Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2014/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александрова Н. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів економіки до управління навчанням у непедагогічному університеті. - C. 9-14.
  4. Андрійчук Н. Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗ. - C. 14-18.
  5. Арешонков В. Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття. - C. 18-23.
  6. Берека В. Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх менеджерів освіти. - C. 23-28.
  7. Білецька Г. Технологія природничо-наукової підготовки майбутніх екологів на основі застосування інформаційного освітнього середовища Moodle. - C. 29-34.
  8. Білюнас А. Критерії, показники та рівні сформованості математичної культури учнів старшої школи. - C. 34-40.
  9. Дарманська І. Формування управлінської компетентності майбутнього керівника навчального закладу як невід’ємної складової його професіоналізму (на прикладі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії). - C. 40-44.
  10. Дзюбата З. Формування професійних комунікативних умінь усного мовлення майбутніх аграрників у процесі інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ. - C. 45-51.
  11. Долинський Є. Методологічні засади системи формування інформатичної готовності майбутніх перекладачів в університетах. - C. 51-54.
  12. Дуброва С. Відбір, структурування та оновлення змісту фахових навчальних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 55-58.
  13. Дубровіна І. Фактори активізації самоосвіти вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 59-66.
  14. Єршова Л. Становлення ідеї виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІ – ХІІІ ст. - C. 66-70.
  15. Зданевич Л. Прогностичні напрями підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дезадаптованими дітьми (за результатами формувального експерименту). - C. 70-75.
  16. Ковальчук Г. Виховання у молодших підлітків основ здорового способу життя в системі позаурочної діяльності. - C. 75-80.
  17. Кононец Н. Упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах. - C. 81-86.
  18. Крищук Б. Курс "Порівняльна педагогіка" у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 87-92.
  19. Кухарук О. Моніторинг як педагогічна дефініція. - C. 92-97.
  20. Кушнир О. Низкий уровень развития профессионально важных качеств будущих пилотов как скрытый фактор риска безопасности полётов. - C. 98-102.
  21. Левківська К. Аналіз ціннісної сфери інноваційного навчального закладу. - C. 102-107.
  22. Максимчук Л. Забезпечення інтегративного підходу у гуманітарній підготовці майбутніх лікарів в умовах інтерактивного навчання. - C. 107-112.
  23. Мацько В. Науково-педагогічна діяльність Володимира Отроковського: історико-літературний аспект. - C. 112-118.
  24. Машкіна Л. Педагогічна система Жана-Овіда Декролі. - C. 119-124.
  25. Муляр О., Василенко Н. Використання дискусійних методів на уроках історії як спосіб виховання толерантності учнів. - C. 124-128.
  26. Невмержицька О. Соціалізм і аксіологічне становлення особистості. - C. 129-134.
  27. Овсієнко Д. Розвиток системи клубної освіти в Україні у 1960-1980-х роках. - C. 134-139.
  28. Панішева О. Професійно значущі знання у контексті підготовки майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. - C. 140-145.
  29. Петрощук Н. Проблема підвищення кваліфікації вчителів у роботі освітянських з’їздів в Україні (кінець ХІХ ст.). - C. 146-150.
  30. Пірошенко С. Синергетико-акмеологічна модель сучасного уроку в системі літературної освіти. - C. 151-155.
  31. Пісоцька Л. Маркетинг як напрям управлінської діяльності в дошкільній освіті. - C. 155-159.
  32. Полторак Л. Значення методів арт-терапії у професійній діяльності майбутніх соціальних працівників. - C. 159-164.
  33. Проценко І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі творчої діалогової взаємодії суб’єктів навчального процесу. - C. 164-168.
  34. Сітовська Л. Теоретичні засади підготовки майбутніх юристів до професійної діяльності у пенітенціарній системі України. - C. 169-173.
  35. Слюзко В., Плахтій С. Моральна свідомість як філософське поняття. - C. 173-178.
  36. Стократний С. Розвиток шкільної фізичної освіти в Україні у 90-х роках ХХ – на початку ХХІ ст. - C. 178-183.
  37. Царук С. Трансформація засад школи співу О. Мишуги у творчу та педагогічну діяльність його учнів (С. Мирович). - C. 183-188.
  38. Чекан О. Використання комп’ютерних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ. - C. 189-192.
  39. Шквир О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в педагогічній спадщині К.Ушинського. - C. 192-196.
  40. Шоробура І. Становлення географічних знань. - C. 196-201.
  41. Ярова М., Вовк В. Формування виконавського стилю в контексті фортепіанної підготовки вчителя музики. - C. 201-205.
2014
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського