Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2018/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гоцуляк В. Петро Могила і культурно-освітній процес в Україні XVII ст.. - C. 7-11.
  4. Пліско Є. Впровадження педагогіки прагматизму у вітчизняну систему соціального виховання неповнолітніх правопорушників на початку 20-х рр. ХХ ст.. - C. 12-16.
  5. Миськова Н. Педагогічний тренінг як форма підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до реалізації ідей сталого розвитку. - C. 17-22.
  6. Пукас І., Франчук Т. Інтеграційні процеси як базовий механізм формування відкритого освітнього простору навчального закладу. - C. 23-28.
  7. Твердохліб Т. Питання розвитку педагогічної освіти на сторінках вітчизняної духовної періодики (середина 80-х – перша половина 90-х рр. ХІХ ст.). - C. 29-35.
  8. Вихрущ В., Вихрущ А. Аналіз ефективності змістового компоненту підготовки викладача в умовах магістратури технічного закладу вищої освіти. - C. 36-49.
  9. Карпушина М. Теоретичні основи технології проблемного навчання студентів у закладах вищої освіти. - C. 50-56.
  10. Яворська С. Єдність загальнодидактичних принципів у процесі формування мовно-мовленнєвих компетентностей в учнів початкової та основної школи. - C. 57-62.
  11. Стражнікова І. Проблеми ґендерної політики в Україні та країнах Західної Європи: порівняльно-історіографічний аналіз. - C. 63-68.
  12. Григор'єва А. Модель розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів у процесі художньо-трудової підготовки. - C. 69-75.
  13. Соляр Л. Конкретно-наукова методологія проблеми формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 76-81.
  14. Mozоlev О. Pedagogical Projecting of the Model of a Future Specialist. - C. 82-87.
2018
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського