Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2014/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Байбекова Н. Техніка підготовки майбутніх психологів до консультативної діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 3-7.
- Бєляєва Н. Аналіз факторів ефективного виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 8-14.
- Васільєва Н. Виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних університетів:сутність та характеристика основних понять. - C. 15-21.
- Венєвцева Є. Основні складові поняття "білінгвальна культура спілкування". - C. 22-27.
- Вовк О. Особливості формування іншомовної стилістичної компетенції у студентів-філологів. - C. 28-34.
- Волікова М. Імплементація новаторських підходів А. С. Макаренка в сучасну діяльність студентського самоврядування. - C. 35-40.
- Гранько Н. Професійні захворювання виконавців спортивних бальних танців та шляхи їх попередження у старших підлітків. - C. 41-46.
- Гриценко Л. Педагогіка А. С.Макаренка: виховання,спрямоване в майбуття. - C. 47-54.
- Демченко Ю. Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності. - C. 54-62.
- Дзекун Ю. Розвиток творчого потенціалу майбутніх менеджерів. - C. 63-67.
- Донченко В. Змістова характеристика показників підготовленості студентів-медиків до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 68-74.
- Дяченко-Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. - C. 74-79.
- Єльнікова Г. Модель розвитку компетентності вчителя природознавства. - C. 79-85.
- Ємець А. Стан та перспективи підготовки фахівця сімейної медицини в Україні. - C. 85-92.
- Жалій Т. До питання про змістове наповнення навчальних програм правничих дисциплін у внз України на предмет висвітлення нормативних засад функціонування студентського самоврядування . - C. 93-98.
- Жукова Н. Функціонування студентських наукових товариств в аспекті сприяння якості освіти майбутніх фахівців. - C. 98-104.
- Іваниця А. Педагогічна підтримка студентської молоді в закладах вищої освіти у процесі підготовки до сімейного життя. - C. 105-113.
- Ісаєва О. Гуманістично-орієнтована мовна "картина світу" як складова професійної компетенції студентів-медиків. - C. 114-120.
- Ісаєнко Т., Мартинюк В. Педагогічне регулювання взаємовідносин у військовому колективі. - C. 121-128.
- Карапузова Н. Стиль навчально-пізнавальної діяльності студентів як фактор впливу на результати їх успішності. - C. 128-135.
- Кононец Н. Технологія освітнього проекту як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання. - C. 136-144.
- Король Л. Педагогічні вершини у життєсвіті Івана Бабича. - C. 145-151.
- Куліш С. Пошуки шляхів у підборі і підготовці науково-педагогічних кадрів в Харківському університеті у першій чверті ХІХ ст... - C. 152-158.
- Куторжевська О. Використання творів Т.Г. Шевченка на соціальну тематику в формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до інноваційної діяльності. - C. 159-164.
- Лебедик Л. Принципи підготовки магістрів спеціальності "педагогіка вищої школи". - C. 165-169.
- Мельничук Т. Університет – інтелектуальна скарбниця якісної освіти і духовного виховання молоді. - C. 170-177.
- Молдован І. Робота з твердженнями на уроці геометрії з використанням мультимедійної підтримки. - C. 178-186.
- Назаренко Т. Впровадження сучасних технологій навчання географії в практику школи. - C. 187-193.
- Оніпко В. Розвиток партнерських взаємин між викладачами і студентами на кафедрі ВНЗ ІІІ-ІУ рівня акредитації. - C. 193-201.
- Палієнко А. Специфіка сприйняття медіа інформації. - C. 202-208.
- Петрушова Н. Основні принципи формування креативного потенціалу студентів-майбутніх педагогів на заняттях з іноземної мови. - C. 208-214.
- Питлюк-Смеречинська О., Черкасенко А. Студентське самоврядування у вищих навчальних закладах як складова навчально-виховного процесу вищої школи. - C. 215-221.
- Покалюк В. Готовність фахівців пожежно-рятувальних підрозділів до професійної діяльності. - C. 222-228.
- Пономаревський С. Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси. - C. 229-234.
- Процай Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до творчого використання педагогічної спадщини В. Євтушевського. - C. 235-240.
- Савенкова Л. Підготовка майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування. - C. 240-248.
- Скріннік Є. Етапи реалізації технології підготовки майбутнього педагога до виховання сімейних духовно-моральних цінностей. - C. 249-253.
- Старченко О. Студентське самоврядування як чинник формування лідерських, організаторських і комунікативних компетентностей майбутніх фахівців. - C. 254-260.
- Стрельніков В., Лейко С. Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки. - C. 260-266.
- Ступак О., Козорог А. Роль студентського самоврядування в управлінні вищим навчальним закладом. - C. 267-273.
- Тименко Л. Пізнавальна активність та тестовий контроль знань учнів у процесі вивчення курсу "Географія материків і океанів". - C. 273-278.
- Ткаченко А. Допрофесійний етап особистісного становлення А. С. Макаренка. - C. 279-287.
- Товстяк М. Формування змісту професійної підготовки майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 288-292.
- Хоменко І. Гуманістичне виховання лідерських,організаторських та комунікативних якостей майбутніх фахівців у студентському самоврядуванні. - C. 293-298.
- Хоменко П. Поліпредметний аналіз дисциплін природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури. - C. 299-304.
- Цина В. Сутність, структура, особливості особистісно-професійної зрілості майбутнього вчителя. - C. 305-310.
- Черчата Л. Методичні аспекти організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з іноземної мови. - C. 311-317.
- Шиян Г. Розвиток мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови. - C. 318-323.
| 2014 | | Вип. 14
|
|
|
|