Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2014/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Байбекова Н. Техніка підготовки майбутніх психологів до консультативної діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 3-7.
  4. Бєляєва Н. Аналіз факторів ефективного виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 8-14.
  5. Васільєва Н. Виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних університетів:сутність та характеристика основних понять. - C. 15-21.
  6. Венєвцева Є. Основні складові поняття "білінгвальна культура спілкування". - C. 22-27.
  7. Вовк О. Особливості формування іншомовної стилістичної компетенції у студентів-філологів. - C. 28-34.
  8. Волікова М. Імплементація новаторських підходів А. С. Макаренка в сучасну діяльність студентського самоврядування. - C. 35-40.
  9. Гранько Н. Професійні захворювання виконавців спортивних бальних танців та шляхи їх попередження у старших підлітків. - C. 41-46.
  10. Гриценко Л. Педагогіка А. С.Макаренка: виховання,спрямоване в майбуття. - C. 47-54.
  11. Демченко Ю. Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності. - C. 54-62.
  12. Дзекун Ю. Розвиток творчого потенціалу майбутніх менеджерів. - C. 63-67.
  13. Донченко В. Змістова характеристика показників підготовленості студентів-медиків до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 68-74.
  14. Дяченко-Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. - C. 74-79.
  15. Єльнікова Г. Модель розвитку компетентності вчителя природознавства. - C. 79-85.
  16. Ємець А. Стан та перспективи підготовки фахівця сімейної медицини в Україні. - C. 85-92.
  17. Жалій Т. До питання про змістове наповнення навчальних програм правничих дисциплін у внз України на предмет висвітлення нормативних засад функціонування студентського самоврядування . - C. 93-98.
  18. Жукова Н. Функціонування студентських наукових товариств в аспекті сприяння якості освіти майбутніх фахівців. - C. 98-104.
  19. Іваниця А. Педагогічна підтримка студентської молоді в закладах вищої освіти у процесі підготовки до сімейного життя. - C. 105-113.
  20. Ісаєва О. Гуманістично-орієнтована мовна "картина світу" як складова професійної компетенції студентів-медиків. - C. 114-120.
  21. Ісаєнко Т., Мартинюк В. Педагогічне регулювання взаємовідносин у військовому колективі. - C. 121-128.
  22. Карапузова Н. Стиль навчально-пізнавальної діяльності студентів як фактор впливу на результати їх успішності. - C. 128-135.
  23. Кононец Н. Технологія освітнього проекту як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання. - C. 136-144.
  24. Король Л. Педагогічні вершини у життєсвіті Івана Бабича. - C. 145-151.
  25. Куліш С. Пошуки шляхів у підборі і підготовці науково-педагогічних кадрів в Харківському університеті у першій чверті ХІХ ст... - C. 152-158.
  26. Куторжевська О. Використання творів Т.Г. Шевченка на соціальну тематику в формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до інноваційної діяльності. - C. 159-164.
  27. Лебедик Л. Принципи підготовки магістрів спеціальності "педагогіка вищої школи". - C. 165-169.
  28. Мельничук Т. Університет – інтелектуальна скарбниця якісної освіти і духовного виховання молоді. - C. 170-177.
  29. Молдован І. Робота з твердженнями на уроці геометрії з використанням мультимедійної підтримки. - C. 178-186.
  30. Назаренко Т. Впровадження сучасних технологій навчання географії в практику школи. - C. 187-193.
  31. Оніпко В. Розвиток партнерських взаємин між викладачами і студентами на кафедрі ВНЗ ІІІ-ІУ рівня акредитації. - C. 193-201.
  32. Палієнко А. Специфіка сприйняття медіа інформації. - C. 202-208.
  33. Петрушова Н. Основні принципи формування креативного потенціалу студентів-майбутніх педагогів на заняттях з іноземної мови. - C. 208-214.
  34. Питлюк-Смеречинська О., Черкасенко А. Студентське самоврядування у вищих навчальних закладах як складова навчально-виховного процесу вищої школи. - C. 215-221.
  35. Покалюк В. Готовність фахівців пожежно-рятувальних підрозділів до професійної діяльності. - C. 222-228.
  36. Пономаревський С. Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси. - C. 229-234.
  37. Процай Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до творчого використання педагогічної спадщини В. Євтушевського. - C. 235-240.
  38. Савенкова Л. Підготовка майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування. - C. 240-248.
  39. Скріннік Є. Етапи реалізації технології підготовки майбутнього педагога до виховання сімейних духовно-моральних цінностей. - C. 249-253.
  40. Старченко О. Студентське самоврядування як чинник формування лідерських, організаторських і комунікативних компетентностей майбутніх фахівців. - C. 254-260.
  41. Стрельніков В., Лейко С. Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки. - C. 260-266.
  42. Ступак О., Козорог А. Роль студентського самоврядування в управлінні вищим навчальним закладом. - C. 267-273.
  43. Тименко Л. Пізнавальна активність та тестовий контроль знань учнів у процесі вивчення курсу "Географія материків і океанів". - C. 273-278.
  44. Ткаченко А. Допрофесійний етап особистісного становлення А. С. Макаренка. - C. 279-287.
  45. Товстяк М. Формування змісту професійної підготовки майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 288-292.
  46. Хоменко І. Гуманістичне виховання лідерських,організаторських та комунікативних якостей майбутніх фахівців у студентському самоврядуванні. - C. 293-298.
  47. Хоменко П. Поліпредметний аналіз дисциплін природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури. - C. 299-304.
  48. Цина В. Сутність, структура, особливості особистісно-професійної зрілості майбутнього вчителя. - C. 305-310.
  49. Черчата Л. Методичні аспекти організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з іноземної мови. - C. 311-317.
  50. Шиян Г. Розвиток мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови. - C. 318-323.
2014
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського