Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алещенко В. І. Формування культури службових відносин у майбутніх офіцерів. - C. 7-13.
  4. Барчій М. С., Фозекош А. В. Особливості формування комунікативної культури майбутніх психологів у процесі первинної професіоналізації. - C. 14-20.
  5. Березовська Л. І., Пукіш А. О. Психологічні особливості управлінського та підприємницького потенціалу менеджерів. - C. 21-26.
  6. Богдан Ж. Б., Солодовник Т. О. Моделювання професійних і виробничих умов спілкування у студентів технічного профілю. - C. 27-31.
  7. Василенко Я. О. Ставлення до образу фізичного Я у підлітків. - C. 32-36.
  8. Вінтоняк В. Ф. Психолого-педагогічні умови формування професійної самосвідомості магістрів військового управління. - C. 37-42.
  9. Вовк Н. П., Фомич М. В. Гендерні особливості професійного становлення фахівців цивільного захисту у системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 43-49.
  10. Горбенко Ю. Л., Горбенко А. Ю. Інформаційно-психологічні і ментальні чинники російсько - українського протистояння. - C. 50-56.
  11. Гриценко А. В. Ризики впливу телевізійних та комп’ютерних технологій на розвиток психіки людини в добу інформаційного протистояння. - C. 57-61.
  12. Грищенко М. В. Специфіка професійної самореалізації майбутніх офіцерів державної служби України за надзвичайними ситуаціями. - C. 62-66.
  13. Демідова Ю. Є. Методичні складові формування курсу ергономічних дисциплін в системі підготовки фахівців-психологів. - C. 67-70.
  14. Душка А. Л. Регуляція уваги дошкільників в нормі та при відхиленні у психоемоційному розвитку. - C. 71-76.
  15. Жидецька С. В. Профілактика професійної деформації як чинник стабільності психологічної готовності працівника міліції. - C. 77-81.
  16. Каменюк Ю. В., Алещенко В. І. Психологічні засади формування патріотизму військовослужбовців Збройних Сил України. - C. 82-87.
  17. Карачинський О. А. Досвід аналізу соціально-демографічних даних при первинному психологічному вивченні військовослужбовців, призваних за мобілізацією. - C. 88-92.
  18. Кобець О. В. Психологічний профіль особистості працівника прокуратури. - C. 93-98.
  19. Ковальська І. Е. Копінг-стратегії поведінки у процесі забезпечення особистої безпеки прикордонників. - C. 99-104.
  20. Коновалова О. В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної мотивації (на прикладі студентів торговельно-економічного коледжу КНТЕУ). - C. 105-111.
  21. Корецький С., Петьков В. А. Особистість злочинця як об’єкт психологічного дослідження. - C. 112-116.
  22. Кузьменко М. Д., Числіцька О. В. Іпсативний інструментарій психологічного вивчення. - C. 117-121.
  23. Кушніренко К. О. Професіограма спеціалістів банківської сфери системи "людина-людина". - C. 122-126.
  24. Левенець А. Є. Активні та пасивні форми стресоподолання працівників кримінально-виконавчої служби. - C. 127-132.
  25. Левицька Л. В. Психологічні особливості студентів з інтрапсихічною спрямованістю особистісного реагування на хворобу. - C. 133-136.
  26. Логвіновська Л. М. Методи психічної саморегуляції функціональних станів стрільця з бойового пістолета. - C. 137-141.
  27. Макаренко М. В., Лизогуб В. С. Реакція на рухомий об’єкт як тест на визначення зрівноваженості нервових процесів. - C. 142-147.
  28. Мацевко Т. М. Управлінська компетентність офіцерів військово-соціального управління. - C. 148- 153.
  29. Мостова І. В. Ефективність комплексної психокорекційної програми оптимізації адаптаційного входження студентів-економістів у навчальну діяльність. - C. 154-159.
  30. Овсяннікова Я. О., Краснокутський М. І. Помилкові дії спортсменів пожежно-прикладного спорту під час змагальної діяльності: причини та умови їх виникнення. - C. 160-165.
  31. Орос О. Б. Превентивні та корекційні можливості щодо проявів фізичного насильства серед дітей. - C. 166-171.
  32. Пенькова Н. Є. Прогнозування рівня цільової психологічної готовності військовослужбовців національної гвардії України до службово-бойової діяльності у процесі проведення антитерористичної операції з використанням методу експертної оцінки. - C. 172-177.
  33. Петьков В. А. Постановка психологічного діагнозу у контексті практичного дослідження. - C. 178-182.
  34. Погоріла І. О. Формування медико-екологічної компетенції студентів - під час вивчення ними в курсі медичної біології отруйних рослин. - C. 183-187.
  35. Руденко М. В. Психолого-педагогічні аспекти дидактичної успішності курсантів початкових курсів. - C. 188-194.
  36. Середюк Т. В. Особливості розвитку професійних здібностей майбутніх практичних психологів. - C. 195-199.
  37. Стасюк В. В., Олійник Л. В. Психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління: особливості організацiї. - C. 200-206.
  38. Стріха С. В. Професіографічний аналіз діяльності психологів пенітенціарних установ. - C. 207-211.
  39. Тангел А. А., Березовська Л. І. Психологічні особливості кар’єри особистості. - C. 212-217.
  40. Тептюк Ю. О. Індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники як внутрішні і зовнішні умови розвитку стресостійкості фахівців із соціальної роботи. - C. 218-223.
  41. Томаржевська І. В. Шляхи подолання професійної деформації особистості спеціаліста соціономічної сфери. - C. 224- 229.
  42. Томчук М. І., Самохвалов О. Б. Вплив вікових, соціальних чинників на розвиток професійних установок у майбутніх офіцерів силових структур. - C. 230-234.
  43. Франчук Ю. В. Чинники взаємовпливу професійної діяльності та сімейних відносин офіцерів-прикордонників. - C. 235- 239 .
  44. Харченко А. С. Феномен любові: філософсько - психологічний аналіз. - C. 240-245.
  45. Хміляр О. Ф. Символічна регуляція ціннісно-орієнтаційної сфери особистості. - C. 246-253.
  46. Чухраєва Г. В. Щодо психологічних особливостей службової діяльності жінок-слідчих МВС. - C. 254-258.
  47. Шелег Л. С. Досвід медико-психологічної реабілітації осіб, які страждають на психосоматичні розлади. - C. 259-264.
  48. Юр’єва Н. В. Семантичний та феноменологічний аналіз поняття "психологічні ресурси стресостійкості" фахівця ризиконебезпечних професій. - C. 265-269.
  49. Мазниченко В. М. Навчання іноземних мов у контексті політики плюрилінгвізму. - C. 270-274.
  50. Ванюшина О. Ф. Волонтерський рух в Україні: еволюція, сучасний стан та статус. - C. 275-281.
  51. До відома авторів. - C. 282.
  52. Вихідні дані.
2015
Вип. 1 (44)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського