Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73385/2015/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретична і дидактична філологія
: зб. наук. пр..- Переяслав. Серія: Педагогіка. Філологія
Teoretična ì didaktična fìlologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Богданова М. Класифікація ціннісних орієнтацій студентів-філологів у процесі професійної підготовки. - C. 3-11.
  5. Бронетко І. Принципи та засоби формування англомовної лінгвосоціокультурної компетенції. - C. 12-19.
  6. Воробець С. Методика навчання майбутніх філологів професійно орієнтованого близькоспорідненого перекладу. - C. 19-28.
  7. Герасимчук Т. Перспективи навчання іноземної мови з метою формування професійної компетентності студентів за допомогою інтернет-технологій. - C. 29-39.
  8. Гриджук О. Використання наукових текстів для формування мовно-комунікативної компетентності студентів у курсі "Фахова термінологія". - C. 39-55.
  9. Іванишин Г. Застосування "українсько-англійсько-арабського тлумачного словника медичних термінів" із метою навчання студентів-іноземців українського діалогічного мовлення. - C. 55-65.
  10. Копусь О. Застосування комунікативного методу навчання в професійній підготовці майбутніх словесників. - C. 65-76.
  11. Литвиненко І. Психолого-педагогічні передумови формування навичок іншомовного читання. - C. 77-86.
  12. Попова Т. Розвиток полікультурної компетентності школярів через компаративний аналіз художніх творів на уроках гуманітарного циклу. - C. 86-94.
  13. Свириденко О., Хома К. Медіаосвіта майбутніх учителів-філологів. - C. 95-103.
  14. Філологія

      Літературознавство

  15. Колкутіна В., Іскова М. Трансформація опозиційних структур у ранній творчості Т. Г. Шевченка. - C. 104-113.
  16. Мазоха Г. Формування української епістолографічної думки: літературно-критичний контекст. - C. 113-126.
  17. Панова Н. Самогубство в прозі В. Леонтовича (оповідання "Самогубець" та історична фантазія "Абдул-Газіс"). - C. 126-137.
  18. Римар Н. Художня проза Ніни Бічуї 60-х років ХХ століття у літературознавчому дискурсі. - C. 137-148.
  19. Ткаченко Т. Флористична символіка у малій прозі Дарії Віконської та Уляни Кравченко. - C. 148-158.
  20. Черниш Н. Світ дитини та дорослих у філософській казці Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". - C. 159-167.
  21. Шевченко Р. Борьба с космополитизмом в Союзе писателей Молдовы. - C. 168-181.
    • Мовознавство

  22. Довбня Л. Метафоризація як шлях розвитку оцінності в лексемах основного словникового фонду (на матеріалі української мови). - C. 182-190.
  23. Заболотна Т. Лінгвістичні основи створення іміджу принца Вільяма у медіатекстах. - C. 191-200.
  24. Калужинська Ю. Мова документів: терміни та їх місце в діловому мовленні. - C. 200-208.
  25. Кардаш Л. Проблема заперечення: універсальність та визначення категорійного статусу. - C. 209-218.
  26. Лященко О. Метафоризовані терміни в геологічному дискурсі. - C. 218-226.
  27. Мізін К. Психоемоційний параметр концепту заздрість у британській, німецькій та українській лінгвокультурах: фразеологічна об’єктивація. - C. 226-239.
  28. Панченко Т. Історія виникнення та розвитку документів у період Київської Русі. - C. 239-251.
  29. Потапенко О. Історія становлення лінгвокультурології як нової лінгвістичної науки. - C. 251-266.
  30. Скляренко О., Марченко Н. Особливості архітектоніки ідиостилю Інгеборг Бахманн (на матеріалі ранніх оповідань). - C. 266-275.
  31. Товкайло Т. Тенденції наголошування морфем, кінцевих у іменниках чоловічого роду сучасної української літературної мови. - C. 276-284.
  32. Тригук М. Ретроспективные и проспективные глагольные формы в репрезентации образа автора (на примере рассказа Т. Толстой "Женский день"). - C. 285-295.
  33. Христич Н. Лексико-семантична презентація образу герцогині Кетрін Міддлтон. - C. 295-305.
  34. Чубань Т., Кожуховська Л. Семантика тематичної групи дієслів – визначальний фактор у процесах граматичної перфективації. - C. 305-316.
  35. Відомості про авторів. - C. 317-322.
2015
Вип. 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського