Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2013/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аксёнов С. Производственно-хозяйственное воспитание российских школьников в контексте фогс и наследия А. С. Макаренко. - C. 3-7.
  4. Алхасов Я. Содержание и структура куррикулума как новой модели обучения в Азербайджанской республике. - C. 8-14.
  5. Асламова М. Виховання особистісних якостей майбутнього лікаря як педагогічна проблема. - C. 15-18.
  6. Бабенко М. Актуалізація педагогічних методів А. С. Макаренка у навчально-виховному процесі вищої технічної школи. - C. 19-22.
  7. Боловацька Ю. Культурно-дозвіллєва діяльність як складник цілісного виховного середовища ВНЗ. - C. 23-27.
  8. Бондарук Я. Вплив професійних стандартів для вчителів на навчальні досягнення учнів у США. - C. 27-31.
  9. Волошина Л. О проблемах подготовки будущих педагогов к инновационной деятельности в системе дошкольного образования. - C. 31-36.
  10. Гальченко Д. Про модель реалізації професійної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 36-40.
  11. Геник Л. "Варіант Білавича”: ідеї А. Макаренка в ринкових умовах. - C. 41-45.
  12. Гнізділова К. Корпоративна культура і соціально-психологічний клімат педагогічного колективу. - C. 45-50.
  13. Гриньов С. Педагогічні основи виховання у працівників підприємств відповідального ставлення до безпеки життєдіяльності. - C. 51-56.
  14. Довга Т. Феномен взаємного виховання: сучасна проекція досвіду А. С. Макаренка. - C. 56-60.
  15. Дьяконов Г. Организация времени в педагогической системе А. С. Макаренко. - C. 60-66.
  16. Дяченко-Богун М. Виховання як технологія в науково-педагогічній теорії і практиці А. С. Макаренка. - C. 66-70.
  17. Жданова-Неділько О. Майстерність педагогічного діалогу як основи дидактичної комунікації при підготовці майбутнього вчителя. - C. 70-75.
  18. Живага О., Долина Л. Ідеї А. С. Макаренка в контексті сучасного підходу до створення виховної системи освітнього закладу. - C. 75-81.
  19. Зелюк В. Педагогіка А. Макаренка в контексті збагачення культури вчителя. - C. 81-85.
  20. Зінченко А. Аксіологічна складова комунікативної толерантності майбутнього педагога у контексті вимог А. С. Макаренка до виховання. - C. 86-91.
  21. Зритнева Е., Зритнев В. Психологические предпосылки возникновения гражданского общества. - C. 91-96.
  22. Іваниця А. Особливості сімейного виховання студентської молоді. - C. 96-101.
  23. Ісаєнко Т. Виховання моральної культури особистості засобами мови. - C. 101-106.
  24. Касярум Н. Освітній простір: становлення поняття. - C. 107-113.
  25. Клепко С. Мажор філософії освіти. - C. 113-118.
  26. Клімова Н. Ідеї А. С. Макаренка в світлі сучасних підходів до виховання особистості. - C. 118-123.
  27. Колос Ю. Зміст професійної компетентності вихователя у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 123-129.
  28. Кононец Н. Інформаційно-освітнє середовище як дидактична основа для ресурсно-орієнтованого навчання студентів в аграрному коледжі. - C. 129-135.
  29. Коныгина А. Функциональная обусловленность правовой компетентности социального работника. - C. 135-141.
  30. Кочерга Г. Макаренківська педагогіка в культурно-освітньому вимірі. - C. 141-145.
  31. Краева Л., Краева И. Повышение квалификации специалистов образовательной отрасли. - C. 145-148.
  32. Кращенко Ю. Емоційно-ціннісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 149-153.
  33. Кривошапка І. Навчальні та виховні чинники формування толерантності майбутнього викладача під час навчання в магістратурі. - C. 153-157.
  34. Кудря М. Концепція модельного освітнього кодексу для держав – учасників СНД. - C. 157-163.
  35. Кузьмич В. Гуманістичне виховання особистості у педагогічній спадщині А. Макаренка та В. Сухомлинського. - C. 163-168.
  36. Куліш С. Сучасні дослідники про значущі напрями діяльності Імператорського Харківського університету в дореволюційний час. - C. 168-173.
  37. Куторжевська О. Інноваційна діяльність як соціально-педагогічна проблема. - C. 174-177.
  38. Лаппо І. Застосування принципів гуманістичного та ціннісно-орієнтованого підходу педагогічної системи особистості. - C. 178-184.
  39. Лебедик Л. Використання педагогічної спадщини А. С. Макаренка у проектуванні змісту підготовки магістрів педагогіки вищої школи. - C. 184-189.
  40. Лелюх І. Проблеми естетичного виховання в педагогічній спадщині Н. Волошиної та А. Макаренка. - C. 189-195.
  41. Лыткина Е. Региональные особенности формирования толерантности у подростков в условиях поликультурного воспитания на примере Республики Коми . - C. 195-203.
  42. Малаканова Л., Сорокіна Г. Визначення ролі та компетенцій учителя в особистісно орієнтованій освіті. - C. 203-207.
  43. Melnychuk S. Aesthetic education in pedagogical heritage of A. S. Makarenko. - C. 207-211.
  44. Миколайчук М., Шевченко Ю. Проблема виховання і розвитку особистості на основі соціально-педагогічних ідей А. С. Макаренка. - C. 211-215.
  45. Моісеєнко Л. Ідеї А. С. Макаренка в світлі сучасної педагогіки. - C. 216-222.
  46. Моргун В. Парадокси педагогічного гуманізму, або як любити дітей за Антоном Макаренком та Янушем Корчаком. - C. 223-227.
  47. Новік С. Проблема відповідальності особистості перед собою і колективом у педагогічному спадку А. С. Макаренка. - C. 227-231.
  48. Овчіннікова Т., Кравченко І. Виховний потенціал учнівського самоврядування у школі інтернатного типу: сучасність та історико-педагогічний досвід. - C. 231-236.
  49. Орлова Л. Формування цілісного уявлення про динамічні процеси в природі при підготовці вчителя біології. - C. 236-240.
  50. Остапенко А. Сутність і зміст управління проектами та особливості технології організації проектної діяльності майбутніх фахівців з міжнародної економіки. - C. 241-246.
  51. Охромий Г., Кирий З. Семья как платформа формирования уровня тревожности у детей дошкольного возраста. - C. 247-251.
  52. Попович О. Загальнопедагогічні завдання діяльності сучасних дитячо-юнацьких спортивних шкіл. - C. 252-255.
  53. Рацул А. Проблема сімейного виховання в педагогічній концепції А. С. Макаренка. - C. 255-261.
  54. Рейдало В. Професійна компетентність майбутнього викладача вищого навчального закладу як основа педагогічної майстерності: погляди А. С. Макаренка та сучасної освіти. - C. 261-266.
  55. Романович С. Современное прочтение А. С. Макаренко по вопросу воспитания беспризорников. - C. 267-273.
  56. Самодрин А., Бобер І. В. І. Вернадський, А. С. Макаренко, В. О. Сухомлинський: шлях до розумної школи. - C. 273-281 .
  57. Санникова Н. Программно-целевое управление процессом воспитания в теории и практике А. С. Макаренко. - C. 281-286.
  58. Старцева О. Мир детства есть зеркальное отражение взрослого состояния нашего общества. - C. 286-290.
  59. Стежко Ю., Стежко Г. До питання вибору стандарту освіти. - C. 290-294.
  60. Степура Ю. Адаптація дитини до умов шкільного середовища засобами естетотерапії. - C. 294-300.
  61. Стрельніков В. Розвиток започаткованої А. С. Макаренком теорії проектування дидактичних систем. - C. 300-305.
  62. Стріхар О. Основні принципи навчання дітей музичному мистецтву. - C. 305-311.
  63. Тарасевич Н., Єгорова А., Кузьменко Н. А. С. Макаренко в контексті професійної компетентності майбутнього вчителя. - C. 311-315.
  64. Ткаченко В. Змістово-сруктурові аспекти поняття "здоров`язбережувальні технології". - C. 315-319.
  65. Ткаченко К. Особливості професійно-комунікативних якостей учителя початкових класів. - C. 319-322.
  66. Томашевська-Прядун С. Батьківський авторитет у вихованні дітей: педагогічні концепції А. С. Макаренка у соціокультурному просторі Японії. - C. 323-328.
  67. Уваровская О. Проектирование оценочных средств формирования и измерения компетенций педагогической деятельности в классическом университете. - C. 329-334.
  68. Uisimbaieva N. A. Makarenko’s ideas in the light of modern approaches to personality oriented education of an individual. - C. 334-337.
  69. Федій О. Якісні показники демографічної характеристики населення у методиці навчання географії. - C. 338-342.
  70. Фролов А. Методология педагогики А. С. Макаренко (основные черты). - C. 342-348.
  71. Шебитченко А., Блоха Я. Гуманистические тенденции творчества В. Г. Короленко и А. С. Макаренко. - C. 348-353.
  72. Шевченко Ю. Підготовка майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дітей та молоді. - C. 353-358.
  73. Шемигон Р. Применение воспитательной системы А. С. Макаренко при работе с девиантными детьми. - C. 358-361.
  74. Школяр С. Деякі концептуальні підходи та проблеми підготовки майбутніх менеджерів до маркетингової діяльності. - C. 362-365.
  75. Юркова Т. Гуманістичні основи навчально-виховного процесу в творчій спадщині А. С. Макаренка. - C. 365-370.
  76. Якименко Н. Педагогічні погляди А. С. Макаренка в контексті формування ключових компетентностей при вивченні української мови як іноземної. - C. 371-375.
  77. Якубовська М. Поєднання професійної підготовки студентів технічних університетів і їхня загальна культурологічна підготовка як педагогічна проблема. - C. 375-380.
2013
Вип. 12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського