Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2014/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтух M. Педагогічний досвід та педагогічна спадщина Макаренка А. С.. - C. 3.
  4. Шевченко Г. Освіта та духовне виховання людини. - C. 8.
  5. Ільченко В., Гуз К. Цінності освітньої моделі "Довкілля" у світлі педагогіки Макаренка А. С.. - C. 12.
  6. Гриньова М., Коновал Н. Вплив збалансованого харчування на розумову діяльність студентської молоді. - C. 17.
  7. Савенкова Л. Продуктивний стиль педагогічного спілкування. - C. 21.
  8. Саннікова Н. Макаренко А. С. як основоположник програмно-цільового управління соціальним вихованням. - C. 28.
  9. Федосов О. Виховна система Макаренка А. С. в умовах інформатизації освіти: ідеї, перспективи. - C. 33.
  10. Асламова М. Аксіологічні основи виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря. - C. 38.
  11. Баширова Н. Інтегрування педагогічних ідей А. С. Макаренка у досвід сучасного викладача. - C. 42.
  12. Білянін Г. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України у період становлення більшовизму та довоєнний період (1917-1941 роки). - C. 48.
  13. Бодруг Н. Використання інтерактивних технологій формування педагогічної майстерності під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу. - C. 54.
  14. Борисенко Д. Педагогічні ідеї Макаренка А. С. через призму інформаційно-комунікативних освітніх інновацій сучасної вищої школи. - C. 59.
  15. Бочарова О. Статус сучасного вчителя: порівняльний аналіз. - C. 63.
  16. Вознюк В. Моделі управління послугами в розширених школах Великої Британії. - C. 69.
  17. Воскобойніков С. Модульне проектування навчальної дисципліни "комп’ютерні мережі і телекомунікації" у професійній підготовці фахівців захисту інформації на основі компетентнісного підходу. - C. 76.
  18. Воскобойнікова Г. Здоров’яформувальний виховний вплив у педагогічній діяльності Макаренка А. С.. - C. 80.
  19. Горбильова О. Законодавча база педагогічної підтримки обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Індії. - C. 84.
  20. Гриньов С. Структура середовища для формування професійної культури майбутніх фахівців. - C. 92.
  21. Грицай Н. Проектування змісту методичної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 99.
  22. Гурська О. Місце та роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. - C. 103.
  23. Дмитрюк С. Багатодисциплінарна програма навчання майбутніх фахівців із дизайну у вищих навчальних закладах Великої Британії. - C. 108.
  24. Дяченко-Богун М. Індивідуальна відповідність умов навчання студентів ВНЗ як основа формування їхньої професійної культури. - C. 112.
  25. Євсюков О. Можливості проблемного навчання у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів аграрних вишів. - C. 116.
  26. Жамардій В. Модель формування спеціальних умінь і навичок студентів вищих навчальних закладів у процесі занять із пауерліфтингу. - C. 120.
  27. Жданова-Неділько О. Взаємодія як ключове поняття педагогічного процесу. - C. 127.
  28. Задорожна-Княгницька Л. Удосконалення професійної підготовки менеджерів освіти в сучасному вищому навчальному закладі на антропологічних засадах. - C. 133.
  29. Зайцева Ю. Специфіка діяльності вчителя фізичної культури як організатора фізкультурно-спортивної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 139.
  30. Закупра Ж. К вопросу о качестве языкового образования в университетах Украины. - C. 144.
  31. Ільченко О. Освітня модель "Довкілля" як освіта стійкого розвитку у світлі педагогіки Макаренка А. С.. - C. 148 .
  32. Іноземцев В., Мороз С. Виховна педагогіка Макаренка А. С.. - C. 153.
  33. Ісаєва О. Інноваційний підхід щодо культурно-ocвітнього середовища вищих навчальних медичних закладів освіти. - C. 157.
  34. Капінус А. Навчальне співробітництво як засіб ефективного навчання молодших школярів. - C. 162.
  35. Колос Ю., Пашко Л. Ідеї А. С. Макаренка в контексті компетентнісно орієнтованої освіти. - C. 168.
  36. Кочерга О. Виховання моральної культури майбутнього вчителя засобами української етнопедагогіки. - C. 172.
  37. Кращенко Ю. Саморегуляційно-рефлексивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 179.
  38. Куліш С. Педагогічно-просвітницька діяльність університетів підросійської України як чинник формування культурно-політичних ідей українства в ХІХ– початку ХХ ст.(на матеріалах Харківського університету). - C. 185.
  39. Кучина К. Педагогічні ідеї А. Макаренка в контексті сучасних вітчизняних освітніх концепцій. - C. 194.
  40. Литвинюк Л. Начерки філософсько-педагогічного аналізу автобіографічності "Педагогічної поеми" Макаренка А. С.. - C. 198.
  41. Лоза Т. Особливості соціально-педагогічної роботи з категорією дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 203.
  42. Мозговий В. Режисура педагогічної дії у контексті професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 209.
  43. Нікітіна О. Епістемодидактичне дослідження сходинок формування знання і навчання, сформульованих низкою мислителів і педагогів. - C. 214.
  44. Понзель У. Педагогічне прогнозування у професійній діяльності вчителя. - C. 221.
  45. Потієнко М. Діагностика формування креативності студентів-філологів у системі вищої освіти. - C. 225.
  46. Сайковська В. Впровадження педагогічних ідей С. М. Реформатського у сучасну хімічну освіту. - C. 229.
  47. Семчук С. Проблема становлення комп’ютерних технологій в освіті: теоретичний і методичний аспект. - C. 235.
  48. Степаненко Н., Олійник С. Поетичні твори Т. Г. Шевченка як засіб формування правописної пильності у першокласників. - C. 241.
  49. Стинська В. Деякі аспекти соціально-педагогічної підтримки дитинства й материнства у творчій спадщині Антона Макаренка. - C. 249.
  50. Ступак Д. Педагогічні умови формування професійної компетентності викладача ВНЗ непедагогічного профілю в галузі безпеки життєдіяльності. - C. 254.
  51. Уйсімбаєва М. Проектна діяльність: теоретичні аспекти. - C. 258.
  52. Фастівець А. Підготовка майбутнього фахівця фізичної реабілітації до педагогічної та донозологічної діагностики. - C. 263.
  53. Фунтікова Н. Феномен інтелігентності людини в сучасних дослідженнях. - C. 268.
  54. Ходаківська В. Використання в сучасному світі ідей А. Макаренка щодо педагогічної майстерності вихователя. - C. 272.
  55. Ходаківська М. Інтегральний розвиток у педагогічній системі Макаренка А. С.. - C. 276.
  56. Черновол О. Проблеми і перспективи підготовки керівників вищих навчальних закладів. - C. 281.
  57. Щербань П. Застосування ігрових технологій в освіті: історія і перспективи. - C. 286.
  58. Наші автори. - C. 292-294.
  59. Вихідні дані.
2014
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського