksimovich M. B. Aspects Of Effective User Interface Design Of Demonstration Environment Components. - C. 159-163.
  25. Sagan R. Comparing Searching And Sorting Algorithms Efficiency In Implementing Computational Experiment In Programming Environment. - C. 164-167.
  26. Алексейчук И. В. Архитектурные особенности среды визуализации алгоритмов. - C. 168-172.
  27. Волошинов С. А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. - C. 173-182.
  28. Гнєдкова О. А., Лякутин В. В. Методические рекомендации по использованию интернет-сервисов в системе дистанционного обучения "Херсонский виртуальный университет". - C. 183-187.
  29. Денисенко С. М. Про значення зовнішньої форми подання навчальної інформації засобами мультимедіа в інноваційних освітніх ресурсах. - C. 188-192.
  30. Джежуль Т. С. Застосування можливостей програми Microsoft Excel як засобу підготовки майбутніх судноводіїв з математики у вищих морських навчальних закладах.. - C. 193-200.
  31. Доброштан О. Використання мультимедійного інтерактивного пристрою epresenter у викладанні математики. - C. 201-215.
  32. Дубовик М. О. Обчислювальний експеримент та його графічне моделювання. - C. 216-223.
  33. Левадна Т. В. Роль інформаційно-комунікаційного середовища у розвитку дивергентного мислення майбутніх учителів математики. - C. 224-229.
  34. Литвинова С. Г. Віртуальний клас для організації індивідуального навчання учнів. - C. 230-233.
  35. Сейдаметова З. Н. Компетентностно-деятельностный подход как педагогическое условие формирования информационной компетентности инженеров-педагогов. - C. 234-239.
  36. Сидоренко-Николашина Е. Л. Методические основы обучения высшей математике с помощью электронного учебника. - C. 240-244.
2011
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського