Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2011/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мирошніченко В. І. Підготовка вчителя до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі профільного навчання. - C. 3-5.
  4. Лещенко М. П. Діяльність викладача вищого навчального закладу в управлінському дискурсі. - C. 6-12.
  5. Гриньова М.В. Основи професійної майстерності журналіста Нестулі Л. А.. - C. 12-18 .
  6. Калініченко Н. А. Сучасний урок біології. - C. 19-24.
  7. Голованова Н. Ф. Виховання і сучасні соціальні технології. - C. 24-30.
  8. Шмалєй С. В. Еколого-валеологічна професійна підготовка майбутніх педагогів. - C. 30-35.
  9. Гриценко Л. І. Професійна компетентність педагога: традиції і новації. - C. 35-42.
  10. Полежаєв Д. В. Наука й освіта: проблеми гуманітаризації (ментальний аспект дослідження). - C. 42-48.
  11. Алфімов Д. В. Розвиток лідерських якостей школярів у системі особистісно орієнтованого виховання. - C. 49-55.
  12. Базова В. І. Проблема професійної підготовки викладачів іноземної мови в університетах Німеччини. - C. 55-59.
  13. Бардінова В. Д., Бардінов О. В. Допрофесійна, професійна та післядипломна підготовка гувернера-вихователя. - C. 59-61.
  14. Білик В. Г. Особливості формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 62-65.
  15. Благова Т. О. Хореографічна підготовка вчителя у системі вищих педагогічних навчальних закладів в Україні 20-х рр. XX ст.. - C. 65-71.
  16. Вєнєвцева Є. В. Толерантність, конформізм та колективізм як складові структури особистості. - C. 71-74.
  17. Ворона Л. І. Формування особистоcті великого вченого та педагога Боголюбова M. M.. - C. 75-78.
  18. Воскобойніков С. О. Теоретичні та методичні основи застосування криптографічних методів захисту інформації у професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 79-84.
  19. Воскобойнікова Г. Л. Моніторінг якості педагогічного процесу формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 84-88.
  20. Вторнікова Ю. С. Комунікативна компетентність у структурі ключових компетентностей громадян Європи. - C. 88-94.
  21. Грицька Т. С. Компетентнісний підхід як основа формування інформаційної компетентності вчителя. - C. 94-98.
  22. Дворникова К. В. Полікультурна освіта (виховання) і її важливість для суспільства. - C. 99-102.
  23. Дрозд Т. М. Актуальні питання розвитку мовленнєвого позитиву як засобу особистісного зростання вчителя. - C. 103-108.
  24. Єрмаков В. М. Педагогічна майстерність у творчій спадщині Сухомлинського В. О.. - C. 108-110 .
  25. Завада В. П. Ціль як основа самореалізації старшокласників. - C. 111-114.
  26. Захарова O. В. Мopaльнa пpaктикa як ідейна засада сучасної cвітової педагогіки. - C. 115-118.
  27. Зінченко А. В. Індивідуально-типологічні вияви комунікативної толерантності особистості майбутнього вчителя. - C. 118-123.
  28. Іванова Ю. Ю. Дослідження ціннісних орієнтацій майбутніх соціальних педагогів. - C. 124-129.
  29. Кава А. А. Особистісний підхід як основа педагогічної майстерності у вітчизняній педагогічній думці. - C. 130-133.
  30. Капустян І. І. Функціональні та структурні особливості системи неперервної освіти Швеції. - C. 133-138.
  31. Кирильчук О. Б. Риторична майстерність учителя гуманітарних дисциплін. - C. 139-142.
  32. Коваль П. П. Психолого-педагогічні чинники педагогічної дії в системі учитель-учень, викладач-студент. - C. 143-148.
  33. Краєва Л. І., Краєва І. Ю. Залучення студентів до цінностей народної педагогіки. - C. 149-152.
  34. Литвинюк Л. В., Олійниченко В. О. "Шлях до професіоналізму": проект професійного зростання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 152-158.
  35. Любчак Л. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього педагога у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності”. - C. 159-165.
  36. Малаканова Л. В., Сорокіна Г. Ю. Управління навчанням у співробітництві викладача та студентів. - C. 165-171.
  37. Мамон О. В. Самооцінка в професійному розвитку вчителя: аналіз поняття, структури і процесу формування. - C. 172-176.
  38. Нєженцева А. Є. Проблема управління якістю освіти в університетах Великої Британії. - C. 177-180.
  39. Новік С. М. Теоретико-методичні засади управління психологічною підготовкою футболістів вищих спортивних розрядів. - C. 180-185.
  40. Обривкіна О. М. Модель підвищення педагогічної майстерності викладачів економічного профілю. - C. 186-193.
  41. Орєхова Л. І. Історичні аспекти мовної освіти в сучасній Україні. - C. 193-198.
  42. Отрощенко Л. С. Організація та здійснення професійної підготовки майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю в Німеччині. - C. 199-202.
  43. Павицька К. М. Виховні аспекти у діяльності педагогічного університету. - C. 203-208.
  44. Панасенко Е. А. Експеримент у системі методів наукового дослідження в історико-педагогічній думці радянської доби. - C. 209-215.
  45. Процай Л. П. Толстой Л. М. і Євтушевський В. А.: два погляди на методи навчання у народній школі. - C. 216-221.
  46. Рибалка О. Я. Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школі. - C. 222-226.
  47. Ріхтер О. Є. Проблема підвищення якості професійної підготовки студентів економічних спеціальностей. - C. 226-230.
  48. Савченко Н. С. Генеза закладів позашкільної освіти у Польщі. - C. 230-235.
  49. Савчук О. П. Особистісна самореалізація майбутніх учителів природничих дисциплін як шлях до професійного розвитку. - C. 235-238.
  50. Свєртнєв О. А. Застосування мультимедійних засобів навчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 239-242.
  51. Скрипай Т. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до активізації пізнавальної діяльності учнів засобами естетотерапії. - C. 243-248.
  52. Степанюк К. І. Діагностика рівня сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 248-252.
  53. Стойчик Т. І. Конкурентоспроможний кваліфікований робітник як результат ефективного процесу управління. - C. 253-256.
  54. Сулаєва Н. В. Основні підходи до менеджменту неформальної мистецької освіти в художньо-творчих колективах вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 256-263.
  55. Ткаченко А. В. Категоріальний статус поняття "професійний розвиток особистості". - C. 263-269.
  56. Ткаченко О. М. Підготовка майбутнього вчителя до організації еколого-естетичного виховання засобами етнопедагогіки в процесі вивчення основ педагогічної майстерності. - C. 269-273.
  57. Файнман І. Б. Професійна підготовка авіадиспетчерів до ведення радіообміну. - C. 274-280.
  58. Хлєбнікова Т. М. Управління процесом саморозвитку особистості вчителя. - C. 280-285.
  59. Хоменко П. В. Предметні біологічні компетентності в системі формування професійної майстерності майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 285-289.
  60. Черненко В. О. Педагогічні ідеї Лесі Українки та сучасне національне виховання. - C. 290-294.
  61. Чичук В. М. Нові підходи до підготовки вчителів початкових класів у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 294-299.
  62. Чурсін М. М. Система вищої освіти і наукової комунікації: взаємний вплив як джерело нових вимог. - C. 299-304.
  63. Шаповал Є. Ю. Виховний вплив на підлітків особливостей організації навчально-тренувального процесу в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл. - C. 304-308.
  64. Шиловська М. О. Виховання толерантності у структурі спеціального академічного курсу "Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов". - C. 309-313.
  65. Шкляєва Г. О. Діалогізація навчального процесу як складова модернізації вищої економічної освіти. - C. 313-317.
  66. Шутько Т. П. Управління формуванням комунікативних якостей молодших медичних спеціалістів. - C. 318-321.
  67. Щоголєва І. В. Місце і роль професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх менеджерів туризму. - C. 322-325.
  68. Павленко Н. О. Операційно-діяльнісний компонент підготовінтерактивних педагогічних технологій. - C. 326-332.
  69. Наші автори.
  70. Вихідні дані.
2011
Вип. 8(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського