Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73447/2016/113<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічний простір : зб. наук. пр..- Дніпро Ekonomìčnij prostìr- Титул.
- Зміст.
- Хомутенко Л. І., Васильчук А. Ю. Особливості розвитку міжнародного руху капіталу на сучасному етапі. - C. 5-14.
- Ватченко О. Б., Андрейченко О. А. Стратегічне планування розвитку регіонів України. - C. 15-26.
- Роїк О. Р. Кадрове забезпечення туризму в контексті формування інноваційної економіки України. - C. 27-37.
- Тарасюк Н. М., Безсмертна O. В., Адлер O. O. Cучасний підхід дo oрганізації екoнoмічних віднoсин на рівні регіoнальнoгo мoлoкoпрoдуктoвoгo підкoмплексу аграрнoї галузі. - C. 38-49.
- Чириченко Ю. В., Фісуненко Н. О. Tеоретичні аспекти дослідження регіональних інвестиційних ресурсів. - C. 50-58.
- Левкович О. В. Удосконалення методичного підходу до оцінки впливу анонсів монетарної політики на премію за ризик (на прикладі ринку акцій України) . - C. 59-66.
- Балан В. Г., Тимченко І. П. Tеоретико-методичні аспекти формування та реалізації корпоративної стратегії вертикально інтегрованого холдингу з використанням теорії нечіткої логіки. - C. 67-79.
- Бояринова К. О. Неоструктура факторів виробництва в інноваційно орієнтованому розвитку підприємств. - C. 80-91.
- Вакульчик О. М., Книшек О. О. Інтегрально-рейтингова оцінка та аналіз якісних характеристик підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. - C. 92-103.
- Гринько Т. В., Гвініашвілі Т. З. Mетодика визначення впливу факторів на потреби в організаційних змінах підприємств зв’язку. - C. 104-114.
- Дробишева О. О., Шишкова А. О. Дослідження фінансово-господарської діяльності підприємства і розробка заходів з підвищення її ефективності. - C. 115-123.
- Дубініна В. В. Pаціонаізація управління бізнес-процесами підприємств: підходи та методи. - C. 124-135.
- Заіка Ю. А. Kонцептуальна модель управління eкономічною поведінкою промислового підприємства. - C. 136-146.
- Іванова А. С., Бухтіарова А. Г. Tеоретичне підґрунтя застосування антикризової стратегії на підприємстві . - C. 147-157.
- Крилов Д. В. Основні принципи формування організаційно-економічного механізму реалізації інвестиційного проекту на промисловому підприємстві. - C. 158-167.
- Кузьменко О. В., Рижкова Г. А. Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві. - C. 168-176.
- Максимчук О. С., Станінов С. Б. Вплив фінансово-інвестиційного потенціалу на забезпечення стратегічної гнучкості підприємства. - C. 177-185.
- Хуссейн Х. Х. Обоснование выбора механизма антикризисного управления на основании комбинаторного диагностирования . - C. 186-193.
- Шандова Н. В. Джерела забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств . - C. 194-205.
- Микитюк П. П., Цетнар Л. О. Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів. - C. 206-219.
- Мащенко С. О., Вовк М. С., Алієв Р. А. Теорія та методологія "зеленого будівництва" . - C. 220-230.
| 2016 | | № 113
|
|
|
|