Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабіч О. В. Поняття комунікативно-дискурсивна культура: історичний аспект. - C. 7-13.
  4. Барановська Л. В. Обґрунтування структурних компонентів моделі підготовки майбутніх офіцерів управління у контексті особистісно орієнтованого підходу. - C. 14-19.
  5. Бельський В. Ю. Антропологические основания системы нравственного воспитания К. Д. Ушинского. - C. 20-25.
  6. Блозва А. І. "Парадигма учіння студентів" - основа у підготовці фахівців інженерів. - C. 26-29.
  7. Бучок З. О., Маценко Л. М. Організація проблемного навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 30-35.
  8. Войтюк О. А. Використання фасилітації під час проведення занять з дисципліни "Іноземна мова" з курсантами першого курсу немовних факультетів. - C. 36-41.
  9. Гіренко С. П. Змістовний компонент формування конфліктологічної культури майбутніх слідчих ОВС у фаховій підготовці. - C. 42-47.
  10. Гусак О. Г. Педагогічна технологія створення ситуації успіху в професійній підготовці. - C. 48-53.
  11. Капінус О. С. Критерії та показники соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних Сил України. - C. 54-58.
  12. Касаткін Д .Ю., Касаткіна Т. П. Поширення електронної екологічної інформації. - C. 59-64.
  13. Ковальчук Т. І., Опанасенко О. В. Роль навчальної практики у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до організації роботи у сфері дозвілля дітей та юнацтва. - C. 65-71.
  14. Лапа О. В. Кібербулінг як проблема віртуального спілкування дітей та молоді. - C. 72-77.
  15. Мартинюк І. А. Підготовка агента з організації туризму у вимірах компетентнісного підхіду. - C. 78-82.
  16. Матвійчина С. В. Теоретичні аспекти формування готовності молодших спеціалістів до саморозвитку . - C. 83-87.
  17. Мигович С. М. Сутність, структура та становлення технологічної компетентності у галузі технології виробництва та переробки продукції тваринництва. - C. 88-93.
  18. Мохно В. П. Проблеми застосування інноваційних технологій у сучасному дошкільному навчальному закладі. - C. 94-98.
  19. Олефір Ю. А. Тренінгові технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього соціального педагога. - C. 99-103.
  20. Олійник Л. В. Навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління як науково-методична проблема. - C. 104-109.
  21. Павлюк К.В., Романюк І. М. Формування навального процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 110-114.
  22. Плохенко Д. В. Класифікація основних видів моделювання в процесі навчальної діяльності. - C. 115-119.
  23. Полозенко О. В. Психологічні знання у професійній діяльності фахівця аграрної галузі. - C. 120-125.
  24. Пригодій М. А., Жосан К. В. Насильство в сім’ї як соціальна проблема. - C. 126-130.
  25. Романюк І. М. Використання ігрових технологій у вищій школі. - C. 131-136.
  26. Сопівник І. В. Ідея "самості" як концептуальна основа формування моральної відповідальності сільської молоді. - C. 137-143.
  27. Стасюк В. В., Фіногенов Ю. С. Реформування фізичної підготовки Збройних Сил України: сучасність та перспектива. - C. 144-149.
  28. Торічний О. В. Педагогічні підходи до формування діяльнісно-практичного критерію військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 150-155.
  29. Трухан М. А. Використання ділових ігор у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 156-159.
  30. Фігура О. В. Методичні рекомендації щодо підвищення рівня фізичної готовності офіцерів-прикордонників до службової діяльності. - C. 160-165.
  31. Хаткова Л. В., Нестеренко А. А. Профілактична робота в системі пожежної безпеки України. - C. 166-169.
  32. Яковенко О. І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах. - C. 170-176.
  33. Алещенко В. І. Психологічне забезпечення в Збройних Силах України: шляхи удосконалення. - C. 177-182.
  34. Барко В. І., Макаренко П. В. Психологічна діагностика типів мотивації співробітників органів внутрішніх справ. - C. 183-188.
  35. Богдан Ж. Б., Солодовник Т. О., Северина Н. Ю. Визначення професійних і особистісних якостей майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 189-195.
  36. Василенко С. В. Авторитет та лідерство командира в сучасних умовах. - C. 196-201.
  37. Дроздова Ю. В. Психологічний аналіз структури професійного самовизначення особистості. - C. 202-206.
  38. Дубровинський Г. Р. Психологічні передумови конфліктів у педагогічній діяльності. - C. 207-213.
  39. Журавльов В. В. Психологічні аспекти управлінської діяльності керівників функціональних підрозділів Державної прикордонної служби України. - C. 214-218.
  40. Ібрагімова К. О. Проблеми соціально - психологічної готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності у вітчизняних та закордонних дослідженнях. - C. 219-223.
  41. Ковальова Т. Є. Особистісний чинник самоактуалізації особистості. - C. 224-229.
  42. Ковальчук О. П. Професійні очікування офіцера на етапі первинної професіоналізації. - C. 230-235.
  43. Кузьмeнкo Ю. В. Аналіз концепцій адаптації і копінг-поведінки особистості у важких життєвих умовах у зарубіжній психології. - C. 236-241.
  44. Мельніченко С. В., Ржевський Г. М., Роганов В. П. Психологічно-організаційні особливості дистанційної форми навчання в сучасних умовах. - C. 242-247.
  45. Мовчан Я. О. Теоретичні основи професійної соціалізації особистості студента у вищих навчальних закладах України. - C. 248-253.
  46. Немеш Ю. В. Теоретичні основи психологічного супроводу в системі професійної підготовки менеджерів. - C. 254-259.
  47. Оніщенко Н. В. Особливості підготовки психолога ДСНС до виїзду в зону надзвичайної ситуації. - C. 260-264.
  48. Осьодло В. І. Психоло-педагогічні аспекти розвитку сучасної вищої військової освіти. - C. 265-271.
  49. Пархоменко О. О. Професіографічні особливості діяльності військових фахівців з охорони особливо важливих державних об’єктів. - C. 272-278.
  50. Радько О. В. Психологічні особливості фахівців служби інкасації ДСО при МВС України з різним рівнем ефективності професійної діяльності. - C. 279-283.
  51. Руденко В. М. Актуальність дослідження психологічних особливостей рольової поведінки оперативних співробітників у фаховій роботі з жінками: науково-теоретичний аналіз. - C. 284-288.
  52. Рудяк І. В. Особливості професійної ідентичності жінок міліціонерів на різних етапах професійного розвитку. - C. 289-294.
  53. Саппа М. М. Мова і злочин: евфемізми у соціально - психологічному виправданні порушень соціальних установлень. - C. 295-298.
  54. Світлична Н. О. Вплив психологічної травми на психологічне здоров'я працівників ДСНС України. - C. 299-303.
  55. Скулкіна К. М. Ксенофобія: аналіз та операціоналізація поняття. - C. 304-310.
  56. Солдатов С. В. Методичний апарат оцінки професійного стресу та впливу стрес-факторів на особистість. - C. 311-316.
  57. Стасюк В. В. Комплексна терапевтична реабілітація військовослужбовців з посттравматичними стресовими розладами. - C. 317-321.
  58. Черкашин А. І. Закордонний досвід психолого-педагогічного забезпечення формування професіоналізму працівників правоохоронних органів. - C. 322-326.
  59. Кримець Л. В., Кримець Б. В. Методологічні аспекти управління іррегулярними збройними формуваннями в умовах сучасних асиметричних війн. - C. 327-331.
  60. Сичевський Ю. О. Експертна оцінка факторів впливу на прийняття управлінських рішень з питань прикордонного контролю посадовими особами в нестандартних ситуаціях. - C. 332-336.
  61. Сушак М. Б., Гамалій Н. В., Троцько Л. Г. Метод обґрунтування збалансованого розвитку систем озброєння. - C. 337-343.
  62. Титов П. Б. Ценностные основания спорта и спортивной культуры. - C. 344-349.
  63. Шостак А. В. Дещо про Інтернет-ресурс "публікувати чи загинути". - C. 350-352.
  64. До відома авторів. - C. 353.
  65. Вихідні дані.
2013
Вип. 6 (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського