Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2009/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Спадщина видатних полтавських педагогів у вихованні сучасної молоді
- Гриньова М. В., Бєляєва Н. В. Діяльність кафедри педагогічної майстерності в розвитку педагогічного краєзнавства Полтавщини. - C. 3-10.
- Гриценко Л. И. Методологические основы педагогической работы с детьми "группы риска" (на примере опыта А. С. Макаренко). - C. 10-16.
- Хоменко А. В. Професійна компетентність учителя в контексті духовно-моральної парадигми виховання Г. Ващенка. - C. 16-23.
- Пивовар Н. М. Достояние прошлого – в практику современности. - C. 23-27.
- Малаканова Л. В., Безсонова В. О. Актуальність ідеї В. І. Вернадського в духовному гармонійному розвитку особистості. - C. 27-30.
- Пархета Л. П. Історіографія вивчення спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 31-37.
- Яковенко К. Ю. Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 37-41.
- Шиловська М. О. Значення педагогічної спадщини Григорія Ващенка в контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх педагогів. - C. 41-47.
- Добридень А. В. Проблема самостійного пошуку інформації у педагогічній спадщині В. Сухомлинського та А. Макаренка. - C. 47-51.
- Дяченко-Богун М. М. Концептуальні погляди В. І. Вернадського як основа природоохоронного виховання. - C. 51-54.
- Терещенко О. В. Збірник текстів для диктантів і переказів (за творами А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського). - C. 55-60.
- Дзюба Р. Д., Дзюба Я. В. Виховання молоді на основі національно – культурних традицій українського народу. - C. 61-64.
- Корягіна Н. В. Втілення ідей В. І. Вернадського у використанні дослідницьких методів при викладанні курсу. - C. 64-68.
- Панасенко Т. В. Упровадження ідей В. І. Вернадського в навчально-виховний процес викладання курсу "Біосферологія". - C. 68-71.
- Яланська С. П., Оніпко В. В. Організація самостійної та індивідуальної роботи майбутніх учителів біології. Ідеї В. О. Сухомлинського. - C. 72-75.
- Бородина Н. К., Полежаев Д. В. Гуманитарное знание и духовность в контексте экзистенциальных технологий. - C. 75-78.
- Москаленко О. М. Педагогічне краєзнавство на Полтавщині: теоретичні основи поняття. - C. 79-83.
- Рябуха А. Ю., Кривошапка І. В. Використяння педагогічної спадщини М. В. Остроградського у підготовці майбутніх учителів фізики. - C. 83-86.
Духовні цінності спадщини видатних полтавських педагогів
- Пащенко В. О. Національна ідея в поглядах Софії Русової. Полтавський період її формування. - C. 87-90.
- Сявавко Є. І., Файник Т. М. Народознавча культура як складова педагогічної культури М. Остроградського та його послідовників. - C. 91-95.
- Крамущенко Л. В. Педагогічні погляди В. Г. Короленка. - C. 96-100.
- Цина А. Ю. Духовні складові особистісно орієнтованого виховання в українській християнській персонології Григорія Ващенка. - C. 100-105.
- Демиденко Т. П. Служив Батьківщині пером і багнетом (матеріали до наукової біографії Л. Бразова). - C. 106-109.
- Титаренко В. П. Науковець–етнограф кінця ХІХ – початку ХХ століття Олена Пчілка. - C. 110-113.
- Сулаєва Н. В. Творчість українського народу в спадщині Григорія Антоновича Нудьги. - C. 113-119.
- Дудник Н. В. Етнолінгвістичний зміст поеми І. П. Котляревського "Енеїда". - C. 119-123.
- Шевченко О. М. Вплив мистецтва на культурний розвиток особистості: погляди діячів української культури. - C. 124-127.
- Гук О. В. Питання освіти молоді у педагогічній спадщині Григорія Ващенка. - C. 127-131.
- Юркова Т. Ф. Проблема ціннісного ставлення до природи в науково-педагогічному доробку. - C. 132-136.
- Черненко В. О. Педагогічні ідеї про національну школу і виховання у творчій спадщині Лесі Українки. - C. 136-140.
- Закалюжний В. М. Феномен геологічної школи академіка В. І. Вернадського. - C. 140-143.
- Шебитченко А. П., Блоха Я. Е. Этическая глубина фантазии духа Н. В. Гоголя. - C. 143-145.
Педагогічна майстерність як творча активність викладача
- Танько Т. П. Розвиток творчого потенціалу педагога в умовах модернізації системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 146-149.
- Тарасевич Н. М. Тріумф педагогічної поеми. - C. 150-152.
- Макарчук В. В. А. С. Макаренко і феномен соціального сирітства. - C. 153-157.
- Краева Л. И., Краева И. Ю. Внедрение идей педагогического мастерства в этнопедагогическую подготовку студентов. - C. 157-161.
- Федій О. А. Естетотерапевтичний концепт педагогічної системи В. О. Сухомлинського у змісті професійної підготовки сучасного педагога. - C. 161-168.
- Волик Л. В. Специфіка підготовки майбутніх фахівців соціально - педагогічної сфери до анімаційної діяльності у Німеччині та Швейцарії. - C. 168-175.
- Московець Л. П. Сучасний стан феномену соціального сирітства. - C. 175-179.
- Микитюк І. А. Актуальність ідей А. С. Макаренка щодо педагогічної культури вчителя в сучасній культурно-освітній ситуації. - C. 180-183.
- Момот Ю. В. Сучасні підходи до впровадження проектної технології у навчально-виховний процес закладів середньої освіти. - C. 184-190.
- Попова Н. Ю. Духовно-моральні основи статевого виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 190-194.
- Єрмаков В. М. Педагогічна техніка як найважливіша складова професійної майстерності в творчій спадщині А. С. Макаренка. - C. 194-197.
- Тараненко І. В. Оздоровчий та виховний потенціал нетрадиційних видів гімнастики. - C. 197-201.
- Кононец Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників. - C. 202-210.
- Колос Ю. З. Особистісно орієнтований підхід до формування інформаційно-технологічних компетентностей майбутніх перекладачів. - C. 210-214.
- Грицька Т. С. Вплив професійної компетентності педагога на формування ключових компетентностей учнів у контексті ідей А. С. Макаренка. - C. 215-219.
Технологія професійного управління навчальним закладом
- Ткаченко А. В. Деякі аспекти формування управлінського професіоналізму А. С. Макаренка в "горьківський" період його педагогічної творчості. - C. 220-227.
- Гладкова В. М., Лапшина М. І. Директор школи як лідер змін. - C. 227-232.
- Біда О. А., Савченко О. П. Організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 233-235.
- Єфімова В. М. Феномен аномії у професійній підготовці вчителя природничих дисциплін до збереження здоров’я учнів. - C. 236-241.
- Мурована Н. М. Цільовий підхід як основа концепції педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів в інститутах післядипломної педагогічної освіти. - C. 242-246.
- Васильченко О. В. Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громади. - C. 246-250.
- Албул І. В. Значення досвіду адміністративної діяльності В. Сухомлинського у становленні теорії управління. - C. 250-254.
- Кращенко Ю. П. Особливості організації системи студентського самоврядування. - C. 255-262.
- Гладкова В. М., Федотова Ю. В. Функції управлінської діяльності менеджера освітньої установи. - C. 263-266.
- Ногінська А. О. Роль сучасного керівника у формуванні корпоративної культури. - C. 267-271.
- Гончаренко З. І. Спадщина В. Сухомлинського у становленні сучасної школи. - C. 272-276.
- Гончарова Н. В. Діяльність сучасних молодіжних об’єднань з позиції управлінсько–виховної практики А. С. Макаренка. - C. 276-280.
- Сас Н. М. Альтернативні джерела фінансування освіти. - C. 280-284.
Книжкова полиця: рецензії, відзиви
- Гриньова М. В. Спадщина А. С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 р.р.. - C. 285-290.
- Ткаченко А. В. Посібник з макаренківської педагогіки. - C. 290-292.
- Наші автори. - C. 293-296.
| 2009 | | Вип. 6
|
|
|
|